Paljasta fantasiasi kohde!
Kerro kenestä fantasioit, niin tarkasti kuin uskallat! Etunimi, paikkakunta, ulkomuoto yms...
Kommentit (128)
"Hän oli maailman kauniimpien naisten mittaluokassa - amerikkalaisittain 52 - eli hieman alle 160-senttinen 48-vuotias brunette, jolla oli isot rinnat ja tiukka, tumma karvainen pillu, vaikka hän oli synnyttänyt jo kolme lasta."
Vierailija kirjoitti:
"Hän oli maailman kauniimpien naisten mittaluokassa - amerikkalaisittain 52 - eli hieman alle 160-senttinen 48-vuotias brunette, jolla oli isot rinnat ja tiukka, tumma karvainen pillu, vaikka hän oli synnyttänyt jo kolme lasta."
Kelpaisi minullekin! M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisi minullekin! M35
Samoin. M39
Vierailija kirjoitti:
Työpaikallamme on tuollainen nainen. En tiedä miten tehdä aloite kun on naimisissa. Monet muutkin kuolaavat hänen peräänsä. Luomurinnat varmaan G-H luokassa ja muutenkin kiva nainen.
Tämä on tarina poikavuosilta. Noin kilometrin päässä kesämökiltämme oli toinen mökki eräällä helsinkiläisellä pariskunnalla, ja täman pariskunnan iloiseen rouvaan säteilevine hymyineen kymmenen-kahdentoista vuoden iässä rakastuin korviani myöten. Hänellä oli tapana ottaa lämmin kontakti meihin lapsiinkin, taputtaa olkapäälle, kysellä kuulumisia. Olin jo siinä iässä että himot alkoivat hyrrätä, eikä ihastukseni tähän hemaisevaan rouvaan olleet enää pelkästään platonisia vaan kehittelin naiiveja poikamaisia fantasiota. Niitä ruokki pari kertaa kesässä epämääräinen mustasukkaisuus ja kaikkein tärkeimmästä paitsi jäämisen tunne. Oi, jospa oisin saanut olla mukana, mutta kun ei. Piti jäädä kotiin vahtimaan nuorempia sisaruksia. Olinkohan jo kolmen-neljäntoista, tiesin mitä tapahtuu. Vanhempani oli kutsuttu naapurimökille illanviettoon, ja tiesin että siellä saunottiin. Miehet ja naiset menisivät yhdessä saunaan, ja oma isäni näkisi tämän himojeni kohteen siellä ilkosillaan, tissit paljaana, häpy esillä. Kuvittelin kuinka hän siellä lauteilla ojentelisi, levittelisi haarojaan, ja isä näkisi, minä en. Melkein teki mieli itkeä!
Fantasiani kohde on puhdas ja nuorehko peppureikä. Ulkomuodoltaan kauniin symmetrinen ja sijaitsee kahden persikkaisen pakaran välissä.
Kristiina 60+, muutamalla liikakilolls, oikeissa paikoissa, koulutettu, sivistynyt varattu nainen. Olisikohan Pohjamaalta?
M, suunnilleen nelikymppinen, pyöreät posket ja söpöt silmät, aina vähän tummaa parransänkeä. Viiimeksi mietin, että laittaisin hänelle siteen silmille ja sanoisin, että koskea saa mutta ei katsoa. Tosielämässä tästä ei kuitenkaan tule mitään, sillä hän on varattu (ja vaimo on sitä paitsi minua nätimpi). Fantasiasta kuitenkin nautin. :)
Onhan noita upeita naisia ollut.
RAKAS vaimoni ja sen herkku peppu
Sen kun saisi korkata niin olisin taivaissa
Pete, n 24 v harteikas, pitkä n. 185 cm, vaaleahko, kropaltaan kuin kreikkalainen veistos. Komeat miehekkäät kasvot. Melko karvainen. Seksikäs sänki. Fiksu mies, opiskelee rakennustekniikkaa. Valitettavasti seurustelee luultavasti vakavasti. Asuu jossain Espoossa. Oli meidän raksafirmassa kesätöissä viime kesänä ja kävi ilmoittautumassa tulevalle kesälle töihin. Otan hänet enemmän kuin mielelläni taas työporukkaani.
RKM 34
Salmun miiaa kun pääsis panemaan 😝 on sen oloinen että tykkää imeä kullia 😜
Naapurin rouvaa, nimeltään Anette, 54v, todellinen Liisankadun milf-queen.
Salmun Miia olikin upea tapaus :-)
Jälkenpäin ajatellen hävettää, olen ollut kyllä tosi "törkeä" runkkari. Siinä on olleet tuttavaperheiden naiset, tytöt, opettajat, naapuruston rouvat, työkaverit jne. Tärkeimmät fantasioiden kohteet:
11 v aloin runkuttella ajattellen yhtä tuttavaperheen 45 v naista, joka vei minua lapsineen uimaan. Lorealin mainos tai Farrah Fawcettin korvike. Tämän fantasian kanssa elämäni ennätysrunkuttelut 22 kertaa päivässä ja illalla vielä ne kolme vakiorunkutusta yhdellä mökkiviikonlopulla. Muuten ehkä 5 - 6 kertaa päivässä. Varmaan hoksasi mielenkiintoni.
13 v luokanvalvoja, joku alle 50 v päätoiminen tyttöjen liikunnan maikka, tumma "Kouvolatukka". Aamulla kolmesti ennen kouluun lähtöä, pari kertaa koulun vessassa, kotiin palattuani pari kertaa ja iltarunkutukset päälle. Tässä iässä oli jo hajaannusta fantasianaisten kohdalla. Myös luokan tyttöjä tuli ajateltua.
16 v ammattikoulun terkkari, n 25 v punertava lettipää. Tämän terkkarin näin kaikissa tytöissä.
20 v naapuruston n. 30 v vaalea nainen.
Nykyistä fantasiaani (jos häntä enää voi pelkästään fantasiaksi kutsua) en paljasta.
Vierailija kirjoitti:
Salmun Miia olikin upea tapaus :-)
Ootko päässy naimaan? Tykkäskö ottaa suihin? 🤗
Mä oikeasti haluaisin rakastella Linnea Leinoa. Olla sille hellä ja huolehtia orgasmeista suuseksillä ja yrittää saada sitä tulemaan yhdynnässä. Suudeltaisiin pitkään ja hartaasti. Kiihottaisin sitä vaatteet päällä ja riisuisin vähitellen. Hän on mulle ihan mieletön herkku ja suloinen unelma. M28 toivoton romantikko.
Jutta Urpilainen.