Nenänkaivajat. Mikä on salainen räkämälli kätkönne?
Minä pyörittelen räkäpallerot kukkaruukkuun mullan sekaan. Mieheni taas pyyhkii työpöytänsä alle.
3 vuotias lapsemme ei osaa vielä piilottaa vaan syö räkänsä.
Kommentit (26)
Hyi helvetti kun mua oksetti!
Suuttui jos sanoin asiasta.
Eikö niitä roiskeita voi laittaa paperiin??
Hyi helvetti kun mua oksetti!
Suuttui jos sanoin asiasta.Eikö niitä roiskeita voi laittaa paperiin??
Eipähän jää pöytien alle mitään limaklönttejä.
Pyörittelen palloiksi ja kun kukaan ei näe konttaan lattiaa pitkin tutun raon luokse jonne hautaan jämäni.
Eipä ole tullut mieleen. Minä pyyhin sukkien pohjaan.
eikä siinä mitään mutkun meillä on tuplaleveä peitto. Mies ei oikein tykkää. Töissä pyyhin työpaidan helmaan sisäpuolelle.
olen aina tiennyt teistä. En tiennyt teitä noin runsaslukuisina ja rehellisinä täälä kertomassa sakramentistanne O_o hyi helvetti.
Miten voin olla miettimättä seuraavan kerran kun vierailen jonkun kylässä, mihin hän mahtaa piilottaa räkänsä. Kenties istun niiden päällä? Oksettaa
olen aina tiennyt teistä. En tiennyt teitä noin runsaslukuisina ja rehellisinä täälä kertomassa sakramentistanne O_o hyi helvetti.
Miten voin olla miettimättä seuraavan kerran kun vierailen jonkun kylässä, mihin hän mahtaa piilottaa räkänsä. Kenties istun niiden päällä? Oksettaa
Siksi suositankin niiden syömistä :). Niin ja minä pesen kädet räänkaivuun jälkeen. Jotain rotia sentään! :D
Meluiten pyyhin ne lehden sivuille. Kätevää ja ekologista! Mutta siis ihan löysäkin räkä tiivistyy, kun sitä tarpeeksi kauan jynssää peukalon ja etusormen välissä. Sitten kun siitä on saanut mojovan pallon, voi sen vaan ampua jonnekin lattialle.
Minä pyörittelen räkäpallerot kukkaruukkuun mullan sekaan. Mieheni taas pyyhkii työpöytänsä alle.
3 vuotias lapsemme ei osaa vielä piilottaa vaan syö räkänsä.
mä pyyhin joko paidan kainaloon (vaihdan paidan joka päivä :D), housujen haaraväliin tai sukan varteen. Näppärästi piilossa katseilta, mutta aina mukana ;) Ok, pyyhin usein kyllä ihan nenäliinaankin...
Jos sängyssä kaivan, eikä oo lähellä paperia mihin pyyhin, niin sitten tyynyliinan tai pussilakanan nurjalle puolelle.
Kaivan vain vessassa, pyyhin paperiin ja heitän paperin pönttöön.
Meluiten pyyhin ne lehden sivuille. Kätevää ja ekologista! Mutta siis ihan löysäkin räkä tiivistyy, kun sitä tarpeeksi kauan jynssää peukalon ja etusormen välissä. Sitten kun siitä on saanut mojovan pallon, voi sen vaan ampua jonnekin lattialle.
Se löysä räkä, mitä sormissani pyörittelen on minulle kuin rukousnauha jollekin muulle..
näin on oppinut isänsä esimerkkiä seuraten tekemään myös 1,5v poikamme.
Pyyhin pallerot paidanhelmaan tai housunlahkeeseen sisäpuolelle.
imuroin joka päivä. Jokaisessa huoneessa on huoneilman puhdistaja.
Mieheni ennen kaivoi ja pyyhki napaansa. Kuvotti niin paljon että kielsin harrastuksen ja hommasin huoneilmaan parannuksen, niin ei kerry räkä nenään.
imuroin joka päivä. Jokaisessa huoneessa on huoneilman puhdistaja. Mieheni ennen kaivoi ja pyyhki napaansa. Kuvotti niin paljon että kielsin harrastuksen ja hommasin huoneilmaan parannuksen, niin ei kerry räkä nenään.
imuroin joka päivä. Jokaisessa huoneessa on huoneilman puhdistaja. Mieheni ennen kaivoi ja pyyhki napaansa. Kuvotti niin paljon että kielsin harrastuksen ja hommasin huoneilmaan parannuksen, niin ei kerry räkä nenään.
kun sen räkäpalleron jakaa tarpeeksi pieniin partikkeleihin, niin emäntä tuskin edes huomaa mitään.
sukka ja
paidanhelman "nurjapuoli"
jos ei voi syödä
:)