Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljasta fantasiasi kohde!

Vierailija
12.01.2015 |

Kerro kenestä fantasioit, niin tarkasti kuin uskallat! Etunimi, paikkakunta, ulkomuoto yms...

Kommentit (128)

Vierailija
81/128 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"11 v aloin runkuttella ajattellen yhtä tuttavaperheen 45 v naista, joka vei minua lapsineen uimaan."

Minulla on valokuva, 1970-luvulla otettu. Ollaan siinä serkkupojan kanssa uimassa, minä olin hänen serkkupoikansa. Laiturin vieressä seistään vedessä napaamme myöten, joten ei näy että alasti uidaan, mitä lie 9-10-vuotiaita ollaan.

Matalalla laiturilla on kaksi uhkeaa hieman päälle kolmekymppistä sukulaisnaista, joista lähempänä oleva katsoo kameraan sillä tavalla veikeästi. Hänellä on yllään pikkuhousut ja rintaliivit.

Naiset oli pyykillä, jotain pientä pyykkiä siinä huuhdellaan, me pojat samalla uimassa. Ja rantaan tuli joku enoista, kameran kanssa, kuvaa ottamaan siitä kesäisestä idyllistä. Muistan tajunneeni että naisia se ujostutti mutta samalla kiusaavasti kiihotti. Eno jäi siihen juttelemaan, tuijottelemaan niitä pyykkäreitä, ja jotain hauskaa jutskaa siinä heitettiin.

Kun kuvaa katselen, niin herranen aika kuinka herttaisia, seksikkäitä, pantavia nämä pyykkärit ovatkaan. Voi kuvitella mitä petoja sängyssä. Kyllä minä tähän lähinnä kuvassa olevaan olinkin korvia myöten ihastunut, hieman jopa jo sellaisella miehekkäällä, himokkaalla tavalla. Ja kun tarkemmin muistelen, olenhan minä joskus näitten suvun naisten kanssa saunonutkin, aivan pikkupoikana.

Vierailija
82/128 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oikeasti haluaisin rakastella Linnea Leinoa. Olla sille hellä ja huolehtia orgasmeista suuseksillä ja yrittää saada sitä tulemaan yhdynnässä. Suudeltaisiin pitkään ja hartaasti. Kiihottaisin sitä vaatteet päällä ja riisuisin vähitellen. Hän on mulle ihan mieletön herkku ja suloinen unelma. M28 toivoton romantikko.

Sama juttu. En edes muistanut, että hän oli Putouksessa ennen kuin Tubesta katsoin. Muistan vaan ihailleeni brunettea silloin ja yhä edelleen. Hänessä on tiettyä herkkyyttä ja samaan aikaan seksikkyyttä ja suloisuutta. Olisin myös mahdollisimman hellä ja haluaisin Linnean todella nauttivan. Olen nähnyt seksiunia, joissa pystyn olemaan herkillä yhdyntään asti ja sitten eläin ottaa minussa vallan kun pääsen Linnean sisään. En varmasti malttaisi panna hitaasti ja tunnustellen kuin pienen hetken. Aivan kuin Linneassa on suloinen ja seksikäs puoli yhdessä minussa yhdistyisi herkkä runopoika ja villiori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/128 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeä en tiedä, Turussa vaikuttaa, Schenkeriä ajeleekuuma mimmi

Vierailija
84/128 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vieläkin on yks Jenni yläasteelta. Kaikki siinä tytössä oli niin täydellistä. Ei pelkästään ulkonäkö ja vartalo vaan myös ihana luonne. Olin vaan silloin niin epäkypsä rokkikolli ja vapaa-ajat kuluivat kitaraa rämpyttäen, mopoa viritellen ja rassaten sekä sillä rälläten. Yrittelin vähän sellaista kiusoittelupokausta, tyyliin tunnilla kynä tytön hiuksissa jne., mutta en saanut Jenniltä kuin hymyjä ja pehmeää torjuntaa: "ollaanpas omalla puolella siellä" ja vastaavaa. No, aikaa on kulunut, mutta en pysty unohtamaan ja tekisin edelleen kaikki temput, jotta saisin hänet. Hän näyttää yhä niin superhyvältä.

Vierailija
85/128 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä kirjaimella alkoi sukunimi?

Kristiina 60+, muutamalla liikakilolla, oikeissa paikoissa, koulutettu, sivistynyt varattu nainen. Olisikohan Pohjamaalta?

Vierailija
86/128 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä anoppi oli nuorempana fantasiani kohde.

Vierailija
87/128 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo-Petteri kirjoitti:

Katri Kulmuni ja Christina Hendricks suomalaisista, mutta periaatteessa kaikki keski-ikäiset neidot, jolla olisi oikein hyvin suuri povi ja mielellään myös kauniisti riippuva!

En tiennytkään, että Christina Hendricks on suomalainen.

Vierailija
88/128 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

A työpaikaltani. Ikäeroa löytyy reilusti mutta kyllä hänen isot rintansa minua kiihottavat.

niitä tahdon hyväillä ja tahdon hänet päälleni nelinkontin että voin hukkua hänen tisseihinsä jotka heiluvatnaamani päällä😍

Vierailija
89/128 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nnnnn, olisko ollut A:lla?

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina 60+, muutamalla liikakilolla, oikeissa paikoissa, koulutettu, sivistynyt varattu nainen. Olisikohan Pohjamaalta?

Vierailija
90/128 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut ;-)  N:llä alkoi...

Vierailija kirjoitti:

Nnnnn, olisko ollut A:lla?

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
91/128 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori tai nuorekas, hoikka snookeria pelaava kaunotar kauluspaidassa, satiiniselkäisessä liivissä ja suorissa housuissa. Tekisi mieli tunnustella pelaajan liivin satiinista takaosaa, ihastella satiinin kiiltoa ja leikkiä säätönauhoilla avaten ne ja säädellen niitä edestakaisin.

Vierailija
92/128 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman kaunis nuori suomalaisnainen italiaisen ravintolan tarjoilijana Tampereella. Ihana hymy, kauniit kasvot ja hiukset, upea vartalo. Voiko kellään olla niin nättiä peppua. Kävisinköhän pitkästä aikaa taas pitsalla jos hän vielä olisi duunissa. Ihailen hienotunteisesti matkan päästä hänen kauneuttaan.

Vierailija
93/128 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 kesäinen naapurin tyttö. Isot tissit.

Vierailija
94/128 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K miestä halajan!!

Vierailija
95/128 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytärpuoli. Tiedän ettei tule toteutumaan mutta fantasioissani pyörii silti tuo nuori ihana tiukka vartalo ja pienet tissit jotka on pari kertaa tullut nähtyäkin ilman rihmankiertämää

Vierailija
96/128 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

H Tampereelta. Pitkä mies ja hieno luonne. Voi, jospa pääsisin samaan sänkyyn! Tutkisin ensin, miltä kulli maistuu!

Vierailija
97/128 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Tampere 100 hyvä! 

Vierailija
98/128 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin heti.

M 32

Vierailija
99/128 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hän oli maailman kauniimpien naisten mittaluokassa - amerikkalaisittain 52 - eli hieman alle 160-senttinen 48-vuotias brunette, jolla oli isot rinnat ja tiukka, tumma karvainen pillu, vaikka hän oli synnyttänyt jo kolme lasta."

Samoin minä tälle rouvalle.

M 34

Vierailija
100/128 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hän oli maailman kauniimpien naisten mittaluokassa - amerikkalaisittain 52 - eli hieman alle 160-senttinen 48-vuotias brunette, jolla oli isot rinnat ja tiukka, tumma karvainen pillu, vaikka hän oli synnyttänyt jo kolme lasta."

Olen kiinnostunut, miksi nuorempia miehiä kiinnostaa keski-ikäinen nainen enemmän kuin oman ikäiset?

N 30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän