Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä hammaslääkärissä voi pelottaa?

Vierailija
06.04.2010 |

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että menet hammaslääkärii etuhampaiden reunan katkeamisen takia. Lääkäri puhuu vaan et kruunutetaan noi jne sellasta mistä et ymmärrä hölökäsenpölähystä. Sitte hupsista vaan huomaat, et lekuri on sahannu sun etuhampaat alle sentin pitkiksi ja alle puolisenttiä leveiksi.. ja sanoo et kiitos, nyt voit mennä kotiin ja parin viikon päästä sit laitetaan ne kruunut.. Että semmosta. No, miehen vihasen puhelinsoiton jälkeen lekuri suostu laittaan kuitenki väliaikaset hampaat..

Seukki kerran menin toiselle lääkärille, koska viisauden hampaat vihoitteli. No, lääkäri sano suoraan ku näki röntgenkuvat, et nää pitäs leikata, mutta en alkas leikkaan ku taitaa mennä hermot samalla. eli seurauksena ois halvaantunu leuka..

Nii, sen jälkee en oo käyny lääkärissä, ja viisaudenhampaat on yhä suussa. Jäi siitä leikkurilääkäristä semmonen kammo et en uskalla enää mennä!!

Vierailija
22/22 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

adrenaliini saa sydämen tykyttämään melko epämiellyttävästi. Lisäksi olen kaksi kertaa ollut paikattavana niin, että puudute ei ole ollenkaan tehonnut. Leuka on kyllä puutunut, mutta ei paikattava hammas. Se on epämiellyttävää.

Olen kaksi kertaa saanut kunnon paniikkikohtauksen tuolissa eikä ole kivaa. Päässä pyörii ja meinaa taju lähteä. Ja koska minulla sellaiset hampaat jotka ei puudu kunnolla, pitää sitä puudutetta laittaa reilusti ja siitä tulee taas hutera olo. Ja kas näin oravanpyörä on valmis.

Ihnottaa myös ne äänet porasta ja muista vekottimista sekä se että olen toisen ihmisen armoilla enkä näe/ymmärrä mitä minulle tehdään.

Koko oleminen siinä tuolissa on epämukava kun pituutta on 190cm. Tuolit nääs on tehty näille 160cm pipo päässä tyypeille. Niska jäykkänä ja kaamea päänsärky käynnin jälkeen on tosi kivaa, saati se puoli vuorokautta puudutettuna oleminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla