Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noro-kyselyä

Vierailija
06.04.2010 |

Kuinka kauan teillä on Noro-virus kestänyt? Meillä kuopus on ripuloinut jo kohta viikon. Esikoisella kesti 2 vrk, minulla nyt alkamisesta 2 vrk ja enää vähän maha löysällä.

Miehellä olo ollut huono jo vuorokauden, nyt vain pahenee.

Miten muilla on mennyt ja kuinka pian olette palanneet töihin / hoitoon?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi sen verran äkillisesti, että muutaman tunnin mahakivun jälkeen alkoi oksennus lentää. Ja sitä sitten lensi. Esikoisella yhden yön, mulla illan ja yön ja ripulin kera, toisella lapsella myös yhden yön. Sitä tosiaan tuli tunnin välein koko sen keston ajan. Ja viikko meni kaikilla, ennen kuin pystyi normaalisti syömään.

Mies ja yksi lapsi pääsi vain mahakivulla siitä taudista. Eli nopea tauti, mutta pitkä toipumisaika. Itse en pariin päivään pysynyt pystyssä.

Vierailija
2/10 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sunnuntaina olin kuumeessa ja aivan veto pois. Su iltapäivänä alkoi oksentelu jota jatku 1,5 tunnin välein n. 13 tuntia. Töihin menen vasta torstaina kun tänäänkin on ollut vielä väsy olo ja vatsassa vellonut ikävästi. Sitä paitsi noro tartuttaa vielä pari päivää tervehtymisen jälkeenkin eli senkin takia olisi syytä parantu kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän esikoisella tauti alkoi kuin veitsellä leikaten ja tosi rajua oksentelua 2 vrk. Minulla alkoi tasan 5 tuntia esikoisen jälkeen, rajuna 1 vrk ja toinen vuorokausi pelkkää ripulointia.

Eli tänään olen itse ripuloinut, huomenna en siis voi mennä töihin? Olo on kyllä heikko.

Miten lapset? Oletteko pitäneet 1 vai 2 oireetonta päivää kotona?

ap

Vierailija
4/10 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri siksikin, ettei ruoka maittanut millään, joten eivät varmaan sitä menoa jaksakaan. Itsekin elin melkeinpä pelkällä kiisselillä koko viikon, kun mitään muuta en saanut alas.

Vierailija
5/10 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ripaska lentää! Jessus!

Vierailija
6/10 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään pari ripuloimatonta päivää ennen ihmisten ilmoille menoa. Tuskin ne töissäkään haluavat sua sinne tartuttamaan..

Vierailija
7/10 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:7

Vierailija
8/10 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi äkillisesti iltapäivällä. Varsinaisesti kunnossa tunnen olevani tänään, viikon kuluttua sairastumisesta. Itse ripulointia ja oksentelua kesti vain n. 12 h tai ei ehkä sitäkään, mutta voimat on olleet sen jälkeen totaalisen poissa. Kuivuin aika pahasti ja painoa lähti useita kiloja. Ihme kyllä kukaan muu perheenjäsen ei sairastunut, ehkä siksi että eritäydyin makkariin ja käytin vain toista vessaa, jota muut eivät käyttäneet. Käsidesiä käytimme myös paljon.

Vierailija
9/10 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi, että noroon ei kehity vasta-aineita, joten sen voi saada uudestaan tartuntana vaikka sen olisi juuri sairastanut..

Vierailija
10/10 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi, että noroon ei kehity vasta-aineita, joten sen voi saada uudestaan tartuntana vaikka sen olisi juuri sairastanut..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi