Paljasta fantasiasi kohde!
Kerro kenestä fantasioit, niin tarkasti kuin uskallat! Etunimi, paikkakunta, ulkomuoto yms...
Kommentit (128)
Iida, helsinki, blondi, urheilullinen, joku 167cm pitkä, varmaa b kuppi, pantava pakkaus ahhhh
J, kohta 40, blondi, arviolta C-kuppi
M, yli 40, Hki, isot rinnat ja posliini ja ah, niin antava ja pantava.
Sari,kouvola b kuppi tummat hiukset ja niissä vaaleita raitoja 165 pitkä ikä n50 josta fantasioin silloin kun runkkaan.
Kiva et suurin osa näistä fantasioista koskee 40-50 vuotiaita naisia, ei teinidilluja :)
Tanja, Tampere, isot hinkit, pitkä punainen tukka, kolmen kympin paikkeilla, rehevä ja uhkea rouva. Ihailen kaukaa, on naimisissa. Todellinen milf...
Suvi Kouvolasta ja Suski Kirkkonummelta
Oon niin puuttees, ett fantasioin kaikist naisist...
Maria, itähelsinki, upea, kaunis, älykäs, seksikäs Nainen
Viidakon tähtöset. tämä ei paljon selityksiä tarvi.
S, 39 v pieni lyhythiuksinen brunette, pikkutisut b 75, pikkarit kokoa 36. Sellainen kiltti perheenäiti...nuo koot tarkistettu salaa ;)
Parhaan kaverini thaikku vaimo. 35 vuotias, hoikka, pienet tisut, täydellinen peppu. Yhteissaunassa mulla alkoi jököttämään ja tietty se huomas vaikka yritin peitellä. Hymyili vaan kummasti. Siitä saakka ollut minun suurin fantasiakohde.
Sanna P. Espoosta. Ikää n. 38 ja 4 lasta. Ihanan pirtsakka "taskuvenus".
Anne, Pirkanmaa. ~40v siro tummatukka, mieletön kroppa!
Etunimi alkaa E: llä, avopuolisoni äiti ;) noin 165cm pitkä, kivat tissit, ikäisekseen hoikka, todella seksikkäät sileät jalat. Kiihottava ääni, pisamia.
Jos luet tämän laita minulle viestiä niin tulen nussimaan ja nuolemaan sinua kunnolla kun olet yksin ;)
Vierailija kirjoitti:
Kiva et suurin osa näistä fantasioista koskee 40-50 vuotiaita naisia, ei teinidilluja :)
Naisen seksikkäin ikä. Tai no okei, voi mennä hieman ylikin, vaikka 40-55.
Ilkka, 40, Etelä-Karjala, pitkä parta ja kauniit silmät
Etunimi alkaa H.lla, tummat lyhyet hiukset, keskipituinen, vartalo... "normaali", noin b-kuppi, takapuoli panettava, kuten koko nainen.
*huokaus*