Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi lihavat saa aina haukkua laihoja??

Vierailija
06.04.2010 |

jännä juttu että lihavat saa aina sanoa laihoja rimpuloiksi tai luuviuluiksi, mutta jos laiha erehtyy sanomaan rehevämpää lihavaksi ym. niin siitähän sota syttyy! aina itse laihana ihmetten tällaisia keskusteluja kuten " lihavalla on tiukempi pimppa", "lihavat on lepposia", aa-kuppi on perseestä". Ollaan me laihat kai sitten niin saatanan pirullisisa ämmiä, että meitä saa haukkua mielinmäärin.

Kommentit (140)

Vierailija
101/140 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ollut minun tulkintani mukaan aloituksen aiheena. Se oli vain yksi monista pienistä esimerkeistä, ei varsinainen aihe. Mutta kukin toki näkee sen mitä haluaa nähdä ;) Sä haluat keskittyä pimpsoihin ja se on ihan fine, mutta tässä ketjussa ei kuitenkaan ole ensisijaisesti kyse pimpsoista, pahoittelen.

Ja että jos joku tulkitsee omiaan, niin sen tahtoa pitää noudattaa. Näinhän se menee!

Anteeksi, anteeksi, anteeksi rouva ylijumala!

Vierailija
102/140 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että tässä mielenkiintoisessa loppuväännössä kukaan ei oikein tiedä kenelle kommentoi. Ei meinaan saa hirveästi tolkkua kuka on kuka ja mitä mieltä :D

5

ja koko ketju onkin nyt sitten siitä aiheesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/140 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ollut minun tulkintani mukaan aloituksen aiheena. Se oli vain yksi monista pienistä esimerkeistä, ei varsinainen aihe. Mutta kukin toki näkee sen mitä haluaa nähdä ;) Sä haluat keskittyä pimpsoihin ja se on ihan fine, mutta tässä ketjussa ei kuitenkaan ole ensisijaisesti kyse pimpsoista, pahoittelen.

Ja että jos joku tulkitsee omiaan, niin sen tahtoa pitää noudattaa. Näinhän se menee!

Anteeksi, anteeksi, anteeksi rouva ylijumala!

Sä et edelleenkään saa tässä kiihtyneeksi ketään muuta kuin itsesi. Tiedän, että teitä teinejä kiinnostaa nämä pimppijutut ja suututtaa jos jotakuta muuta vähän naurattaa tarve jauhaa siitä koko ajan. Mutta löydät täältä av:lta ihan varmasti paljon pimppiketjuja joihin ottaa osaa. Johonkin niistä voi jopa laittaa kuvan omastaan jos haluaa!

Vierailija
104/140 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et edelleenkään saa tässä kiihtyneeksi ketään muuta kuin itsesi. Tiedän, että teitä teinejä kiinnostaa nämä pimppijutut ja suututtaa jos jotakuta muuta vähän naurattaa tarve jauhaa siitä koko ajan. Mutta löydät täältä av:lta ihan varmasti paljon pimppiketjuja joihin ottaa osaa. Johonkin niistä voi jopa laittaa kuvan omastaan jos haluaa!

Aiheesta oli kaksi viestiä, mutta kiitos sinun nyt niitä on kohta kymmenittäin. :D

Vierailija
105/140 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta oli kaksi viestiä, mutta kiitos sinun nyt niitä on kohta kymmenittäin. :D

Pystytkö nyt rauhoittumaan ja lopettamaan vänkäämisen?

Vierailija
106/140 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö nyt rauhoittumaan ja lopettamaan vänkäämisen?

paitsi sillon kun olen oikeassa :D ja se on usein se.

Vierailija
107/140 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tässä nyt on pimpsasta vänkäämässä (anteeksi, oikeassa olemassa) pari eri tyyppiä.

Vierailija
108/140 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tässä nyt on pimpsasta vänkäämässä (anteeksi, oikeassa olemassa) pari eri tyyppiä.

Selvennäpä!

Vierailija
109/140 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvennäpä!

Mä poistun takavasemmalle koska tässä ketjussa on vänkääjä.

Vierailija
110/140 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
111/140 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin ettet kykene!

Ihana :D Klassinen vänkääjän viimeinen täky.

Sen verran näin ihan sivusta opastaisin sua, että kannattaa muistaa täällä olevan useita eri kirjoittajia. Sä luulet vänkääväsi vain yhden kanssa ja puhut siksi ihan höpöjä.

Vierailija
112/140 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin ettet kykene!

Sen verran näin ihan sivusta opastaisin sua, että kannattaa muistaa täällä olevan useita eri kirjoittajia. Sä luulet vänkääväsi vain yhden kanssa ja puhut siksi ihan höpöjä.

Mut ei....

Vierailija
113/140 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli väitetään pokkana jotain täysin totuuden vastaista. Oikeassa elämässä lihavat eivät todellakaan hauku ääneen laihoja. Hullujahan he olisivat antaessaan täyslaidallisen aseita laihojen vastahyökkäykseen. Lihavat pyrkivät olemaan hiljaisia ja näkymättömiä ja ärsyttämättä ketään, koska niitä läskikommentteja tulee muutenkin yli oman tarpeen.

Vierailija
114/140 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta veikkaan, että aika harva heille päin naamaa menee sössöttämään häijyjä elopainosta.

Mutta laihallepa tullaan kyllä sanomaan. Olin pitkälle parikymppiseksi alipainoinen, 44 kg/165 cm ja kyllä vaan tultiin kommentoimaan että "voi KAMALA, kun sä olet laiha!" Ja jos kehtasin siitä voivottelusta ja kauhistelusta suuttua, oltiin ihan äimänä, että mistä sä nyt suutuit. No helvetti, aika harva kehu alkaa sanoilla voi kamala!

Eli veikkaan, että oikeastikin liiallista laihuutta kammoksutaan ja koska koetaan, että laihuus on ihannoitua, se todellisuudessa inhoa oleva tunne kehdataan sanoa ääneen. Lihavuuden mollaamista pidetään taas moukkamaisena, koska lihavuus on kulttuurisesti ei-sallittua.

Vierailija
115/140 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä lihavat haukkuvat, että tuntisivat itsensä paremmiksi. Elämän perusjuttuja..

Vierailija
116/140 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on muutama ylipainoinen kaveri ja oma äitinikin on ylipainoinen ja usein kuulee jotain hyvin alentavaa kommenttia minun painostani. Olen siis hoikka ja ns. klassisen kaunis... En kuitenkaan mikään anorektinen rimpula :) Ulkomuotoani on tituleerattu mm. pikkupojaksi, rimpulaksi, laudaksi ja ties miksi edellä mainitsiemi tahojen toimesta. En voisi koskaan kuvitellakkaan kutsuvani heitä ulkomuodoltaan valaiksi, läskeiksi tai muutenkaan puhuvani heidän painosta. En ymmärrä miten lihavilla on "oikeus" puhua julkisesti muiden painosta ja heidän painoaan ei saa kommentoida. Varsinkin kun ylipaino on verrattavissa esim. alkoholiongelmaan ja siihen nimenomaa pitäisi puuttua.

Vierailija
117/140 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli veikkaan, että oikeastikin liiallista laihuutta kammoksutaan ja koska koetaan, että laihuus on ihannoitua, se todellisuudessa inhoa oleva tunne kehdataan sanoa ääneen. Lihavuuden mollaamista pidetään taas moukkamaisena, koska lihavuus on kulttuurisesti ei-sallittua.

Juuri näin. Joskus, kun olen lopulta saanut jonkun vastaan vängänneen tajuamaan mitä tarkoitan (eli että kyse ei ole siitä kumpia haukutaan enemmän, tai "saako" moraaliselta kannalta jompiakumpia haukkua), niin vastaus on ollut "noh...mutta...se laihahan voi olla vaan tyytyväinen, miksi se sen haukkuna ottaa".

Eli onko laihuus todella NIIN ihannoitua, että alieniksi, pulkannaruksi, luukasaksi jne kutsuminenkin pitää oikeastaan ottaa kehuna? Tuntuu ihan hullulta, mutta jokin syyhän siihen on miksi laihuuden mollaaminen on kulttuurisesti niin paljon hyväksytympää. Välillä meinaan tuntuu, että nämä jotka väittävät vastaan eivät oikeastaan miellä näitä luukasa- ja alienjuttuja haukkuina. Siksi he kokevat ettei laihoja haukuta missään.

5

Vierailija
118/140 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin ettet kykene!

Jos sä vänkäät samasta asiasta, niin kykenet vastaamaan. Mut ei....

Sitähän mä tässä olen yrittänyt sanoa, että sä puhut useille eri kirjoittajille (ja eri mieltä oleville) kuin ne olisivat yksi kirjoittaja. Jotain tolkkua pliis.

Vierailija
119/140 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi sydämelle: kumpi on yleisesti hyväksyttävämpää kahvipöydässä: kauhistella jonkun luista olemusta vai jonkun leveää takapuolta tai valtavaa kokoa?

Kahvi- ja ruokapöydässä saan hyvin usein kuulla;

- söisit nyt sinäkin jotain

- ota lisää pullaa sussa se näkyy

- ootko sä jollain laihiksella vai?

yms mukahauskoja kommentteja. Seuraavalle vastaan että aattelin jättää teille kun näytätte noin persoja olevan..

Vierailija
120/140 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi- ja ruokapöydässä saan hyvin usein kuulla;

- söisit nyt sinäkin jotain

- ota lisää pullaa sussa se näkyy

- ootko sä jollain laihiksella vai?

Joo, pidettäisiinköhän yhtä hyväksyttävänä sanoa lihavalle esim. että "kannattaakohan sun tuota pullaa syödä..."

Laihoille kuitenkin voi sanoa vastaavia asioita ilman, että se herättää kummempaa pahennusta.