Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ei enää halua minua.

Vierailija
11.07.2012 |

Meillä on pidemmän aikaa ollut tilanne että vaimoa ei kiinnosta seksi yhtään. Ainakaan kanssani, luulen kyllä että hän tyydyttää itsensä, eikä siinä ole koskaan ollut mitään väärää minusta, paitsi nyt se tuntuu epäreilulta jos hän kerran haluaa ja tietää että olen innokas niin miksi hän tyytyy käteensä. Luulisin että en ihan niin huono rakastaja ole. Joku köykäinen "no annan sinulle nyt kun olet vinkunut viikkotolkulla, mutta en taatusti kyllä halua tätä"-asenteella saatu säälipano on plakkarissa, ja siitäkin jäi vaan huono omatunto.

Olen itse totaalisen loppu tilanteeseen. Ennen vaimoni oli halukas melkein milloin vain, ei ikinä ollut liian myöhä, liian huono: paikka, hetki, olo, sitä tätä ja tuota-selityksenä.

Olin jopa itse se joka "pihtasi" kun en niin paljoa halunnut ja silti seksiä oli melkein joka päivä jossain muodossa. Yleensä tyydytin vaimoni suulla tai käsin jos en muuta halunnut. Minusta se oli mukavaa. Sitten muuttui asiat ensimmäisen kerran, vaimo sanoi että hänelle ei riitä että vain hän tyydyttyy. Kysyin tietysti että eikö hän ole sitten nauttinut, kuulemma on ja on lauennut myös. Mutta ei vaan riitä. No siinä kävi sitten niin että se jotenkin lopahti se hänen tyydyttämisensä, kun se ei kerta riittänyt. En tehnyt mitään tietoista päätöstä lopettaa sitä mutta jotenkin se tuntui pahalta kun hän sanoi että se ei olekaan ok. Itse halusin vain tarjota hänen haluilleen edes jotain vastiketta, jos en itse halunnut. Siitä kai tämä kaikki alkoi. Tuostakin on jo yli vuosi.

Tällä hetkellä tilanne on pahenemaan päin. En uskalla edes sanoa sanaa seksi ääneen, kun vaimo vetäytyy selkeästi heti kuoreensa sen kuullessaan. Potee mahdollisesti syyllisyyttä? Ja välillä en osaa olla syyllistämättä vaikka tiedän että se on väärin. En kestä enää tätä tunneköyhää elämää.

Pitkään luulin että hellyyttä on suhteessa, vaikka seksiä ei enää niin paljon olekaan, kunnes yhtäkkiä tajusin että minä annoin hellyyttä hänelle. Itse saan sitä jos pyydän, ja silloinkin niin minimaalisen ajan kuin mahdollista. En ole enää pyytänyt.

Olen tässä laskenut että ainakin kuukausi on mennyt niin että hän ei ole omaehtoisesti minuun koskenut. Siis koskenut niin että minä olisin hänelle jotenkin haluttava (ei edes seksi mielessä) vaan ylipäätään, silittänyt vaikka hiuksia ohimennen tai suukottanut. Ei mitään. Itsekurini ei kuitenkaan kestä vaan menen halaamaan päivittäin vaikka kuinka olisin päättänyt että jos ei kerran kelpaa niin en tuputa itseäni. Joskus ei edes halaa takaisin.

Nyt kun muistelen oikein kovasti niin taisi viikko sitten pistää käden polvelleni kun sohvalla istuttiin. Jos se kertoo tilanteen epätoivoisuudesta mitään, niin mulla hypähti sydän kun muhun koskettiin ilman että pyysin.

Samalla se oli ikävä hetki kun tajusin että noinkin pieni asia saa minut jo onnen kukkuloille ja kuvittelemaan edes hetkeksi että olen haluttava puoliso.

Tämmöinen käy voimille kun katsot kun ihminen jota rakastat ja haluat katsoo vaan läpi.

Olen kysynyt että eikö hän enää halua olla kanssani yhdessä, ei ole kuulemma sellaisesta kyse. Olen kysynyt että onko hänellä joku toinen, ei ainakaan ole myöntänyt.

En enää tiedä mitä tehdä. En halua eroa. luultavasti hänkään ei halua, en silti jaksa tätä tilannetta. Vieraisiin en lähde, mutta pelkään että hän lähtee, tai haluaisi, tai on ihastunut johonkuhun, eikä kerro sitä.

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka surullista nähdä\kuulla tällaisia. Elämä on niin lyhyt.. Olin kerran 45 vuotiaan naisen kanssa ja hän sanoi saavansa orgasmi ensimmäistä kertaa minun kanssa. Silloin ajattelin miten tämä on edes mahdollista. Eläkää elämänne täysillä. 

Vierailija
62/103 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä miehinen näkökulma kaikille teille, jotka kärsittä suhteenne kylmyydestä tai yksipuolisuudesta.

Kun nyt kerran tänne kirjoittelette, ja luette tätä, niin olette varmastikkin kokeilleet jo kaiken. Nyt jäitte vain odottamaan, ja hakemaan täältä hyväksyntää erolle. Minä sanoisin, että lastenkin kannalta parasta, jos vai eroatte ajoissa!

Siis EROTKAA AJOISSA!

Lapsetkin vaistoaa vallitsevan ilmapiirin paremmin kuin uskottekaan. Mitä pienempiä lapset on kun eroatte, sen parempi.

Sanon tämän kokemuksen syvällä rintaäänellä, (ja sillä perusteella mitä olen psykologia artikkeleita lukenut).

Olen eroperheen lapsi, ja itsekkin erosin lapseni äidistä kun lapsi oli hyvin pieni.

Erosin siis lapseni äidistä lähinnä siksi että hän raskaana ollessaan paljastui vahvasti narsistiseksi, ja oli liian vaativa silloisen masennukseni syvyyteen nähden. Toisin sanoen, minä olin suhteessa se pihtari, vaikka seksi muutoin oli ehkä parasta ikinä.

Elämänlaatuni kuitenkin parani huomattavasti eron jälkeen... Aina tähän hetkeen asti... Mutta siitä ehkä sitten myöhemmin.

T: 318cid

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää nostaa kissa pöydälle,keskustelette,missä mättää,sovitte tai ette mut sun täytyy päästä liikkeelle?

Vierailija
64/103 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2012 klo 18:29"]

Meillä on pidemmän aikaa ollut tilanne että vaimoa ei kiinnosta seksi yhtään. Ainakaan kanssani, luulen kyllä että hän tyydyttää itsensä, eikä siinä ole koskaan ollut mitään väärää minusta, paitsi nyt se tuntuu epäreilulta jos hän kerran haluaa ja tietää että olen innokas niin miksi hän tyytyy käteensä. Luulisin että en ihan niin huono rakastaja ole. Joku köykäinen "no annan sinulle nyt kun olet vinkunut viikkotolkulla, mutta en taatusti kyllä halua tätä"-asenteella saatu säälipano on plakkarissa, ja siitäkin jäi vaan huono omatunto.

Olen itse totaalisen loppu tilanteeseen. Ennen vaimoni oli halukas melkein milloin vain, ei ikinä ollut liian myöhä, liian huono: paikka, hetki, olo, sitä tätä ja tuota-selityksenä.
Olin jopa itse se joka "pihtasi" kun en niin paljoa halunnut ja silti seksiä oli melkein joka päivä jossain muodossa. Yleensä tyydytin vaimoni suulla tai käsin jos en muuta halunnut. Minusta se oli mukavaa. Sitten muuttui asiat ensimmäisen kerran, vaimo sanoi että hänelle ei riitä että vain hän tyydyttyy. Kysyin tietysti että eikö hän ole sitten nauttinut, kuulemma on ja on lauennut myös. Mutta ei vaan riitä. No siinä kävi sitten niin että se jotenkin lopahti se hänen tyydyttämisensä, kun se ei kerta riittänyt. En tehnyt mitään tietoista päätöstä lopettaa sitä mutta jotenkin se tuntui pahalta kun hän sanoi että se ei olekaan ok. Itse halusin vain tarjota hänen haluilleen edes jotain vastiketta, jos en itse halunnut. Siitä kai tämä kaikki alkoi. Tuostakin on jo yli vuosi.

Tällä hetkellä tilanne on pahenemaan päin. En uskalla edes sanoa sanaa seksi ääneen, kun vaimo vetäytyy selkeästi heti kuoreensa sen kuullessaan. Potee mahdollisesti syyllisyyttä? Ja välillä en osaa olla syyllistämättä vaikka tiedän että se on väärin. En kestä enää tätä tunneköyhää elämää.
Pitkään luulin että hellyyttä on suhteessa, vaikka seksiä ei enää niin paljon olekaan, kunnes yhtäkkiä tajusin että minä annoin hellyyttä hänelle. Itse saan sitä jos pyydän, ja silloinkin niin minimaalisen ajan kuin mahdollista. En ole enää pyytänyt.

Olen tässä laskenut että ainakin kuukausi on mennyt niin että hän ei ole omaehtoisesti minuun koskenut. Siis koskenut niin että minä olisin hänelle jotenkin haluttava (ei edes seksi mielessä) vaan ylipäätään, silittänyt vaikka hiuksia ohimennen tai suukottanut. Ei mitään. Itsekurini ei kuitenkaan kestä vaan menen halaamaan päivittäin vaikka kuinka olisin päättänyt että jos ei kerran kelpaa niin en tuputa itseäni. Joskus ei edes halaa takaisin.
Nyt kun muistelen oikein kovasti niin taisi viikko sitten pistää käden polvelleni kun sohvalla istuttiin. Jos se kertoo tilanteen epätoivoisuudesta mitään, niin mulla hypähti sydän kun muhun koskettiin ilman että pyysin.
Samalla se oli ikävä hetki kun tajusin että noinkin pieni asia saa minut jo onnen kukkuloille ja kuvittelemaan edes hetkeksi että olen haluttava puoliso.
Tämmöinen käy voimille kun katsot kun ihminen jota rakastat ja haluat katsoo vaan läpi.

Olen kysynyt että eikö hän enää halua olla kanssani yhdessä, ei ole kuulemma sellaisesta kyse. Olen kysynyt että onko hänellä joku toinen, ei ainakaan ole myöntänyt.

En enää tiedä mitä tehdä. En halua eroa. luultavasti hänkään ei halua, en silti jaksa tätä tilannetta. Vieraisiin en lähde, mutta pelkään että hän lähtee, tai haluaisi, tai on ihastunut johonkuhun, eikä kerro sitä.

[/quote]

Vierailija
65/103 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tilanne kanssa vastaavanlainen, olemme olleet vaimoni kanssa yhdessä jo kohta 15 vuotta ja seksi oli aivan loistavaa vielä viime vuosiin saakka. Hänellä on ollut suhteen alusta lähtien tapana moralisoida tekemisiäni, esimerkiksi töissä käyminenkin on ollut hänelle liikaa kun 'siellä voi olla jotain akkoja sulla' vaikkei tasan tarkkaan ole ollut ketään vierasta suhteemme aikana. Hänen mielestään teen toisinaan aina kaiken väärin, ja olen 'hullu' tai 'narsisti' ja välillä sitten kaikki on taas niin että mielistellään ja mairitellaan kuinka olen menestynyt työssä ja elämässä muutenkin hyvin 'huonoista lähtökohdista riippumatta'. Hänen oma taustansa on rikkaasta perheestä, itse olen keskiluokkaisesta virkamiesperheestä etten lähtökohtiani niin huonoina ole pitänyt. Seksi on alkanut tuntua hänestä vastenmieliseltä noiden kausien aikana, ja välillä tuntuu ettei ehdi tarpeeseen vastaamaankaan. Hänellä ei kuulemma ole mitään mielenterveysongelmia, vaikka hän on monesti menettänyt työpaikan noiden huonojen kojen kohdalla. Se on aina jonkun toisen vika, aina on syntipukki joku toinen. Minua on alkanut ahdistaa tämä tilanne, enkä tiedä jaksanko enää kauan. Meillä on alle kouluikäinen lapsi ja olen huolissani hänen tulevaisuudestaan, vähän jo säälittää lapsiparka :(

Minun vanhempani ovat jo kuolleet, ja olivat he loppuun saakka yhdessä. Puolisoni vanhemnat erosivat hänen ollessaan yläasteikäinen, ja hänellä on suvussaan mielialahäiriöitä. Hänellä ei kuitenkaan omasta mielestään voi sellaista olla, sillä mielenterveysongelmat ovat heikkouden merkki mielestään. Olen jo valmis eroamaan, mutta pelkään sitä showta mikä siitä syntyisi kun aina kun hänen mielestään on ongelmia 'jollain' niin anoppi on soitellut uhkailupuheluita missä minulle kuulemma käy huonosti jos en hoida tilannetta kuntoon. Vähän kaduttaa koko yhteiselo, mutta minkäs teet.. En haluaisi erota mutta pelkään ettei minunkaan pääni kohta kestä.

Vierailija
66/103 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on samanlaisia tarinoita vaimon pihtaamisesta meilläkin. Lähdin pihtaamisten vuoksi ulkomaille duuniin yli 50-vuotiaana; ja se oelasti uskoni elämiseen! Seurustelin jahden 30-vuotiaan naisen kanssa lähes koko sen kahden vuoden ajan. Molemmat haluavat yhä pitää yhteyttä ja asua kanssani.

Sitä kadun, että luulin pettäväni vaimoani ja että kun palaan, hän on muuttunut. Pah!. Yhtään kertaa ei ole kädelläänkään koskenut minuun. Eikä tiedä niustä suhteistani siellä.

Vierailija
67/103 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin ap:n jutusta, että hän saattaa olla nynny vaimon mielestä. Odottaa vaimon aoitetts ja ikäänkuin vaimon käyvän kiinni, kun vaimo ehkä toivoisi miehekästä miestä, joka ottaa. Vaimo halusi tuntea itsensä halutuksi, mutta ap ei halunnut häntä, kungan mekaanisesti tyydytti vaimon yksipuolisesti. Minäkään en pitäisi siitä, toivon päinvastoin, että minä tyydyttäisin miehen. Ehkä olette ihan vääränlaisia toisillenne seksuaalusesti.

Vierailija
68/103 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vonkasin vaimolta seksiä kymmenen vuotta, lopetin ja lähdin naisiin.

Vierailija
69/103 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä on sitten se haluton vaimo. Seurustelun alussa seksi oli ihan parasta, mitä rakkaan kanssa pystyi harrastamaan ! Siis se tunnemyrsky ja kiihko kun mies rakasteli kanssani, se oli ihan taianomaista. Mutta myöhemmin kävi ilmi, että se oli ollut pelkkää harhaa minun puoleltani. 

Mies kerran kännipäissään sanoi, että en ole haluttava (itseasiassa sanoi että olen mielestään kuvottava) ja että voisin katsoa peiliin ja miettiä miksi näin on !

Ei ollut seksi enää yhtään kivaa sen jälkeen. Seksin harrastamisen aikana mielessä pyöri vaan että kuinkahan kovasti mies joutuu pinnistelemään kuvotustaan vastaan, kun katselee minua naidessaan.

Suostun seksiin mahdollisimman harvoin ja teeskentelen orgasmit. Viime kerrasta on kohta kuukausi. Tämä on toistaiseksi pisin aika ilman seksiä tähän mennessä. Minun mielestäni saisi mennä toinenkin kuukausi ilman.

Itse asiassa olisi kiva olla ilman seksiä niin kauan, että haluttaisi itseäänkin. Mutta siihen saattaisi mennä vuosia.

Vierailija
70/103 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä paska. Eroa sitten kun et osaa puhua kerta, mutta älä petä.

Vierailija
71/103 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kertoo kaiken oleellisen vaikka aloitus on vanha. Ap ei ole ymmärtänyt vaimoaan aikaisemmin ja on itse ajanut ymmärtämättömyyttään vaimon liian kauas. Tuskin vaimo mitään syyllisyyttä kokee tilanteesta, enemmänkin on kokenut miehensä hylänneen hänet aikaisemmin. Terapia ja keskusteluyhteyden palauttaminen voisi toimia. Selkeästi kumpikaan ei ymmärrä toista. Ja btw: tuo ettei vain vaimon tyydyttäminen riitä, tarkoittaa sitä, että seksi oli aikaisemmin vaimolle halu olla ihan lähellä miestään ja nauttia yhdessä. Fyysiset halut voi tyydyttää yksinkin, mutta psyykkisen halun tyydyttämiseen tarvitaan se puoliso kunnolla mukana. Miehelle seksi voi olla fyysisen tarpeen tyydyttämistä, mutta naiselle se on helposti jotain paljon enemmän. Samaistun tähän tilanteeseen erittäin helposti. Tuskin osasin selittää tätä kovin hyvin, mutta yritys hyvä.

N31

Saman voi sanoa myös toisin päin. Vaimo ajoi AP:n nurkkaan kun ei osannut kertoa mitä ja miksi haluaa. Suuttui sitten kun ei toinen osannut ajatuksia lukea. Kyse on vain näkökulmasta kummasta maalaillaan syyllistä vaikka kyse on yhteisestä ongelmasta - kommunikoinnin puutteesta. 

Kyllä se seksi on miehellekin paljon muuta kuin fyysisen tarpeen tyydyttämistä. Tai ainakin hyvin monelle (taitaa olla yksilöjen erot isommat kuin sukupuolien erot). Mutta silloin kun nainen on se, joka ei halua, puhutaan enemmän siitä miten kaikilla on oikeus kieltäytyä eikä kenelläkään ole velvollisuutta harrastaa seksiä. Tai siitä miten kiittämättömiä miehet ovat, jos heille ei riitä velvollisuudesta annettu tunteeton seksi.

Vierailija
72/103 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni nainen toivoo sänkyynsä miehekästä miestä. Ensihuuman laannuttua oleellsita on aloitteellinen mies joka saa naisen kokemaan, että mies haluaa häntä kovasti ja todella ottaa naisensa. Varmaankin aika harvaa naista noin lähtökohtaisesti kiireisen päivän päälle kiinnostaa seksi väsyneenä, mutta kun mies vain tulee ja ottaa määrätietoisesti mutta kumminkin arvostavasti ja huomioivasti, mutta kyselemättä ja lupia pyytelemättä, niin kyllä siinä mukaan tempautuu. Kokeilkaa!

Samalla tavalla moni mies toivoo suhteeseen naisellista naista. Ensihuuman jälkeen ei tavallinen passiivinen ja tuttu kumppani juuri himoja herätä. Varsinkaan jos työpäivän pitäisi leikkiä samaan aikaan tasa-arvoista osallistuvaa koti-isää ja määrätietoista macho-miestä. Jos seksin on toiselle lähtökohtaisesti huonoa asia, josta hänet huijattava/pakotettava nauttimaan, niin ei se kauaa kiinnosta. Mutta kyllä siinä rasittava työpäivä unohtuu, kun vaimo tulee määrätietoisesti, mutta naisellisesti viettelemään. Kyllä mieskin haluaa tuntea itsensä rakastetuksi ja vastustamattoman haluttavaksi. Parhaassa tapauksessa nämä roolit vaihtelee.

Vierailija
73/103 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:15"]Ymmärsin ap:n jutusta, että hän saattaa olla nynny vaimon mielestä. Odottaa vaimon aoitetts ja ikäänkuin vaimon käyvän kiinni, kun vaimo ehkä toivoisi miehekästä miestä, joka ottaa. Vaimo halusi tuntea itsensä halutuksi, mutta ap ei halunnut häntä, kungan mekaanisesti tyydytti vaimon yksipuolisesti. Minäkään en pitäisi siitä, toivon päinvastoin, että minä tyydyttäisin miehen. Ehkä olette ihan vääränlaisia toisillenne seksuaalusesti.

Miksi ihmeessä se vaimo ei ymmärtänyt sitä silloin, kun meni naimisiin? Halusiko hän lapset ja oli valmis teeskentelemään? Se on toivoton haave, että ei-dominoiva mies yhtäkkiä alkaa sellaiseksi. Miehelle yksi parisuhteen parhaista puolista on se, että silloin on tavallaan valmiiksi tutustunut ja vietellyt naisen eikä tarvitse käydä läpi joka kerta sitä stressaavaa ja epävarmaa prosessia läpi. Jos seksin saaminen edellyttää joka kerta samaa kuin tuntemattoman naisen viettely, parisuhde jää vain yhteistyö- tai ystävyyssuhteeksi.

Ylivoimainen enemmistö myös miehistä on turvallisuushakuisia, alistuvia ja mukavuudenhaluisia. He eivät pidä viettelystä kuin ehkä tutun vaimon kanssa siksi, että tietävät saavansa vaikka kaikki ei menekään nappiin. He eivät osaa "ottaa" naista. "Ottaminen" vaatii hyvin tarkan kyvyn lukea sanattomista viesteistä missä menee naisen rajat. Jos tavallinen mies yrittää dominoida, hän tulee vain loukanneeksi naistaan. Jos nainen ei pysty yhtään joustamaan halustaan tulla määrätietoisen miehen taidolla viettelemäksi jokaiseen seksikertaan, hän luultavasti tuomitsee itsensä yksinäiseksi tai huonoihin suhteisiin. Niiltä miehiltä, jotka sen osaavat, puuttuu yllä mainittu tärkeä motiivi pariutumiseen. Heille se viettely on itsessään mielihyvää tuova peli ja parisuhde merkitse samaa tylsyyttä kuin nynny mies on naiselle. Viimeistään ikääntyminen saa sellaisen miehen pään kääntymään kohti nuorempia naisia ja uusia haasteita.

Palstalla on todella erikoinen kuvitelma, että mies sitoutuu vain pakon edessä. Naiselle sen taas kuvitellaan olevan elämän ylin tavoite ja jaloin päämäärä. En usko että palstalaisten keski-ikä on alle 20, joten ilmeisesti ihmistuntemuksen kehittyminen iän myötä on hyvin harvinaista, vaikka toisin kuvitellaan. Muu ei selitä sitä, että kukaan ei tajua mitään elämästä jota näkee ympärillään koko ajan. Kai siksi kun tuijotetaan pelkkää tosi-tv:tä.

Vierailija
74/103 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, sama on meillä. vaimoa ei kiinnosta, ei halua ja välttelee. jos sit on hellyyttä, niin se pitää hoitaa niin pian kuin mahdollista. muita varten laittautuu viimesen päälle, mua varten kaikkein minimi mitä vaan voi!

Olen kumminkin vuosien pähkäilyn jälkeen keksinyt ratkaisun! hallelujaa. aloin opiskella ja käyn akateemisen tutkinnon! kun sivistyn, ja pääsen muiden sivistyneiden ihmisten kanssa työskentelemään, uskon että vaimonikin alkaa taas haluaamaan minua enemmän! jos ei auta, niin sit on jo vaihdettava vaimoa! mutta koitetaan nyt ensin nostaa vähän omaa arvoa ja katsotaan, miten se vaikuttaa, kun kysyntä markkinoilla nousee.

Vierailija
75/103 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se ala vaimonkin torttu jo kostumaan, kun tohtorin paperit tulee postilaatikkoon!

Vierailija
76/103 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17v avioliitto takana, ja useat vuodet melko seksitöntä. Tutkin asiaa ja keksin asiaan melko simppelin ratkaisun. Mediassa toitotetaan, että osallistu kotitöihin, hyväile, huomio, kehu jne jne, ja tämä on kääntänyt monessa perheessä asiat vain huonompaan suuntaan. Minä itse huomasin, että kun vanhemiten ja pitkässä suhteessa seksi tasaantuu, niin ajattelin että rupeampa vaikka siivoamaan enemmän, antamaan vaimolle periksi kaikki ym ym, jotta nämä eläimelliset halut saisi tyydytettyä....(eli toisin sanoen minusta tuli ns. "Nössö") asiat vain paheni. Tässä kohtaa olin suhteen vienyt siihen tilaan, että vaimo piti minua itsestäänselvyytenä ja hänen ei tarvinuy tehdä töitä pitääksenn minusta kiinni, ja toisaalta huomasi että oli johtavassa asemassa seksin suhteen. Tässä kohtaa minulle riitti ja muutuin nössöstä pojasta, kivikovaksi itsevarmaksi mieheksi. Rupesin puketumaan vielä muodikkaamin mitä nyt, tuplasin kuntosalikerrat (aina ollut kunnossa, mutta nyt vasta kunnossa olenkin) rupesin käymään kavereiden kanssa bisellä ( joskus väitin meneväni, mutta todellisuudessa istuin abc:n kahvilassa :)), eli lisäsin omaa aikaa. Tässä kohtaa vaimossa tapahtui käännös. Luonto laittaa naisetkin automaattisesti pitämään kiinni miehistään....olisiko se jotain menettämisen pelkoa ym. Se oli automaatio, että jos olin ollut edellisenä iltana "ulkona", ja pääätin vaikka pyytää pikapanot esim ikean hississä, niin pillua tuli. Normaalisti edes perus pano sängyssä lasten jo nukkuessa olisi tyrmätty. Olen myös nostanut itseluottamusta kokeilemma omaa markkina arvoa, ja kun huomaat että flirtti puree tuntemattomiin naisiin, niin mikäs sen parempaa. Pettämiseen on vielä matkaa, mutta niin kauan kun vaimo pitää sinusta luonnon luomalla tavalla kiinni, niin seksikin toimii. Luokaa ilmapiiri sellaiseksi, että molemmat joutuu tekemään töitä, että toinen siinä rinnalla pysyy.

Mulle tämä toimii, toimisiko se muillekkin ? 

Toimiskohan tämä keino mieheen???? Pitäisköhän jopa kokeilla. Mä antasin kyllä , muttei miestä kiinnosta...

Vierailija
77/103 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...meitä on linjoilla toinenkin. Nousin juuri sängystä uudelleen kun kävi suoraan sanoen vituttaan niin rankasti. Vaimo aina väsynyt, nytkin rötvähti makaamaan kymmeneltä ja alkoi rohista. Enkä oikein ymmärrä miksi. Töissähän se aina rankaa on... (lapsia kun olen tässä päivät hoidellut eikä niiden taakse pääse). Enkä tiedä mitä tehdä.

Mutta hän ei koskaan tee aloitetta, tai muutenkaan enää tule lähelle. jotenkin tuntuu että mä en vain enää kiinnosta muutakuin lasten isänä. Saan nykyisin lähes aina pakit vaikka miten koittaisin aihetta lähestyä. Ihan sama mitä teen kodin, lasten tai hänen hyväksi (vrt. naistenlehtivinkit, nekin on luettu...).

Ei aamuhaalia, ei mitään kosketuksia päivällä, ei iltapusua, edes hyvän yön toivotusta. Aika tylsää avioelämää vaikka ei edes puhuttaisi petipuuhista. Sitä kun kaipaa mieskin vähän hellyyttä toisinaan.

Kiistää tietysti kaiken. Tiedä sitten, aina kun ottaa puheeksi niin hetken on virkeämpää. Parin viikon päästä homma on menetetty. Ja kyse ei ole siitä etten tosiaan olisi ollut aloitteellinen, tehnyt jos sitä sun tätä että helpottaisin hänen arkeaan.

Voisin tietysti vuodattaa pitkältikin, mutta sanotaan nyt vain että alkaa tuntua että hukkaan heitetty lempi ja arki kunnossa lasten vuoksi. Valitettavasti. Aika ikävä tunne, pakko tunnustaa.

Sama juttu meillä! Otin eron!

M+40

Vierailija
78/103 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

17v avioliitto takana, ja useat vuodet melko seksitöntä. Tutkin asiaa ja keksin asiaan melko simppelin ratkaisun. Mediassa toitotetaan, että osallistu kotitöihin, hyväile, huomio, kehu jne jne, ja tämä on kääntänyt monessa perheessä asiat vain huonompaan suuntaan. Minä itse huomasin, että kun vanhemiten ja pitkässä suhteessa seksi tasaantuu, niin ajattelin että rupeampa vaikka siivoamaan enemmän, antamaan vaimolle periksi kaikki ym ym, jotta nämä eläimelliset halut saisi tyydytettyä....(eli toisin sanoen minusta tuli ns. "Nössö") asiat vain paheni. Tässä kohtaa olin suhteen vienyt siihen tilaan, että vaimo piti minua itsestäänselvyytenä ja hänen ei tarvinuy tehdä töitä pitääksenn minusta kiinni, ja toisaalta huomasi että oli johtavassa asemassa seksin suhteen. Tässä kohtaa minulle riitti ja muutuin nössöstä pojasta, kivikovaksi itsevarmaksi mieheksi. Rupesin puketumaan vielä muodikkaamin mitä nyt, tuplasin kuntosalikerrat (aina ollut kunnossa, mutta nyt vasta kunnossa olenkin) rupesin käymään kavereiden kanssa bisellä ( joskus väitin meneväni, mutta todellisuudessa istuin abc:n kahvilassa :)), eli lisäsin omaa aikaa. Tässä kohtaa vaimossa tapahtui käännös. Luonto laittaa naisetkin automaattisesti pitämään kiinni miehistään....olisiko se jotain menettämisen pelkoa ym. Se oli automaatio, että jos olin ollut edellisenä iltana "ulkona", ja pääätin vaikka pyytää pikapanot esim ikean hississä, niin pillua tuli. Normaalisti edes perus pano sängyssä lasten jo nukkuessa olisi tyrmätty. Olen myös nostanut itseluottamusta kokeilemma omaa markkina arvoa, ja kun huomaat että flirtti puree tuntemattomiin naisiin, niin mikäs sen parempaa. Pettämiseen on vielä matkaa, mutta niin kauan kun vaimo pitää sinusta luonnon luomalla tavalla kiinni, niin seksikin toimii. Luokaa ilmapiiri sellaiseksi, että molemmat joutuu tekemään töitä, että toinen siinä rinnalla pysyy.

Toimiskohan tämä keino mieheen???? Pitäisköhän jopa kokeilla. Mä antasin kyllä , muttei miestä kiinnosta...

Mahtavasti toimittu! Aloitan välittömästi saman. Loppuu emännän vallankäyttö seksin suhteen.

Vierailija
79/103 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...meitä on linjoilla toinenkin. Nousin juuri sängystä uudelleen kun kävi suoraan sanoen vituttaan niin rankasti. Vaimo aina väsynyt, nytkin rötvähti makaamaan kymmeneltä ja alkoi rohista. Enkä oikein ymmärrä miksi. Töissähän se aina rankaa on... (lapsia kun olen tässä päivät hoidellut eikä niiden taakse pääse). Enkä tiedä mitä tehdä.

Mutta hän ei koskaan tee aloitetta, tai muutenkaan enää tule lähelle. jotenkin tuntuu että mä en vain enää kiinnosta muutakuin lasten isänä. Saan nykyisin lähes aina pakit vaikka miten koittaisin aihetta lähestyä. Ihan sama mitä teen kodin, lasten tai hänen hyväksi (vrt. naistenlehtivinkit, nekin on luettu...).

Ei aamuhaalia, ei mitään kosketuksia päivällä, ei iltapusua, edes hyvän yön toivotusta. Aika tylsää avioelämää vaikka ei edes puhuttaisi petipuuhista. Sitä kun kaipaa mieskin vähän hellyyttä toisinaan.

Kiistää tietysti kaiken. Tiedä sitten, aina kun ottaa puheeksi niin hetken on virkeämpää. Parin viikon päästä homma on menetetty. Ja kyse ei ole siitä etten tosiaan olisi ollut aloitteellinen, tehnyt jos sitä sun tätä että helpottaisin hänen arkeaan.

Voisin tietysti vuodattaa pitkältikin, mutta sanotaan nyt vain että alkaa tuntua että hukkaan heitetty lempi ja arki kunnossa lasten vuoksi. Valitettavasti. Aika ikävä tunne, pakko tunnustaa.

Tuo on toisen pettämistä aviossa pahimmillaan! Tuollaisesta akasta ero välittömästi!

Sama juttu meillä! Otin eron!

M+40

Vierailija
80/103 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluttomaan ja /tai omaan vaimoonsa kyllästyneeseen mieheen ei toimi mikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi