Paljasta fantasiasi kohde!
Kerro kenestä fantasioit, niin tarkasti kuin uskallat! Etunimi, paikkakunta, ulkomuoto yms...
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että melkovarmasti sen täytyy olla se, sen tyylinenlyyli kuin oli kerran katsomassani rainassa jonka nimeä entietenkäänenää muista. Siinä oli vai jonkinlaistametsikköö jonka läpi katsoja kulki aina siihenpisteeseen asti missä eteen tuli sellainen jännätapaus kuin alastomana reidenpaksuiseen koivuun sidottu nuorineitonen jolla oli lisäksi side tai teippiä suun ja silmien kohdalla. Luulen, että kyllä siinä näyssä melkovarmasti sen täytyy olla, sen tyylisenlyylin kanssa leikkiminen joka saa pikkuisen mittarin vielä väräjämään... joo sanon sen. (Vaikka toki. Mikään varsinainen ko.lajin tuntevaharrasta en olekaan:bdsm? Vaikka nimen olen kuullutkin..)
Nyt on kyllä sekavaa tekstiä.....huhhuh... Onko äikän tunneilla oltu ollenkaan paikalla.
Aikaisemmin, kun olin noin 30, haavelin Kristinasta, espoolaisesta opettajasta.
Ida, Budapest. Haluaisin niin leipoa Idan rintoja.
Pitkäsorminen nainen joka on huolehtinut käsien kunnosta. Näitä on mulle onneks sattunut elämäni varrella. Erityisesti on jäänyt pari mielee ketkä osaa käyttää käsiään. H
Kyllähän se on tuo naapurin Johanna.
Viivi, jonka kanssa olin taannoin seksisuhteessa. Jumalainen nainen ottamaan suihin, aktiivinen ja kokeilunhaluinen. Antoi laueta suuhun ja kasvoille täydellisten suihinottojen jälkeen, halusi välillä myös peppuun ja antoi minun nuolla häntä pitkään takaapäin kielen vaeltaessa molemmilla reiillä. Upea vartalo ja ihana luonne. Hän todella halusi miellyttää miestä ja oli upeaa saada hänet orgasmoimaan kerta toisensa jälkeen.
jospa vielä joskus häntä saisin..
Fantasioin kuuman näköisistä naaras lohikäärmeistä. Sellainen kun ottaisi suihin, kietoisi pitkän kielensä minun kaluni ympärille ja imaisisi sisäänsä. Siitä alkaisi armoton lypsy ja kun en enään pysty hän kiipeäisi päälleni ottaisi mua mun vehkeestä kiinni ja ohjaisi sen sisälle hänen suomuiseen pimpsaansa. Siitä alkaisi villi ratsastus jossa joutuisin vain kestämään orkkua toisen perään.
Kahden minuutin roiskaisusta ??