Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljasta fantasiasi kohde!

Vierailija
12.01.2015 |

Kerro kenestä fantasioit, niin tarkasti kuin uskallat! Etunimi, paikkakunta, ulkomuoto yms...

Kommentit (128)

Vierailija
101/128 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outi Oulu Blondi, haluaisin niin päästä Outin pöksyt riisumaan.

Vierailija
102/128 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan Hopeakettu😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/128 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että melkovarmasti sen täytyy olla se, sen tyylinenlyyli kuin oli kerran katsomassani rainassa jonka nimeä entietenkäänenää muista. Siinä oli vai jonkinlaistametsikköö jonka läpi katsoja kulki aina siihenpisteeseen asti missä eteen tuli sellainen jännätapaus kuin alastomana reidenpaksuiseen koivuun sidottu nuorineitonen jolla oli lisäksi side tai teippiä suun ja silmien kohdalla. Luulen, että kyllä siinä näyssä melkovarmasti sen täytyy olla, sen tyylisenlyylin kanssa leikkiminen joka saa pikkuisen mittarin vielä väräjämään... joo sanon sen. (Vaikka toki. Mikään varsinainen ko.lajin tuntevaharrasta en olekaan:bdsm? Vaikka nimen olen kuullutkin..)

Vierailija
104/128 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimo. Ihan parasta, ollut jo aina.

Vierailija
105/128 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri, yli 50v. Sellainen mukava, pitkä, komea, tummahiuksinen mies. On se vaan melkoinen! 

Vierailija
106/128 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma rouva on ollut intohimon kohde jo vuosikymmeniä, ensin rakastui hänen pilluunsa, ei liian märkä, eikä väljä, vaan sopivan kostea ja ei liian tiukka. En ole kyllästynyt rouvaan, vaan rakasta koko muijaa. 

Vierailija
107/128 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmun miia. Olis ihanaa kuinka hän hellällä äänellä komentaisi minua ja samalla piiskaisi.

Vierailija
108/128 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla. 

Naiselta

Vierailija
109/128 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä vielä, mutta kauniista alle kolmekymppisestä naisesta, jota voisin kouluttaa seksin saloihin.

Vierailija
110/128 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kesän lämmetessä odotan jo pääseväni kaverille kylään kuolaamaan hänen vaimoa Petraa. Petra ottaisi alasti aurinkoa takapihalla kun hiippailen hänen viereen j hän luulisi minua miehekseen, pyytäisi levittämään pakaroille ja selkään rasvaa. Sormettaisin ja nuolisin takaapäin, vasta kun tungen ison kullini hänen sisään petra tajuaisi etten ole hänen mies. Saisin kuitenkin nussia hänet kunnolla petran voihkiessa ja hokien miten hyvältä tunnun

Vierailija
111/128 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hän oli maailman kauniimpien naisten mittaluokassa - amerikkalaisittain 52 - eli hieman alle 160-senttinen 48-vuotias brunette, jolla oli isot rinnat ja tiukka, tumma karvainen pillu, vaikka hän oli synnyttänyt jo kolme lasta."

Olen kiinnostunut, miksi nuorempia miehiä kiinnostaa keski-ikäinen nainen enemmän kuin oman ikäiset?

N 30

Ovat kokeneita, kiimaisia ja saavat rajut orkut, joka on miehen kannalta palkitsevaa.

Vierailija
112/128 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v niin aloin miettiä mitä siellä olisi sit mä keksin sen. Siellä olisi 1000 hyvä pyllystä naista mun eli miehen lisäksi ei enempää miehiä vain mä. Ja kaikki haluu aina seksii siel tulee pissaa koko ajan ja kakkaa ja usein tulee spermaa kaikki haluu kusta suuhun. Siel on uimaallas joka on pissaa. Ja ei tuu lapsia ja muita ihmisiä sinne. Sit aina kun mul on orgasmi niin kukaan ei lopeta. 69:siä tehdään paljon ja ei muuta

T. Sami

Vierailija
113/128 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamat miehet töistä: Jussi, Kari, Juho

Vierailija
114/128 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan jotenkin outo kun en fantastioi ikinä oikeista ihmisistä pl. jos on kumppani. Saatan miettiä jotain fiktiivistä tilannetta tai skenaariota mutta oikeista ihmisistä fantasioin vain omasta miehestäni. Koskee myös julkkiksia yms.

Vierailija
115/128 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka Purra! :DDDD

-winner-

Vierailija
116/128 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta. Uhkea keski-ikäinen nainen Pohjanmaalta. 

Vierailija
117/128 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anskusta haaveilen.

Vierailija
118/128 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon siskon anus.

Vierailija
119/128 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiointini pääkohteet ovat oma 1) vaimoni, joka ihan todellisuudessa näytti avattua vittuaan muutamille herrasmiehille, oli suunnattoman kiihottunut ja miehet aivan otettuja, peittelemättä että kyrpänsä otti eteen. Toistelen mielessäni näitä, joista vaimoni on kertonut.

2) Vaimoni jo aikaa sitten aikuinen kummityttö, joka kyykkypissalla usein näytti tarkoituksella täysin avointa vittuaan, mutta muulloinkin. Kuvittelin, kuinka työntäisin kyrpäni hänen vittuunsa hänen nauttiessa suunnattomasti, mutta tosiasiassa en koskaan yhtynyt hänen kanssaan. Puhuttelin häntä tekstiviesteissä Pilluksi. En kuitenkaan millään tavalla lähennellyt.

3) Ystäväpariskunnan rouva, joka aina saunassa sormetti vittunsa orgasmiin asti. Kun kerroin hänelle, kuinka kaunista se oli katsella, aivan suli siihen paikkaan ja moneen kertaan HUOLELLA kuivasi pukupuolella vittunsa kiihotusklotusta minuun päin kääntyneenä. En todellisuudessa koskaan ollut kanssaan yhdynnässä, mutta fantasioin kyllä, kuinka hän nautti kyrvästäni vitussaan.

4) Haaveilin ja juttelin myös myös monesta muusta siskosta, kun vaimoni hyväili kyrpääni, samoin kuin haaveilutin häntäkin toisista miehistä, kun hyväilin hänen vittuaan. Kynis 

Vierailija
120/128 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi komea n. 25 v kaveri töistä, Dimiksi kutsumme, karvainen kuin kreikkalainen, no se hän onkin. Kerään rohkeutta pyytää häntä saunomaan luokseni.

M30