Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljasta fantasiasi kohde!

Vierailija
12.01.2015 |

Kerro kenestä fantasioit, niin tarkasti kuin uskallat! Etunimi, paikkakunta, ulkomuoto yms...

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kokeneita, kiimaisia ja saavat rajut orkut, joka on miehen kannalta palkitsevaa.

Kahden minuutin roiskaisusta ??

Vierailija
122/128 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että melkovarmasti sen täytyy olla se, sen tyylinenlyyli kuin oli kerran katsomassani rainassa jonka nimeä entietenkäänenää muista. Siinä oli vai jonkinlaistametsikköö jonka läpi katsoja kulki aina siihenpisteeseen asti missä eteen tuli sellainen jännätapaus kuin alastomana reidenpaksuiseen koivuun sidottu nuorineitonen jolla oli lisäksi side tai teippiä suun ja silmien kohdalla. Luulen, että kyllä siinä näyssä melkovarmasti sen täytyy olla, sen tyylisenlyylin kanssa leikkiminen joka saa pikkuisen mittarin vielä väräjämään... joo sanon sen. (Vaikka toki. Mikään varsinainen ko.lajin tuntevaharrasta en olekaan:bdsm? Vaikka nimen olen kuullutkin..)

Nyt on kyllä sekavaa tekstiä.....huhhuh... Onko äikän tunneilla oltu ollenkaan paikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin, kun olin noin 30, haavelin Kristinasta, espoolaisesta opettajasta.

Vierailija
124/128 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ida, Budapest. Haluaisin niin leipoa Idan rintoja.

Vierailija
125/128 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäsorminen nainen joka on huolehtinut käsien kunnosta. Näitä on mulle onneks sattunut elämäni varrella. Erityisesti on jäänyt pari mielee ketkä osaa käyttää käsiään. H

Vierailija
126/128 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on tuo naapurin Johanna.

Vierailija
127/128 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivi, jonka kanssa olin taannoin seksisuhteessa. Jumalainen nainen ottamaan suihin, aktiivinen ja kokeilunhaluinen. Antoi laueta suuhun ja kasvoille täydellisten suihinottojen jälkeen, halusi välillä myös peppuun ja antoi minun nuolla häntä pitkään takaapäin kielen vaeltaessa molemmilla reiillä. Upea vartalo ja ihana luonne. Hän todella halusi miellyttää miestä ja oli upeaa saada hänet orgasmoimaan kerta toisensa jälkeen.

jospa vielä joskus häntä saisin..

Vierailija
128/128 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin kuuman näköisistä naaras lohikäärmeistä. Sellainen kun ottaisi suihin, kietoisi pitkän kielensä minun kaluni ympärille ja imaisisi sisäänsä. Siitä alkaisi armoton lypsy ja kun en enään pysty hän kiipeäisi päälleni ottaisi mua mun vehkeestä kiinni ja ohjaisi sen sisälle hänen suomuiseen pimpsaansa. Siitä alkaisi villi ratsastus jossa joutuisin vain kestämään orkkua toisen perään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme