mitä tehdä kun vaimo ei anna
Mitä tehdä kun vaimo ei anna. Ikää meillä n 40v ja pari lasta. Seksiä ollut harvakseltaan jo kymmenisen vuotta ja nykyään tahti on kerran 2-3kk ja välillä on jopa puolen vuoden taukoja. Itse kaipaisin kerran pari viikossa.
Kommentit (140)
"Tuommoista kutsutaan säälipanoksi".
O-ou! Nyt herää kerju uuteen liekkiin kun panopappa kokee miehuuttansa loukatun! Oluet ja popcornit esiin!
Vierailija kirjoitti:
O-ou! Nyt herää kerju uuteen liekkiin kun panopappa kokee miehuuttansa loukatun! Oluet ja popcornit esiin!
Ketä loukattu, ei papan miehuutta ainakaan. En ole koskaan kieltäytynyt kun vaimo halunnut seksiä. Antanut vaimon määrittää ja valita milloin meillä on seksiä. Tyydyttänyt hänet aina ja antanut orgasmit. Tällä varmistanut sen, että olen saanut aina halukasta naista. Mutta se mitä olen tehnyt on hänen halujensa herättämistä, ollut määrätietoin mies joka halunnut omansa, pitänyt puoleni, jotta tasa-arvo on parisuhteessa säilynyt, enkä ole seksissä ollut liian kiltti. Syystä, että tällä saanut aina sytytettyä vaimoni halut, hän kun ei nössöjä miehiä arvosta. Vaimoni on vahva nainen ja vaatinut vahvat otteet mieheltäänkin, niin arjessa ja varsinkin seksissä. Halunnut kunnon voimakasta aisaa ja panoa. Vie sinä minä vikisen. Mutta näillä eväillä vaimon ei ole koskaan tarvinnut jäädä ilman orgasmejaan, eikä minun olla koskaan seksin puutteessa. Ihan hyvä diili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä loukattu, ei papan miehuutta ainakaan. En ole koskaan kieltäytynyt kun vaimo halunnut seksiä. Antanut vaimon määrittää ja valita milloin meillä on seksiä. Tyydyttänyt hänet aina ja antanut orgasmit. Tällä varmistanut sen, että olen saanut aina halukasta naista. Mutta se mitä olen tehnyt on hänen halujensa herättämistä, ollut määrätietoin mies joka halunnut omansa, pitänyt puoleni, jotta tasa-arvo on parisuhteessa säilynyt, enkä ole seksissä ollut liian kiltti. Syystä, että tällä saanut aina sytytettyä vaimoni halut, hän kun ei nössöjä miehiä arvosta. Vaimoni on vahva nainen ja vaatinut vahvat otteet mieheltäänkin, niin arjessa ja varsinkin seksissä. Halunnut kunnon voimakast
"Syystä, että tällä saanut aina sytytettyä vaimoni halut, hän kun ei nössöjä miehiä arvosta. "
Olet siis nössökin kaiken muun päälle. Mistä päättelen tämän. Koska et saa enää pillua haluamaan kulliasi. Pillu ei kostu, ei syö kädestäsi eikä valu kiimaisena ja se johtuu siitä, että vaimosi pitää sinua nössönä.
Joten kyse on vain ja ainoastaa sääliseksistä sekä nössöstä. Siksi mankelipillu ei enään kostu eikä varsinkan laukea naimalla.
Pillu kertoo totuuden. Teilläkin!
Kyllä se teidän vaimo mulle antaa ja irstailee oikein kunnolla. Imee kullia ja ottaa peppuun.
Kyllä jonkun muun vaimo antaa, rohkeasti vain yrittämään.
Ei kaikkia naisia kiinnosta seksi samalla tavalla. Osa on janan ääripäissä, mutta kaikki loput siinä välillä.
Otat asian puheeksi ja kysyt mistä kiikastaa. Ja kerrot myös omat toiveesi.
Meillä kävi niin, että noin 1 krt/3kk on vaimon kanssa seksiä, häntä ei kiinnosta/halua enempää. Kyse ei ole siitä että hän haluaisi muita miehiä, vaan siitä että libidoa vain ei lasten jälkeen ole enempää. Aikaa, yhdessäoloa ja sitä läsnäoloa on edelleen. Ja seksi on hyvää silloin kun sitä on. Vaimolle on ihan ok, että haen seksin muualta eikä hän halua tietää/kuulla asiasta yhtään mitään.
Joku kai voisi sanoa että nyt minä miehenä annan sääliseksiä naiselle silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikkia naisia kiinnosta seksi samalla tavalla. Osa on janan ääripäissä, mutta kaikki loput siinä välillä.
Meillä kävi niin, että noin 1 krt/3kk on vaimon kanssa seksiä, häntä ei kiinnosta/halua enempää. Kyse ei ole siitä että hän haluaisi muita miehiä, vaan siitä että libidoa vain ei lasten jälkeen ole enempää. Aikaa, yhdessäoloa ja sitä läsnäoloa on edelleen. Ja seksi on hyvää silloin kun sitä on. Vaimolle on ihan ok, että haen seksin muualta eikä hän halua tietää/kuulla asiasta yhtään mitään.
Joku kai voisi sanoa että nyt minä miehenä annan sääliseksiä naiselle silloin tällöin.
Mä en antaisi edes sitä vaan panisin joka kerta muualla kun kotonani.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mielestäni erittäin hyvin ja osuvasti sanottu! Pätee molemmin päin - ainahan haluttomampi ei suinkaan ole vaimo.
Miksi tuntuu niin vaikealta parisuhteessa järjestää asia juuri näin kuin tuossa kuvaillaan: korkeammalla libidolla varustettu voi hakea lisäseksiä muualta. Mitä se olisi toiselta pois? Päinvastoin - linnarauha säilyisi varmasti kotona paremmin kun sekä mies että vaimo ovat tyytyväisiä!
Toi yksi urpo se vieläkin jaksaa tuoda kokemattomuuttaan esin. Ei ymmärrä,,että naisen liukkaus on yksilöllinen ominaisuus, eikä lisään edes orgasmissa yhtään sen enempää kuin mitä hänen pieni kulli kasvaa enää seisokissa ollessaan. Koittasit edes vähän tutustua naisten anatomiaan.
Vierailija kirjoitti:
Toi yksi urpo se vieläkin jaksaa tuoda kokemattomuuttaan esin. Ei ymmärrä,,että naisen liukkaus on yksilöllinen ominaisuus, eikä lisään edes orgasmissa yhtään sen enempää kuin mitä hänen pieni kulli kasvaa enää seisokissa ollessaan. Koittasit edes vähän tutustua naisten anatomiaan.
Mistä tietää, että Jelly Jortikalla on menny herne nenään. Se alkaa spekuloimaan muiden munien kokoa.
Mutta mieti Pate ny. Jopa pieni munainen saa naisen märäksi, mutta sinä et saa.
Sitä paitsi naisen kuivuus on yksilöllinen asia. Märkyys taasen on ihan yleismaailmallinen juttu.
Mutta mistäpä sinä tätä(kään) voisit tietää tuolla kokemuksella.
Mä menen kavereiden kanssa kalaan. Viimeeksi oltiin Norjassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi parisuhteissa ei useammin toimita näin, jos seksihalut eivät kohtaa?! Win-win.
Vierailija kirjoitti:
Taisi mennä tunteisiin. Eli osui ja upposi? Älä välitä, se kaksinkerroin oleva pipelokin voi tehdä kohtuullisen höpöä vaimollesi, joskin hieman eri tavalla kuin silloin kuusikymmentäluvulla kun nuoria olitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi mennä tunteisiin. Eli osui ja upposi? Älä välitä, se kaksinkerroin oleva pipelokin voi tehdä kohtuullisen höpöä vaimollesi, joskin hieman eri tavalla kuin silloin kuusikymmentäluvulla kun nuoria olitte.
Voithan toki toivoa tai haaveilla, että iso jykevä tammiaisani olisi löysä, mutta olisi silloinkin tavallista isompi. Mutta valitettavasti joudun tuottamaan pettymyksen kun seisoo ylväänä, kivikovana ja suorana vielä yläviistoon, piiruakaan periksi antamatta. Vähän kaartaa vasemmalle, mutta on ilmeisesti niin paljon käytetty. Se on pojat silleen, että kunnon krvät on erikseen.
Kyllä, kuulostat kertakaikkisen krvältä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voithan toki toivoa tai haaveilla, että iso jykevä tammiaisani olisi löysä, mutta olisi silloinkin tavallista isompi. Mutta valitettavasti joudun tuottamaan pettymyksen kun seisoo ylväänä, kivikovana ja suorana vielä yläviistoon, piiruakaan periksi antamatta. Vähän kaartaa vas
Mutta orkkua et sillä enää vaimollesi pane. Eikä se seiso ilman pilleriä.
Se on Jelly Jortikka silleen, että kunnon miehet ja marjanpoimijat on erikseen. Sinä kuulut jälkimmäisiin säälipanojesi kanssa. Klitoriskin löytyi vasta taskulampun avulla. Voi luoja sinua!
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 44 v. nainen ja olen päättänyt, että en kieltäydy seksistä muuten kuin todella hyvästä ja oikeasta syystä. Ei muakaan aina täysillä haluta, mutta sitten kun leikkiin ryhtyy, alkaa kyllä haluttamaan
Kyllä on naisella asenne kohdalla. Minäkään miehenä en ole koskaan kieltäytynyt, vaikka olisin kuinka stressin kyllästämä. Aina olen antanut, jos on seisomaan saanut, ainakin suuhoito onnistuu, jos pysyy hereillä.
Nyt ei vaan pimppaa tule vaihevuosivaivoihin tai mihin sitten milloinkin vedoten. Eipä tätä kestä vanhempanakaan. ............Joten sitä kyllä alkaa etsiä halukasta antajaa. - eikä pelkästään maksullista sellaista. Kun pussit on tyhjinä, ei vieras tule mieleen. Tämän taitaa naiset unohtaa ihan tykkänään.
Kannattaako ilman rakastelua ylipäätänsä asua yhdessä, etenkin kun molemmat ovat terveitä.
Vaihdevuodet poistavat naiselta ovulaation ja siten myös fyysisen tarpeen seksiin.
Naisenkin pitää kiihottua ennen yhdyntään, pillun kostua ja klitoriksen erektoitua.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 44 v. nainen ja olen päättänyt, että en kieltäydy seksistä muuten kuin todella hyvästä ja oikeasta syystä. Ei muakaan aina täysillä haluta, mutta sitten kun leikkiin ryhtyy, alkaa kyllä haluttamaan ja jälkeenpäin on mukava makoilla miehen kainalossa. Meillä seksiä on 4-10 kertaa viikossa eikä se tunnu musta ollenkaan vaivalloiselta.
Jos mulla ja miehellä ei olis seksiä, me oltais kämppiksiä. Ja sitä en halua.
Mutta entä jos ei ala haluttomaan esileikin tiimellyksessä? Yhdyntä ilman kosteutta ja klitoriksen erektiota tuntuu pahalta.
Uupunut aloitteellinen kirjoitti:
Mikä naisiin oikein menee! Exän kanssa seksi sujui 2-3 vuotta hyvin. Sitten tuli lapset ja toisen lapsen jälkeen ei sitten rouvan tehnytkään enää mieli. Meni monta vuotta, jolloin seksiä ei juuri ollut. Tämä liitto päättyi onneksi eroon monesta syystä. Yksi iso syy oli tämä oman puolison laiminlyöminen eri asioissa.
Nyt uusi suhde, jossa myös yhteinen talous. Seksi sujunut hyvin viimeiset kaksi vuotta, mutta viimeisen puolen vuoden aikana hiipumisen merkkejä ilmassa. Huomaan olevani lähes aina aloitteen tekijä. Pärjään mielestäni myös sängyssä. Annan hänelle monta orgasmia seksikertoina, nuolen hänen pillunsa ja kaiken pitäisi olla muutenkin kunnossa.
Arki on toki kuluttavaa, mutta sitä se on myös minulla ja työssäkäyvillä yleensä. Jos tästä kyse, niin en vaan ymmärrä miksi seksille ei järjestetä aikaa, kuten harrastuksille yms. Kaikki muu menee edelle ja sitten ollaan niin uupuneita ja väsyneitä ettei jakseta si
e-pillerit. alussa seksi kiinnostaa muutenkin mutta lopulta siihen ajaa se fyysinen tarve, joka poistetaan e-pillereillä..
Tommosta kutsutaa säälipanoksi.