Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tehdä kun vaimo ei anna

Vierailija
21.06.2010 |

Mitä tehdä kun vaimo ei anna. Ikää meillä n 40v ja pari lasta. Seksiä ollut harvakseltaan jo kymmenisen vuotta ja nykyään tahti on kerran 2-3kk ja välillä on jopa puolen vuoden taukoja. Itse kaipaisin kerran pari viikossa.

Kommentit (140)

Vierailija
1/140 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä vaimon ylistys tää paska on? pitääkö miehen aina mankua emännältä?

Vierailija
2/140 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naidaan 1-3 kertaa kk. Ollan kolmekymppisiä ja on pari lasta. En ole läski enkä juntti, kuulemma komea ja fixu. Voi olla että meillä työ on se mikä vie vaimon halut. En tiedä, muttä näin asiat on meilläkin.

Yep:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/140 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivoja neuvoja täällä jaellaan, mutta kun vaimoa ei vain yksinkertaisesti kiinnosta seksi ja sekin mitä on, hän vain makaa selällään minä hoidan kaiken. Olen joskun pyytänyt, että hän tulisi päälleni, mutta nolottaa kuulemma sellainen ja hän ei pidä siitä asennosta muutenkaan.

Eipä sitä sitten enää paljoa jaksa panostaa tuollaisessa tilanteessa. Kaikki kiihko on hävinnyt vuosien varrella. Muualta saisi seksiä vaikka kuinka, mutta koitetaan nyt vielä hetki hammasta purren odotella, että lapset kasvavat isommiksi. Sopivassa tilanteessa nostan kytkintä...

Vierailija
4/140 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä lirkuttaa ja tekee mut kuumaksi, mutta sitten, kun tositoimiin pitäisi alkaa, niin alkaa väsyttää tai päätä alkaa särkemään.

Nukkumaan mennessä antaa pusun, kääntää selän ja nukahtaa. Mä vetäsen siinä sitten käteen ensin ja alan itsekin nukkuumaan. Täsä se on ollut jo pari vuotta. Pari kertaa vuodessa voi saada pillua.

Vierailija
5/140 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saamisen toivossa? Mitä yhteistä tekemistä teillä on? Millaista seksinne on ollut laadultaan etenkin naisesi kannalta?

Omalta osaltani halut vei hormonaalinen ehkäisy, yövalvomiset, miehen työt 7pv/vko, loittoneminen parisuhteessa, en kokenut olevani nainen, vaan kodin ja lasten huoltaja. Joillakin on ainoastaan yksi luettelemani asia syynä ja se voi estää antamisen.

Mitä voit tehdä?

Asetu vaimosi asemaan, kuuntele, anna yhteistä aikaa, hanki yhteinen mukava tekeminen.

Älä tee kauppaa ostamalla lahjoja, kaikilla naisilla se ei mene läpi.

Kerro toiveistasi, järjestä vastaavaa tunnelmaa kuin oli rakastuessanne.

Tai jos vaimoasi ei kerrassaan seksi innosta, hyväksy se ja järjestä oma elämäsi sellaiseksi, josta saat tyydytystä.

Vierailija
6/140 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä lirkuttaa ja tekee mut kuumaksi, mutta sitten, kun tositoimiin pitäisi alkaa, niin alkaa väsyttää tai päätä alkaa särkemään.

Nukkumaan mennessä antaa pusun, kääntää selän ja nukahtaa. Mä vetäsen siinä sitten käteen ensin ja alan itsekin nukkuumaan. Täsä se on ollut jo pari vuotta. Pari kertaa vuodessa voi saada pillua.

Vonkaat olet ärsyttävä ja silloin ei voi haluta. Vonkaamiseksi lasketaa esim. ulkonäön kehuminen. Jos et tee mitään niin silloin on ok, mutta silloin ei tietysti ole seksiäkään.

Mies.

Vierailija
7/140 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vonkaat olet ärsyttävä ja silloin ei voi haluta. Vonkaamiseksi lasketaa esim. ulkonäön kehuminen. Jos et tee mitään niin silloin on ok, mutta silloin ei tietysti ole seksiäkään.

Mies.

Nimenomaan, kaikkinainen kehuminen saa naisen epäluuloiseksi. Yleensä epäilee, että nyt pitää antaa pillua tai olen käyny vieraissa ja on huono omatunto.

Vierailija
8/140 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 44 v. nainen ja olen päättänyt, että en kieltäydy seksistä muuten kuin todella hyvästä ja oikeasta syystä. Ei muakaan aina täysillä haluta, mutta sitten kun leikkiin ryhtyy, alkaa kyllä haluttamaan ja jälkeenpäin on mukava makoilla miehen kainalossa. Meillä seksiä on 4-10 kertaa viikossa eikä se tunnu musta ollenkaan vaivalloiselta.

Jos mulla ja miehellä ei olis seksiä, me oltais kämppiksiä. Ja sitä en halua.

Vierailija
9/140 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 44 v. nainen ja olen päättänyt, että en kieltäydy seksistä muuten kuin todella hyvästä ja oikeasta syystä. Ei muakaan aina täysillä haluta, mutta sitten kun leikkiin ryhtyy, alkaa kyllä haluttamaan

Kyllä on naisella asenne kohdalla. Minäkään miehenä en ole koskaan kieltäytynyt, vaikka olisin kuinka stressin kyllästämä. Aina olen antanut, jos on seisomaan saanut, ainakin suuhoito onnistuu, jos pysyy hereillä.

Nyt ei vaan pimppaa tule vaihevuosivaivoihin tai mihin sitten milloinkin vedoten. Eipä tätä kestä vanhempanakaan. ............Joten sitä kyllä alkaa etsiä halukasta antajaa. - eikä pelkästään maksullista sellaista. Kun pussit on tyhjinä, ei vieras tule mieleen. Tämän taitaa naiset unohtaa ihan tykkänään.

Kannattaako ilman rakastelua ylipäätänsä asua yhdessä, etenkin kun molemmat ovat terveitä.

Vierailija
10/140 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä minä kärsin varmaan viistoistavuotta liianvähäisesta seksistä - jos toinen tarvitsee sitä tyyliin kerranviikossa ja toinen kerrankuussa tai vähemmän, ei sille paljon ole tehtävissä. Aikasmonta vuotta jaksoin käydä keskusteluja, veivata asiaa sinne tänne.

Nyt luovuttaneen aiheen suhteen - suhtaudun, että kyllä sitä piparia tulee kun vaimosta tuntuu - järjestelin elämää hiukan uudelleen.

Uusia harrastuksia, aloitin säännöllisen liikunnan, tapasin uusia ihmisiaä, sain uuden ystävän, naisen, ei mitään seksiä tai sellaista.. lämmintä ystävyyttä.

elämästä pitää ottaa irti se mikä on saatavissa, eikä enää ressaaa läheskään niin paljon. Joskus nimittäin olin aikas lailla palasina, ihan vain hellyyden ja seksin puutteesta - kun ei se omakäsikään aina nappaa.. =)

Vierailija
11/140 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kärsin puutteesta. Totesin että on tyhmää ripustaa onnellisuutta seksin varaan. Pyrin olemaan läsnä hetkessä ja onnellinen monista eri asioista. Aloitin urheilun, keskityn onnellisiin hetkiin lasten kanssa, yms.

Jos on seksiä se on hauskaa. Mutta en mitenkään "tarvitse" sitä.

Vaimo on kyllä tullut sen verran vastaan, että antaa käsihoitoa, niin paljon kuin haluan. Varsinaista yhdyntää hän haluaa harvoin.

Vierailija
12/140 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä (N35) odottelen jatkuvasti seksin saantia. Olen hyvännäköinen, tiukka ja pidän itsestäni huolta. MIestä ei ole oikein ikinä kiinnostanut. Odotettiin uskonnollisista syistä hääyöhön saakka eli en tiennyt seksin saamattomuudesta ennen aamenen sanomista. Nyt 15 vuotta myehemmin tilanne on aina vaan sama. Hän haluaa sen pimeässä ja seksistä ei saa puhua päivänvalossa. Itse olen aina valmis ja hän tietää sen. Olen aina joutunut tyydyttämään itseni erikseen. Lapsia tehdessä en saanut sanoa hänelle että ovuloin ym koska se "loi paineita" vaan piti hoitaa salaa. En myös saa ehdottaa seksiä tai näyttää että hauaisin koska se "vie halut"

Vierailija
13/140 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko masentaa nää jutut. Ei helvetti jos tää elämä tollaseks menee nii voi mennä fiilis. Ennusmerkit on jo pahoja. Miehestä alkaa tulee kiva koti kaveri tai pappi. 

Vierailija
14/140 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti...

Asiasta jauhetaan ja sukupuolet asettelevat toisilleen vaatimuksia. Aika usein käytetään törkeää kieltä ja väheksytään muiden mielipiteitä. Ei tässä kuitenkaan auta edes sivistynyt selittely. Jotkut eivät halua. Siinä ei vippaskonstit auta ainakaan monta kertaa. En usko vaivalloisen viettelyn tuovan pysyvää ratkaisua. Muutaman kerran jälkeen nainen tulkitsee kaiken saamansa erityisen huomion vonkaamiseksi. Sen jälkeen hän pitää huomioimisen mahdollisesti suomat edut mutta pistää jalat ristiin. Pitää olla kanttia avoimeen toisinajatteluun. Joko seksiä tulee tai sitä hankitaan toisaalta - joko eron jälkeen tai sivusuhteesta. Ja nyt jäitä hattuun! Tämä ei tarkoita sitä, että oitis rynnätään vieraisiin sänkyihin tai käydään uhkailemaan erolla, kun vähän on erimielisyyttä. Seksielämän ajoittainen hiljaisuus on jonkinlainen fakta kuten sekin, että jos halut eivät lainkaan kohtaa, seksiä hankitaan muualta. Sekin on ymmärtääkseni mahdollista, että keskustelu ja terapia ratkaisevat ongelman. Äärimmäiset vaihtoehdet, pettäminen tai jättäminen, ovat todennäköisiä, jos sovinnollista ratkaisua ei löydy. Pidettäköön ne silti viimeisinä ratkaisuina.

Vierailija
15/140 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllättävän moni varattu nainen kärsii miehensä haluttomuudesta ja olisi valmis sivusuhteeseen varatun miehen kanssa.

Vierailija
16/140 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis en ole ruma, ylipainoinen enkä juntti...

Ehkäpä tuo salasuhden varatun (miehensä haluttomuudesta kärsivän) naisen kanssa olisi oikea ratkaisu...saataisiin kaksi pariskuntaa tyytyväisiksi...

Vierailija
17/140 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen mennään salille, päivitetään tyyli vaatteista hiuksiin ja tuoksuun, ehkä jopa autoa myöten. Kodin ulkopuoliset asiat kiinnostavat enemmän; käydään tapahtumissa, kavereiden kanssa ehkä oluella jne.

Jos toimit siten, että todennäköisyytesi iskeä uusi nainen kasvaa niin paljon kuin mahdollista, niin eiköhän se vaimokin siihen reagoi. Liehittelyä peliin, kosiskelua. Nainen haluaa seksiä silloin, kun on rakastunut ja kokee itsensä kauniiksi ja naiselliseksi, haluttavaksi ja kuitenkin turvalliseksi.

Ehdotan, että aloitat liehittelyn pyytettömästi, eli kehut, lahjat ja ulosviennit tapahtuvat ilman, että vaimosi mitenkään huomaa, että odottaisit seksiä vastineeksi. Muuten hän voi tuntea olonsa vaivautuneeksi ja antaa sääliseksiä. Ja se jos mikä tappaa loputkin seksihalut vastaisuudessa.

Sitten kun aika on sopiva, viettelet etkä vikise. Suutelet perusteellisesti ja pitkään, pidät kunnolla kiinni, etkä huohota kuumottaen. Samalla voit varmalla, mutta kevyellä otteella silittää rintoja ja häpyä vaatteiden päältä. Häppäreiden alue on tosi herkkä sellaiselle kutituksen kaltaiselle kosketukselle, esim. jos sohvalla istuessa kaukosäädin odottamatta hipaisee farkkujen läpi niin se tuntuu ihanalta. Älä pidä kiirettä, äläkä hosu. Vedä vaikka käteen ensin, että jaksat odottaa. Pitkään suudeltuasi siirryt suutelemaan herkempiä paikkoja. Mielellään saunan tai suihkun jälkeen, jotta vaimon ei tarvitse pelätä onko puhdas. Ja mielellään lasi viiniä tms. alle, romanttinen leffakin olisi ihan hyvä lämmittelyksi. Sitten kun vaimo on valmis, älä keskeytä ja pyydä esim suihinottoa omaksi lämmittelyksi, koska sillä aikaa vaimon halut voivat kadota tai ainakin kiihottuneisuus vähenee. Ole siis valmis. Kun vaimo on saanut, hiero vaikka niskaa lopuksi tai silitä selkää, tuo lasi vettä ja ota syliin, pidä lähellä.

Veikkaan että vaimo voisi haluta pian uudestaankin, kunhan huomionosoitukset jatkuvat.

Jos olet valmiiksi jo taitava rakastaja, toivon ettet pahastu näistä neuvoista. Kenties joku toinen saa niistä silloin vinkkiä itselleen. :)

Vierailija
18/140 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
19/140 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naidaan 1-3 kertaa kk. Ollan kolmekymppisiä ja on pari lasta. En ole läski enkä juntti, kuulemma komea ja fixu. Voi olla että meillä työ on se mikä vie vaimon halut. En tiedä, muttä näin asiat on meilläkin.

Vierailija
20/140 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Vedä vaikka käteen ensin, että jaksat odottaa. Pitkään suudeltuasi siirryt suutelemaan herkempiä paikkoja. Mielellään saunan tai suihkun jälkeen, jotta vaimon ei tarvitse pelätä onko puhdas. Ja mielellään lasi viiniä tms. alle, romanttinen leffakin olisi ihan hyvä lämmittelyksi. Sitten kun vaimo on valmis, älä keskeytä ja pyydä esim suihinottoa omaksi lämmittelyksi, koska sillä aikaa vaimon halut voivat kadota tai ainakin kiihottuneisuus vähenee. Ole siis valmis. Kun vaimo on saanut, hiero vaikka niskaa lopuksi tai silitä selkää, tuo lasi vettä ja ota syliin, pidä lähellä. Veikkaan että vaimo voisi haluta pian uudestaankin, kunhan huomionosoitukset jatkuvat.

Näillä mennään ja siihen käteenvetoon se sitten omalta osalta jääkin. Kun vaimo on saanut se toteaa, "ei jaksa enää jatketaan sitten joku toinen kerta ja pistää silmät kiinni".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi