Kesälomat ja sukulaiset
Sukulaisnainen veti herneen nenään, kun olin ilmoittanut koululaisen kesäleirille viikoksi.
Hänellä on silloin viimeinen kesälomaviikko ja lapsen olisi kuulemma pitänyt olla hänen kanssaan.
Lapsi käy muualla koulua, joten koulukavereita ei kesällä pahasti näe. Tuonne leirille halusi itse, sinne tulevat kaikki parhaat kaverit.
Ei meillä ollut myöskään mitään tietoa sukulaisen lomista tätä ennen. Leirille ilmoittautuminen oli kaksi kuukautta sitten.
Mikä on normimäärä kanssakäymistä sukulaisten kanssa? Olin ihan puusta pudonnut, kun minulle rähistään kesäleirille laittamisesta.
Minulla on itselläni pitkä kesäloma, eikä mitään ongelmia hoitaa lapsia itse. Kesäisin olemme lomat ja viikonloput mökillä koko perhe.
Kommentit (2)
Hän vain sanoi, että viikon sejase ovat sitten yhdessä (kesäkuun viikko vielä). Minä sitten siihen, että ei lapset ole kyllä edes lomalla silloin. Toinen on päiväkodissa sen viikon ja toinen leirillä - nämähän piti ilmoittaa ajat sitten.
Hänellä oli siis valmis suunnitelma, eikä meiltä kysytty mitään!
ap
Sinä päätät lapsesi kesäloman vietosta, eikä sukulaisnaiset. Totta kai lapses menee sinne, mihin haluaa eli leirille. En ymmärrä ollenkaan tuollasta sukulaisnaisen vaatimusta!
Ei sukulaisten kanssa tarvitse viettää aikaa yhtään kesälomastaan, jos ei halua.