mitä tehdä kun vaimo ei anna
Mitä tehdä kun vaimo ei anna. Ikää meillä n 40v ja pari lasta. Seksiä ollut harvakseltaan jo kymmenisen vuotta ja nykyään tahti on kerran 2-3kk ja välillä on jopa puolen vuoden taukoja. Itse kaipaisin kerran pari viikossa.
Kommentit (140)
Mitäs sinä annat vaimollesi? Pyydä nätimmin, ja lupaa hänellekin upeeta seksiä, vaihteeksi..
Hormonaalinen ehkäisy. Vaihtakaa kondomiin.
Saisinko esimerkkejä mitä vaimot sanoo kun eivät halua seksiä.
Voiko olla väärin tulkittu tilanne? Vai tarkoitetaanko tässä ketjussa nyt sitä että naiset tekevät vähemmän tai ei koskaan aloitetta?
Vai onko oikeasti niin että mies ehdottaa tai tekee aloitteen ja vaimo kieltäytyy / työntää pois vai miten tämä menee?
N39
Ketjun 'koska viimeksi sait vierasta miestä?'
vastaukseen kun vaihdat miehen ja naisen paikan:
"Mulla on muuten kaikinpuolin ihana mies mutta seksielämä ei valitettavasti toimi, niin mulla on pari vakituista "vierasta miestä" joiden kanssa saan mahtavaa seksiä. Tänään onnistuin toisen niistä kanssa järkyttävän hyvän aamupanon järjestämään
Ihan turha sitten tuomita, eroaminen huonon seksin takia ei oo vaihtoehto"
Ai ei vai? Jos kerran naiselle hyväksyttävää niin miksei miehelle, muutoin on kyse kaksinaismoraalista!
Vierailija kirjoitti:
Meillä naidaan 1-3 kertaa kk. Ollan kolmekymppisiä ja on pari lasta. En ole läski enkä juntti, kuulemma komea ja fixu. Voi olla että meillä työ on se mikä vie vaimon halut. En tiedä, muttä näin asiat on meilläkin.
Tarkoitatko että vaimo uupuu työstressiensä alle vai että häntä v*tuttaa kun panet töissä kavereitasi? Aika eri ratkaisut ehdotettavissa..
Todella harvassa tapauksessa pettäminen voi todella parantaa pettäjän ja puolisonsa parisuhdetta. Sellainen kuvitelma on vain itselleen valehtelua ja väkisin oikeutuksen hakemista jos ei halua myöntää tekevänsä väärin puolisoaan kohtaan.
(Ja jos on oikea puolison lupa seksiseikkailuille, se ei ole pettämistä, ettei tarvitse taas siitäkin vääntää. Suoraan puhuttu ja asiallisesti sovittu seksi muiden kanssa on ihan eri asia kuin pettäminen eli petos puolisoa ja suhteen pelisääntöjä kohtaan.)
Mitä miehenä pitäs tehä hvetti sentää jossei pettää, muuten jutella ja käyfä jampaajilla jne muilla naisilla ettei täysin kyvyt mee jos oma nainen joskus aloitteen tekus haluais jopa illan erotiikalle ehkä 2x peräkkäin eikä heti ryhtys muihin hommiin.terapia on käyty muttti yhtgiseen hiileen kyllä molemmat puhalla. Ketuttaa satasesti.
mitä seuraavaks kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä naidaan 1-3 kertaa kk. Ollan kolmekymppisiä ja on pari lasta. En ole läski enkä juntti, kuulemma komea ja fixu. Voi olla että meillä työ on se mikä vie vaimon halut. En tiedä, muttä näin asiat on meilläkin.
Tarkoitatko että vaimo uupuu työstressiensä alle vai että häntä v*tuttaa kun panet töissä kavereitasi? Aika eri ratkaisut ehdotettavissa..
Todella harvassa tapauksessa pettäminen voi todella parantaa pettäjän ja puolisonsa parisuhdetta. Sellainen kuvitelma on vain itselleen valehtelua ja väkisin oikeutuksen hakemista jos ei halua myöntää tekevänsä väärin puolisoaan kohtaan.
(Ja jos on oikea puolison lupa seksiseikkailuille, se ei ole pettämistä, ettei tarvitse taas siitäkin vääntää. Suoraan puhuttu ja asiallisesti sovittu seksi muiden kanssa on ihan eri asia kuin pettäminen eli petos puolisoa ja suhteen pelisääntöjä kohtaan.)
Mitä miehenä pitäs tehä hvetti sentää jossei pettää, muuten jutella ja käyfä jampaajilla jne muilla naisilla ettei täysin kyvyt mee jos oma nainen joskus aloitteen tekus haluais jopa illan erotiikalle ehkä 2x peräkkäin eikä heti ryhtys muihin hommiin.terapia on käyty muttti yhtgiseen hiileen kyllä molemmat puhalla. Ketuttaa satasesti.
isot sormet sovi näppäimille...sama
Ap, parisuhteesi kuulostaa aivan tavalliselta keskiverto-parisuhteelta. Olette siis herra ja rouva Tavis. Nelikymppisinä, pari lasta, peitto heiluu (vielä) pari kertaa kuukaudessa. No,onneksi siihen on tulossa muutos, puolenkymmentä vuotta ikää lisää niin heiluu 2-3 kertaa vuodessa. Kaltaisianne on katajaisen kansamme parisuhteellisista noin 80-90%. Tätä kehitystä kutsutaan nimellä "normaali elämänmeno". Siihen tottuu,ei siihen kuole. Siksi toisekseen, oma halukkuutesikin vähenee seksikertojen vähenemisen myötä. Ismo Leikola tämän joskus puki sanoiksi jotenkin näin että : "Sinkkuna seksistä on pula. Sitten kun on parisuhteessa niin siitä ei ole pula. Tämä ei tarkoita sitä, että seksiä olisi enemmän, vaan sitä että sitä vain haluaa helkkarin paljon vähemmän". Parisuhteessa riittää,kun vain toinen haluaa vähemmän, niin silloin sitä on vähemmän. Keksi itsellesi joku mukava harrastus, ala opettelemaan vaikka Japanin kieltä, niin unohtuu joutavien murehtiminen. Lapsetkin jo tehty...
Kertokaa nyt joku miten tämä homma herää. Kolme lasta, vanhimmat jo lähes aikuisia. Vituttaa vongata jo kolmatta kymmentä vuotta. Välillä se herää ja kaikki on hetken hyvin. Olen kiltti, tunnolllinen, teen ruokaa hoidan kotityöt ja annan kaikki tuloni perheen hyväksi, en ostele itselleni mitään, vaikka tuloni ovat varsin hyvät. En raivoa tai tappele ja olen luonteeltani turhankin kiltti. Olisin innoissani pienestä tuhmailusta, vihjailevista viesteistä, jopa kuvista, että arki saisi piristystä, on se vuosien saatossa joskus onnistunutkin. Mutta kyllä epätoivo iskee. Pisin katko oli yli vuoden, nykyään onneksi kerran pari kuukaudessa. Silitän, hellin, huomioin. Joka yö jos käyn vessassa, silitän ja varmistan että on peittoa. Yleensä tulee huitaisu. Harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt joku miten tämä homma herää. Kolme lasta, vanhimmat jo lähes aikuisia. Vituttaa vongata jo kolmatta kymmentä vuotta. Välillä se herää ja kaikki on hetken hyvin. Olen kiltti, tunnolllinen, teen ruokaa hoidan kotityöt ja annan kaikki tuloni perheen hyväksi, en ostele itselleni mitään, vaikka tuloni ovat varsin hyvät. En raivoa tai tappele ja olen luonteeltani turhankin kiltti. Olisin innoissani pienestä tuhmailusta, vihjailevista viesteistä, jopa kuvista, että arki saisi piristystä, on se vuosien saatossa joskus onnistunutkin. Mutta kyllä epätoivo iskee. Pisin katko oli yli vuoden, nykyään onneksi kerran pari kuukaudessa. Silitän, hellin, huomioin. Joka yö jos käyn vessassa, silitän ja varmistan että on peittoa. Yleensä tulee huitaisu. Harmittaa.
Kerran- pari kuukaudessa? Neli- viisikymppisellä parilla? Kerro mistä olet noin halukkaan naisen löytänyt, niin tiedän minäkin yrittää etsiä!
Siis, suurin osa ikäisistäsi, saman pituisen parisuhteen omaavista miehistä vaihtaisi eukkoa kanssasi, ja maksaisi väliäkin. Ei tuon ikäinen nainen pitkässä parisuhteessa enää yleensä halua seksiä ollenkaan, tai sitten jos haluaa niin jouluna ja juhannuksena. Jos siis ei juuri sillä hetkellä ole muuta tekemistä.
Menkää sexpoon ja avatkaa suhde. Heiltä saa myös erinomaisia neuvoja eettiseen monisuhteiluun ja polyamoriaan. Kaikki voittavat.
Puutteessa elävää tavaraa on kylänraiti täynnä. Siellä minäkin käyn pussini tyhjentämässä, hautokoot akka pilluans hamaan asti
PS. kyllä pussit åpitää vähintään parikertaa viikossa tyhjentää ja sen sanoo kansanviisauskin ja naapurin Martta
Vierailija kirjoitti:
Eroa ja tule mun luo. Mulle kelpais tollanen mies, jos toi kaikki pitää paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Laita yöpöydälle 50e. Jos on seksiä, vaimo saa ottaa sen ja laitat tilalle uuden. Näin pääset käymään maksullisissa pettämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita yöpöydälle 50e. Jos on seksiä, vaimo saa ottaa sen ja laitat tilalle uuden. Näin pääset käymään maksu
Täytyy olla monta seteliä varastossa, jos vaimolla on joku isompi hankinta huomiselle mielessä.
Hankkiudu sinäkin varamieheksi vaimosi luvalla. Vahva suositus täältä. 😉
Jättää pihtari ja siirtyä parempiin pöytiin. Nostaa kummasti oman elämänsä tasoa.
Vierailija kirjoitti:
No tuosta se varmaan johtuukin. Kerran ihmettelin vaimolleni, kun yksi todella mukavan ja kiltin kaverin vaimo oli pakannut kamat ja lähtenyt lasten kanssa kämpästä, että miksi ihmeessä. Vaimoni tokaisi siihen osuvasti, että ehkä juuri siksi, että oli liian kiltti. Itse olen ollut välillä omapäinen ja venyttänyt vaimon kieltoja ja rajoja. Tuli silloin mieleen, että onneksi olen ja olen pitänyt jatkossakin pitää pääni ja olla vähemmän kiltti sängyssä. Tämä on onnistunut ja meillä on vielä nyt eläkkeelläkin vähintään kerran viikossa seksiä. On ollut viikoittaan koko ikä nuoresta lähtien. Itselläni 48 vuoden kokemus tuosta taiteilusta vaimon kanssa.
Suosittelen, että pidät pääsi ja olet määrätietoisempi seksiä halutessa ja vaatiessa. Ryhdyt vaan hyväilemään useammin ja määrätietoisemmin, annat ymmärtää, että nyt on seksiä. Saattaapi vaimosi syttyä useammin. Sitä väitettä sinun ei kannata uskoa, että naisilta loppuu halut vanhetessa. Ei lopu, jos mies pitää niitä yllä. Eikä ole edes kummankaan terveydelle hyväksi, kulli ja pillu pysyy kunnossa vain käyttämällä säännöllisesti joka viikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuosta se varmaan johtuukin. Kerran ihmettelin vaimolleni, kun yksi todella muka
Onneksi meillä ei on ei ja molemmilla on oikeus se myös sanoa. Ja sitä kunnioitetaan.
Onneksi oma mieheni ei ole kaltaisesi seksiin painostaja. Hyi s..tana millainen mies olet.
AP, EROA.
Peli on jo menetetty, game over.