Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tehdä kun vaimo ei anna

Vierailija
21.06.2010 |

Mitä tehdä kun vaimo ei anna. Ikää meillä n 40v ja pari lasta. Seksiä ollut harvakseltaan jo kymmenisen vuotta ja nykyään tahti on kerran 2-3kk ja välillä on jopa puolen vuoden taukoja. Itse kaipaisin kerran pari viikossa.

Kommentit (140)

Vierailija
101/140 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, itse lähtisin kyllä miettimään, että silloin kun seksiä vielä oli, niin saiko vaimo joka kerta orgasmin? Jos ei, niin siinä selitys. Kyllästyminen seksiin, jossa ei edes laukea.

Vierailija
102/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, itse lähtisin kyllä miettimään, että silloin kun seksiä vielä oli, niin saiko vaimo joka kerta orgasmin? Jos ei, niin siinä selitys. Kyllästyminen seksiin, jossa ei edes laukea.

Menneisyyttä ei voi muuttaa - jos peli on nyt menetetty. Uutta naista alle siis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo menee yleensä ennen mua nukkumaan ja nukahtaa heti. Itse myös runkkailen ja edgetän ennen omaa nukahtamista. Aamulla monesti herään ennen vaimoa ja sama meno jatkuu. Jos vaimo herää ennen mua niin taatusti nousee heti ylös. Naimisissa oltu parikymmentä vuotta. Ei mitään hellyyttä ole ollut vuosiin, kerran kuussa saattaa läppäistä pyllylle ohimennen. Kokeilin vuosia sitten jättää aamu- ja iltasuukot pois niin ne loppuivat kokonaan! Ei tätä vaan oikein jaksa, mulla on armoton kosketuksen kaipuu! Ei kaiken tarvitse päätyä panemiseen, haluan edes kosketusta ja läheisyyttä. Ja kyllä, olen yrittänyt keskustella, se ei johda mihinkään. Oon sitten kokeillut ja kehitellyt tapoja pitää omaa kivaa. Se ei vaan riitä eikä ole sama asia.

Vierailija
104/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimo menee yleensä ennen mua nukkumaan ja nukahtaa heti. Itse myös runkkailen ja edgetän ennen omaa nukahtamista. Aamulla monesti herään ennen vaimoa ja sama meno jatkuu. Jos vaimo herää ennen mua niin taatusti nousee heti ylös. Naimisissa oltu parikymmentä vuotta. Ei mitään hellyyttä ole ollut vuosiin, kerran kuussa saattaa läppäistä pyllylle ohimennen. Kokeilin vuosia sitten jättää aamu- ja iltasuukot pois niin ne loppuivat kokonaan! Ei tätä vaan oikein jaksa, mulla on armoton kosketuksen kaipuu! Ei kaiken tarvitse päätyä panemiseen, haluan edes kosketusta ja läheisyyttä. Ja kyllä, olen yrittänyt keskustella, se ei johda mihinkään. Oon sitten kokeillut ja kehitellyt tapoja pitää omaa kivaa. Se ei vaan riitä eikä ole sama asia.

Parikymmentä vuotta. Kyseessä ihan peruslapanen.

Vierailija
105/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi on sairastunut lahnaumaan ja sinulla lupa hakea avioliittoon kuuluvat asiat muualta :)

Vierailija
106/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellyyttä ei ole ollut vuosiin??  Ei siinä mitään keskustelut auta. Vaimo alkoi 20v naimisiin menon jälkeen yhtäkkiä vetäytymään toiselle puolen sänkyä ja karttamaan läheisyyteen. Oli ilmeisesti ressiä ja masennusta.  Reagoin parissa viikossa asia ja kyselin selitystä. Sanoin, että oletti että on aina suostuttava seksiin, kun lähentelin. Sanoin, että itsellä on halipula ja kärsin läheisyyden puutteesta, jos sitä ei ole. Sanoin, että on pakko suostua läheisyyteen, halauksiin ja kullini seisokkeihin, mutta saa itse päättää milloin meillä on seksiä. Näin tehtiin, tilanne laukesi. Samoin vaimon seksihalut palasi, kun sai itse päättää milloin haluaa. Läheisyys ja halaukset laski kynnystä seksin aloituksiin. Näillä eväillä menty nyt jo  25v ja seksiä ollut edelleen viikoittain. Kannattaa pitää omista oikeuksistaan kiinni. Parisuhdeseksi kuuluu niihin. Päätökset pitää olla yhteisiä, eikä toinen voi päättää toisen puolesta.

Vierailija
107/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aiemmin niin monesti kertonut, että AINA! on menty naisen ehdoilla.

Paskan puhuja olet siis ollut väittäessäsi moista. Mutta ei se nyt oikeasti yllätä.

Vierailija
108/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet aiemmin niin monesti kertonut, että AINA! on menty naisen ehdoilla.

Paskan puhuja olet siis ollut väittäessäsi moista. Mutta ei se nyt oikeasti yllätä.

Tämä on muuten totta. Pano Pappa on aina kertonut tuon asian.

Paljon puhetta, mutta vähän villoja.

Olisi kyllä jännittävää, jos mankelipillu itse olisi vastailemassa täällä kysymyksiin...

Vierailija
109/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä papalla on menty aina naisen ehdoilla. Poislukien tietysti ne kerrat kun ei ole menty.

Jutut ovat juttuja. Pääasia että pääsee leveilemään, kehumaan itseään, mulkkuaan ja ylivertaista osaamistaan olipa asia mikä tahansa.

Vierailija
110/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kosketuksen puute on kamala asia. Ymmärrän sen kaipuun, vaikka itse en kaipaa. Meillä on nimittäin sama ongelma, mies kaipaa kovasti koskestusta, myös sitä seksitöntä kosketusta. Minä en ole koskaan kaivannut. On ihan hirveän vaikeaa muistaa, että pitäisi halata ja pussata välillä, kun itse ei kaipaa sitä lainkaan. Yleisesti ottaen en pidä siitä että minuun kosketaan. Mieheni kosketukseen olen opetellut, totutellut, eikä se enää tunnu häiritsevältä (paitsi nukkuessa, nukkuessa en kestä että kukaan koskee minuun). Mutta en silti kaipaa kosketusta.

Olen yrittänyt luoda rutiineja, että tulisi halattua rutiininomaisesti jotta muistaisin sitä tehdä. Ongelma vaan on siinä, että olen nepsy ja mikään rutiini ei oikein tartu kunnolla. Saatan tehdä jotain asiaa rutiininomaisesti vaikka vuoden, mutta kun se yhtenä päivänä jää tekemättä, rutiini katoaa.

Viimeisenä vaikuttavana tekijänä meillä oli iso kriisi reilu vuosi sitten. Kyseessä puolison alkoholin käyttö, joka oli pahentunut ja pahentunut viimeiset 10 vuotta. Mies vähensi rankasti alkon käyttöä sellaiseen tasoon mikä minunkin mielestäni on normaalia ja kohtuullista. Mutta minä en pysty luottamaan. Kun se tölkki sihahtaa auki, minä menen lukkoon. En tiedä kauanko tätä normaalia alkon käyttöä pitää jatkua ennen kuin opin luottamaan ettei se taas lähde lapasesta. Ja niin kauan kun koko ajan pitää tarkkailla ja olla varuillaan, läheisyys on vaikeampaa.

Joskus siellä seksittömyyden ja läheisyyden puutteen taustalla on jokin sellainen asia, mikä on rikkonut perusluottamuksen pahasti, eikä se ole korjaantunut. Se voi olla alkon käyttö, tai vaikka kokemus yksinjäämisestä lasten ollessa pieniä. Voimakkaan itsekkyyden luomat säröt korjaantuvat vasta kun muutos käytöksessä on pysyvää, ja se toinenkin uskoo sen pysyväksi.

Vierailija
111/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä papalla on menty aina naisen ehdoilla. Poislukien tietysti ne kerrat kun ei ole menty.

Jutut ovat juttuja. Pääasia että pääsee leveilemään, kehumaan itseään, mulkkuaan ja ylivertaista osaamistaan olipa asia mikä tahansa.

Siinä se taas nähdään, mitä on kun jonneilla ei ole naisenlukutaitoa. Ei ymmärretä naisen ja pillun sielunelämään. Pappa on aina mennyt vaimon ehdoilla, silloinkin kun ei ole menty. Nekin kerrat olleet vaimon "salaisen" toiveen mukaisia, eli siis menty vaimon ehdoilla ja vaimon eduksi. Siten vaimo ollut jälkeen päin aina tyytyväinen ja tuntenut tulleensa otetuksi. Jälkisuudelmatkin olleet aina intohimoisia. Se nyt vaan on jonnet niin, että miehen pitää tietää mikä on naiselleen parasta. Koittakaapa itse pitää joku nainen yhtä kauan tyydytettynä ja tyytyväisenä orgasmeistaan ja tietenkin halukkaana seksiin. Naisen pitäminen halukkaana 10 tai 20v on ihan pala kakkua, yli 40v joutuu mies jo vähän yrittämäänkin. Erottuu jyvät akanoista.

Vierailija
112/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä se taas nähdään, mitä on kun jonneilla ei ole naisenlukutaitoa. Ei ymmärretä naisen ja pillun sielunelämään. Pappa on aina mennyt vaimon ehdoilla, silloinkin kun ei ole menty. Nekin kerrat olleet vaimon "salaisen" toiveen mukaisia, eli siis menty vaimon ehdoilla ja vaimon eduksi. Siten vaimo ollut jälkeen päin aina tyytyväinen ja tuntenut tulleensa otetuksi. Jälkisuudelmatkin olleet aina intohimoisia. Se nyt vaan on jonnet niin, että miehen pitää tietää mikä on naiselleen parasta. Koittakaapa itse pitää joku nainen yhtä kauan tyydytettynä ja tyytyväisenä orgasmeistaan ja tietenkin halukkaana seksiin. Naisen pitämin

Eli ra i skattu nainen on jälkeenpäin vain tyytyväinen ja tuntee tulleensa otetuksi? Hän on oikeastaan itsekin halunnut, ei vain kehdannut sanoa?

Uskomatonta sontaa suollat. Vaimosi versio tapahtuneesta voisi olla toisenlainen...

Vierailija
113/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä se taas nähdään, mitä on kun jonneilla ei ole naisenlukutaitoa. Ei ymmärretä naisen ja pillun sielunelämään. Pappa on aina mennyt vaimon ehdoilla, silloinkin kun ei ole menty. Nekin kerrat olleet vaimon "salaisen" toiveen mukaisia, eli siis menty vaimon ehdoilla ja vaimon eduksi. Siten vaimo ollut jälkeen päin aina tyytyväinen ja tuntenut tulleensa otetuksi. Jälkisuudelmatkin olleet aina intohimoisia. Se nyt vaan on jonnet niin, että miehen pitää tietää mikä on naiselleen parasta. Koittakaapa itse pitää joku nainen yhtä kauan tyydytettynä ja tyytyväisenä orgasmeistaan ja tietenkin halukkaana seksiin. Naisen pitämin

Näin sitä selitellään.

Nyt se on pappa kyllä niin, että maailma on jo ajanut ohitsesi. Sekä vasemmalta että oikealta. Mutta napsi sinä vaan pillereitäsi ja yritä saada vako kosteaksi. Kai sulla siihen konstit löytyy.

Vierailija
114/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menneisyyttä ei voi muuttaa - jos peli on nyt menetetty. Uutta naista alle siis?

Ei toki voi muuttaa, mutta ihmettelen, että minkälainen mies jättää naisensa parisuhteessa ilman orgasmia viikkoja, kuukausia tai jopa vuosia? Eihän mies voi millään olettaa, että nainen on tyytyväinen tälläiseen suhteeseen.

Vierailija
115/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus on katkeraa kalkkia jollekin. No aina ei voi voittaa. 

Vierailija
116/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä se taas nähdään, mitä on kun jonneilla ei ole naisenlukutaitoa. Ei ymmärretä naisen ja pillun sielunelämään. Pappa on aina mennyt vaimon ehdoilla, silloinkin kun ei ole menty. Nekin kerrat olleet vaimon "salaisen" toiveen mukaisia, eli siis menty vaimon ehdoilla ja vaimon eduksi. Siten vaimo ollut jälkeen päin aina tyytyväinen ja tuntenut tulleensa otetuksi. Jälkisuudelmatkin olleet aina intohimoisia. Se nyt vaan on jonnet niin, että miehen pitää tietää mikä on naiselleen parasta. Koittakaapa itse pitää joku nainen yhtä kauan tyydytettynä ja tyytyväisenä orgasmeist

Tollasta se vissiin oli joskus 60-70 luvun taitteessa. Nykyään tollasesta joutuu raastupaan.

Mutta pappa elää vielä tuota aikaa eikä ole kyennyt päivittämään tietojaan tälle vuosi tuhannelle. Silloin sitä oltiin vaan "pikku vilperttejä" ja otettiin kun itse haluttiin. Sitä kulta-aikaa tääkin mulkvisti vielä elelee.

Vierailija
117/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun toteutit vaimosi "salaista" toivetta, tarvitsiko rouvaa motivoida nyrkillä vai älysikö levittää jalkoja suosilla kun näytit hänelle kuka on herra talossa?

Vierailija
118/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä se taas nähdään, mitä on kun jonneilla ei ole naisenlukutaitoa. Ei ymmärretä naisen ja pillun sielunelämään. Pappa on aina mennyt vaimon ehdoilla, silloinkin kun ei ole menty. Nekin kerrat olleet vaimon "salaisen" toiveen mukaisia, eli siis menty vaimon ehdoilla ja vaimon eduksi. Siten vaimo ollut jälkeen päin aina tyytyväinen ja tuntenut tulleensa otetuksi. Jälkisuudelmatkin olleet aina intohimoisia. Se nyt vaan on jonnet niin, että miehen pitää tietää mikä on naiselleen parasta. Koittakaapa itse pitää joku nainen yhtä kauan tyydytettynä ja tyytyväisenä orgasmeist

Kyllä se nyrkkiä on aina totellut!

Vierailija
119/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toki voi muuttaa, mutta ihmettelen, että minkälainen mies jättää naisensa parisuhteessa ilman orgasmia viikkoja, kuukausia tai jopa vuosia? Eihän mies voi millään olettaa, että nainen on tyytyväinen tälläiseen suhteeseen.

Kyllä voi olla tyytyväinen. Ei kaikki naiset välitä seksistä lainkaan, ei paneta, ei tule edes mieleen.

n37

Vierailija
120/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkia naisia kiinnosta seksi samalla tavalla. Osa on janan ääripäissä, mutta kaikki loput siinä välillä.

Otat asian puheeksi ja kysyt mistä kiikastaa. Ja kerrot myös omat toiveesi. 

Meillä kävi niin, että noin 1 krt/3kk on vaimon kanssa seksiä, häntä ei kiinnosta/halua enempää. Kyse ei ole siitä että hän haluaisi muita miehiä, vaan siitä että libidoa vain ei lasten jälkeen ole enempää. Aikaa, yhdessäoloa ja sitä läsnäoloa on edelleen. Ja seksi on hyvää silloin kun sitä on. Vaimolle on ihan ok, että haen seksin muualta eikä hän halua tietää/kuulla asiasta yhtään mitään.

Joku kai voisi sanoa että nyt minä miehenä annan sääliseksiä naiselle silloin tällöin.

Tässä on mielestäni ratkaisu seksihalujen eriparisuuteen! Voisiko joku NAINEN kommentoida, miksi asiaa ei voi useammassakin parisuhteessa näin hoitaa?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä