Vanhempi mies lähestyi minua
Olen 18 vuotias nainen ja sain viestin 53 vuotiaalta mieheltä, joka kertoi seuranneensa minua jo pitkään, ja olevansa kiinnostunut menemään kanssani naimisiin. Hänellä on ilmeisesti menestyvä yritys ja hän asuu hulppeassa omakotitalossa meren rannalla. Onko muilla kokemusta vastaavasta? En ole aivan varma kuinka hyvin sopeutuisin ns. edustusvaimon osaan ja muutenkin epäilyttää olisiko minulla jatkossa vapaat kädet tavata ystäviäni ym. Hän sanoi, että voisin järjestää heille juhlia, mutta sanoi myös, että olisi paljon tietoja, joita en saisi jakaa kenellekään ulkopuoliselle. Red flag? Hän sanoi myös ettei voi tavata minua kahvilassa tms. julkisella paikalla, ja minulla on pieni pelko, vaikka toisaalta minulla on hänen puhelinnumero, jonka voin antaa ystävälleni kaiken varalta. Miten muut toimisivat minun tilanteessani?
Kommentit (12)
Hei tylleröinen on setä kiimainen ihan mielellään, voisi tylleröä ilahduttaa setäsiemenellään!
Kun kadulla kävelin ja muodokkaan peffasi huomasin, sitä jo mielessäni himokkaasti kielipanin!
Oi tyllerö, tahdon sun peffan reikää, se niin kiihottaa meikää. Se saa mut hyvään oloon, kun kieli uppoo sun joka koloon!
En saa sitä mielestä, kun sun paikat täyttyy sedän kielistä. Kiima kumpuasi taitaa kutittaa, tuus tänne niin setä hieman rapsuttaa!
Oi tyllerö, tahdon sun peffan reikää, se niin kiihottaa meikää. Se saa mut hyvään oloon, kun kieli uppoo sun joka koloon!
Huh hels, kun on paljastava kesäinen sää. Yössä wittua, jos toista siementää tää setä saa. Lääh puuh spruits spruits ooh, vanhempaa miestä haluat, kyllä vain jooh!
T. Erkki 48v
Kannattaa harkita ehdotusta vakavasti. Eihän tuossa paljon voi hävitä.
Pääset joskus papan omaishoitajaksi, ei hassumpaa. Ihan hyvä diili.
Mies elää omissa harhoissaan. Ja sinä voisit opiskella ja hankkia kunnon ammatin, jolla elätät itsesi.
Kannattaa ottaa riski, jos olet tyhjäpää, joka jää joko kela-tuille tai mäkkärin kassalle loppuelämäksi.
Pelaat homman oikein, niin saa ukolta rahat.
Kun se ukko haluaa tietenkin avioehdon, niin vaadit siihen kunnon hyvityksen, jos avioliitto kaatuu ei sinusta johtuvista syistä.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009724062.html
voi olla onnellinen tuollaisessa suhteessa!
Tuollainenhan kuulostaa kivalta ;)
Up