Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ei enää halua minua.

Vierailija
11.07.2012 |

Meillä on pidemmän aikaa ollut tilanne että vaimoa ei kiinnosta seksi yhtään. Ainakaan kanssani, luulen kyllä että hän tyydyttää itsensä, eikä siinä ole koskaan ollut mitään väärää minusta, paitsi nyt se tuntuu epäreilulta jos hän kerran haluaa ja tietää että olen innokas niin miksi hän tyytyy käteensä. Luulisin että en ihan niin huono rakastaja ole. Joku köykäinen "no annan sinulle nyt kun olet vinkunut viikkotolkulla, mutta en taatusti kyllä halua tätä"-asenteella saatu säälipano on plakkarissa, ja siitäkin jäi vaan huono omatunto.

Olen itse totaalisen loppu tilanteeseen. Ennen vaimoni oli halukas melkein milloin vain, ei ikinä ollut liian myöhä, liian huono: paikka, hetki, olo, sitä tätä ja tuota-selityksenä.

Olin jopa itse se joka "pihtasi" kun en niin paljoa halunnut ja silti seksiä oli melkein joka päivä jossain muodossa. Yleensä tyydytin vaimoni suulla tai käsin jos en muuta halunnut. Minusta se oli mukavaa. Sitten muuttui asiat ensimmäisen kerran, vaimo sanoi että hänelle ei riitä että vain hän tyydyttyy. Kysyin tietysti että eikö hän ole sitten nauttinut, kuulemma on ja on lauennut myös. Mutta ei vaan riitä. No siinä kävi sitten niin että se jotenkin lopahti se hänen tyydyttämisensä, kun se ei kerta riittänyt. En tehnyt mitään tietoista päätöstä lopettaa sitä mutta jotenkin se tuntui pahalta kun hän sanoi että se ei olekaan ok. Itse halusin vain tarjota hänen haluilleen edes jotain vastiketta, jos en itse halunnut. Siitä kai tämä kaikki alkoi. Tuostakin on jo yli vuosi.

Tällä hetkellä tilanne on pahenemaan päin. En uskalla edes sanoa sanaa seksi ääneen, kun vaimo vetäytyy selkeästi heti kuoreensa sen kuullessaan. Potee mahdollisesti syyllisyyttä? Ja välillä en osaa olla syyllistämättä vaikka tiedän että se on väärin. En kestä enää tätä tunneköyhää elämää.

Pitkään luulin että hellyyttä on suhteessa, vaikka seksiä ei enää niin paljon olekaan, kunnes yhtäkkiä tajusin että minä annoin hellyyttä hänelle. Itse saan sitä jos pyydän, ja silloinkin niin minimaalisen ajan kuin mahdollista. En ole enää pyytänyt.

Olen tässä laskenut että ainakin kuukausi on mennyt niin että hän ei ole omaehtoisesti minuun koskenut. Siis koskenut niin että minä olisin hänelle jotenkin haluttava (ei edes seksi mielessä) vaan ylipäätään, silittänyt vaikka hiuksia ohimennen tai suukottanut. Ei mitään. Itsekurini ei kuitenkaan kestä vaan menen halaamaan päivittäin vaikka kuinka olisin päättänyt että jos ei kerran kelpaa niin en tuputa itseäni. Joskus ei edes halaa takaisin.

Nyt kun muistelen oikein kovasti niin taisi viikko sitten pistää käden polvelleni kun sohvalla istuttiin. Jos se kertoo tilanteen epätoivoisuudesta mitään, niin mulla hypähti sydän kun muhun koskettiin ilman että pyysin.

Samalla se oli ikävä hetki kun tajusin että noinkin pieni asia saa minut jo onnen kukkuloille ja kuvittelemaan edes hetkeksi että olen haluttava puoliso.

Tämmöinen käy voimille kun katsot kun ihminen jota rakastat ja haluat katsoo vaan läpi.

Olen kysynyt että eikö hän enää halua olla kanssani yhdessä, ei ole kuulemma sellaisesta kyse. Olen kysynyt että onko hänellä joku toinen, ei ainakaan ole myöntänyt.

En enää tiedä mitä tehdä. En halua eroa. luultavasti hänkään ei halua, en silti jaksa tätä tilannetta. Vieraisiin en lähde, mutta pelkään että hän lähtee, tai haluaisi, tai on ihastunut johonkuhun, eikä kerro sitä.

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kertoo kaiken oleellisen vaikka aloitus on vanha. Ap ei ole ymmärtänyt vaimoaan aikaisemmin ja on itse ajanut ymmärtämättömyyttään vaimon liian kauas. Tuskin vaimo mitään syyllisyyttä kokee tilanteesta, enemmänkin on kokenut miehensä hylänneen hänet aikaisemmin. Terapia ja keskusteluyhteyden palauttaminen voisi toimia. Selkeästi kumpikaan ei ymmärrä toista. Ja btw: tuo ettei vain vaimon tyydyttäminen riitä, tarkoittaa sitä, että seksi oli aikaisemmin vaimolle halu olla ihan lähellä miestään ja nauttia yhdessä. Fyysiset halut voi tyydyttää yksinkin, mutta psyykkisen halun tyydyttämiseen tarvitaan se puoliso kunnolla mukana. Miehelle seksi voi olla fyysisen tarpeen tyydyttämistä, mutta naiselle se on helposti jotain paljon enemmän. Samaistun tähän tilanteeseen erittäin helposti. Tuskin osasin selittää tätä kovin hyvin, mutta yritys hyvä.

N31

Vierailija
42/103 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi !

minua kiinnostaisi myös että mistä te löydätte noita salarakkaita . Minulla on myös vaimo 

jota ei seksi enää kiinnosta ja olisi hienoa löytää ystävä joka ymmärtää ja haluaa rakastella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on käynyt samallalailla kuin AP:n suhteessa... Paitsi että mä en ees saanut enää suuseksiä, ehkä joskus harvoin mutta kun huomasi että mies ei pidä touhusta lainkaan enää/väsyy niin lakkasin pyytämästä. Aloin tyydyttää itse itseäni, nyt mies ei enää kiihota joten torjun usein yritykset. Tilanne kääntynyt siis päälaelleen. Enkä yritä edes kostaa tai mitään, haluaisin haluta häntä mut ei onnaa.

Huoh. Täytyy varmaan nostaa kissa pöydälle ja miettiä ratkaisua. Ajatuskin erosta tekee kyllä kipeää, mutta niin tekee ajatus seksittömästä elämästäkin.

Vierailija
44/103 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia jo nuoret parit ovat nykyään? Aivan käsittämätöntä! Elämä pyörii seksin ja vain seksin ympärillä. Niinkuin ei mitään muuta elämässä olisikaan. Ajatelkaahan nyt. Jos perhe perustetaan ja lapsia syntyy niin Tottakai suhde muuttuu ja koko yhdessäolon asetelma. Ei mikään asia elämässä pysy ennallaan. Tottakai seksi on tärkeää ja siitä on tehty ehkä liiankin keskeinen asia. Pitäisi osata panostaa yhdessäolon muihinkin osa-alueisiin. Hoitaa arkisia asioita ja yhteisiä juttuja ja huomioida toista ja olla kärsivällinen ja mikä tärkeintä: Rakastaa ja olla lasten kanssa. Ja lisäksi ansiotyö.
Tämä kaikki vaatii niin suurta taiteilua ja kärsivällisyyttä että epäilen pahoin voiko tällainen onnistua parien kesken jotka valittavat ja moittivat toista osapuolta seksittömästä liitosta.
Ensin pitää olla muut asiat kunnossa ja kumpikin arvostaa toistaan ja ajatella lapsiaan jotka tuntuvat aivan unohtuvan . Kukaan ei kirjoita lapsistaan mitään . Pitäisi vain naida kaiken aikaa. Naiminen ei kyllä onnistu noin ajattelemattomilta ihmisiltä. Eikö teillä tosiaan ole muuta? Elämä pyörii naimisen ympärillä. Säälin.

Vierailija
45/103 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on. Nykyaika .

Vierailija
46/103 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:50"]Moi !

minua kiinnostaisi myös että mistä te löydätte noita salarakkaita . Minulla on myös vaimo 

jota ei seksi enää kiinnosta ja olisi hienoa löytää ystävä joka ymmärtää ja haluaa rakastella

[/quote]
Salarakkaan löysin iskurista.
Noin 15 vuotta itseäni nuoremman miehen.
N51

Vierailija
47/103 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette eroa suosista miksi pitää ruveta ensin pettämään? Ei voi muuta sanoa kuin että raukkaa porukkaa. Ettekö arvosta edes sen vertaa itseännekään että eroaisitte ensin. Toista osapuolta ei teille käytännössä enää edes ole jos pettämään lähdette.
Siis erotkaa rehellisesti ja kertokaa kaikille eron syy: Kun ei saanut enää ja halusin mennä vieraisiin . Kyllä kaikki ymmärtävät teitä pahasti syrjittyjä :D. Joopa joop.

Vierailija
48/103 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nainen ainakaan eroa jos mies elättää ja mies ei eroa kun kotona passataan vaikkei vittua saisikaan. Näin yksinkertaisia ovat yksinkertaiset tollot. Vieraisiin naimaan vaan niin kyllä se siitä :D

Vierailija
49/103 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v avioliitto takana, ja useat vuodet melko seksitöntä. Tutkin asiaa ja keksin asiaan melko simppelin ratkaisun. Mediassa toitotetaan, että osallistu kotitöihin, hyväile, huomio, kehu jne jne, ja tämä on kääntänyt monessa perheessä asiat vain huonompaan suuntaan. Minä itse huomasin, että kun vanhemiten ja pitkässä suhteessa seksi tasaantuu, niin ajattelin että rupeampa vaikka siivoamaan enemmän, antamaan vaimolle periksi kaikki ym ym, jotta nämä eläimelliset halut saisi tyydytettyä....(eli toisin sanoen minusta tuli ns. "Nössö") asiat vain paheni. Tässä kohtaa olin suhteen vienyt siihen tilaan, että vaimo piti minua itsestäänselvyytenä ja hänen ei tarvinuy tehdä töitä pitääksenn minusta kiinni, ja toisaalta huomasi että oli johtavassa asemassa seksin suhteen. Tässä kohtaa minulle riitti ja muutuin nössöstä pojasta, kivikovaksi itsevarmaksi mieheksi. Rupesin puketumaan vielä muodikkaamin mitä nyt, tuplasin kuntosalikerrat (aina ollut kunnossa, mutta nyt vasta kunnossa olenkin) rupesin käymään kavereiden kanssa bisellä ( joskus väitin meneväni, mutta todellisuudessa istuin abc:n kahvilassa :)), eli lisäsin omaa aikaa. Tässä kohtaa vaimossa tapahtui käännös. Luonto laittaa naisetkin automaattisesti pitämään kiinni miehistään....olisiko se jotain menettämisen pelkoa ym. Se oli automaatio, että jos olin ollut edellisenä iltana "ulkona", ja pääätin vaikka pyytää pikapanot esim ikean hississä, niin pillua tuli. Normaalisti edes perus pano sängyssä lasten jo nukkuessa olisi tyrmätty. Olen myös nostanut itseluottamusta kokeilemma omaa markkina arvoa, ja kun huomaat että flirtti puree tuntemattomiin naisiin, niin mikäs sen parempaa. Pettämiseen on vielä matkaa, mutta niin kauan kun vaimo pitää sinusta luonnon luomalla tavalla kiinni, niin seksikin toimii. Luokaa ilmapiiri sellaiseksi, että molemmat joutuu tekemään töitä, että toinen siinä rinnalla pysyy.

Mulle tämä toimii, toimisiko se muillekkin ? 

Vierailija
50/103 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni nainen toivoo sänkyynsä miehekästä miestä. Ensihuuman laannuttua oleellsita on aloitteellinen mies joka saa naisen kokemaan, että mies haluaa häntä kovasti ja todella ottaa naisensa. Varmaankin aika harvaa naista noin lähtökohtaisesti kiireisen päivän päälle kiinnostaa seksi väsyneenä, mutta kun mies vain tulee ja ottaa määrätietoisesti mutta kumminkin arvostavasti ja huomioivasti, mutta kyselemättä ja lupia pyytelemättä, niin kyllä siinä mukaan tempautuu. Kokeilkaa!

Vierailija
51/103 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:34"]

Aika moni nainen toivoo sänkyynsä miehekästä miestä. Ensihuuman laannuttua oleellsita on aloitteellinen mies joka saa naisen kokemaan, että mies haluaa häntä kovasti ja todella ottaa naisensa. Varmaankin aika harvaa naista noin lähtökohtaisesti kiireisen päivän päälle kiinnostaa seksi väsyneenä, mutta kun mies vain tulee ja ottaa määrätietoisesti mutta kumminkin arvostavasti ja huomioivasti, mutta kyselemättä ja lupia pyytelemättä, niin kyllä siinä mukaan tempautuu. Kokeilkaa!

[/quote]

ihmeellinen teoria sinulla. Meinaatko että ensihuuna laantuu vain naisilta ja miehet ovat rakkauden huumaamina vuositolkulla? Ei seksiin ensihuumaa tarvita vaan oikeaa asennetta ja positiivista yhteyttä.

Vierailija
52/103 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:15"]Ymmärsin ap:n jutusta, että hän saattaa olla nynny vaimon mielestä. Odottaa vaimon aoitetts ja ikäänkuin vaimon käyvän kiinni, kun vaimo ehkä toivoisi miehekästä miestä, joka ottaa. Vaimo halusi tuntea itsensä halutuksi, mutta ap ei halunnut häntä, kungan mekaanisesti tyydytti vaimon yksipuolisesti. Minäkään en pitäisi siitä, toivon päinvastoin, että minä tyydyttäisin miehen. Ehkä olette ihan vääränlaisia toisillenne seksuaalusesti.[/quote]

Miksi ihmeessä se vaimo ei ymmärtänyt sitä silloin, kun meni naimisiin? Halusiko hän lapset ja oli valmis teeskentelemään? Se on toivoton haave, että ei-dominoiva mies yhtäkkiä alkaa sellaiseksi. Miehelle yksi parisuhteen parhaista puolista on se, että silloin on tavallaan valmiiksi tutustunut ja vietellyt naisen eikä tarvitse käydä läpi joka kerta sitä stressaavaa ja epävarmaa prosessia läpi. Jos seksin saaminen edellyttää joka kerta samaa kuin tuntemattoman naisen viettely, parisuhde jää vain yhteistyö- tai ystävyyssuhteeksi.

Ylivoimainen enemmistö myös miehistä on turvallisuushakuisia, alistuvia ja mukavuudenhaluisia. He eivät pidä viettelystä kuin ehkä tutun vaimon kanssa siksi, että tietävät saavansa vaikka kaikki ei menekään nappiin. He eivät osaa "ottaa" naista. "Ottaminen" vaatii hyvin tarkan kyvyn lukea sanattomista viesteistä missä menee naisen rajat. Jos tavallinen mies yrittää dominoida, hän tulee vain loukanneeksi naistaan. Jos nainen ei pysty yhtään joustamaan halustaan tulla määrätietoisen miehen taidolla viettelemäksi jokaiseen seksikertaan, hän luultavasti tuomitsee itsensä yksinäiseksi tai huonoihin suhteisiin. Niiltä miehiltä, jotka sen osaavat, puuttuu yllä mainittu tärkeä motiivi pariutumiseen. Heille se viettely on itsessään mielihyvää tuova peli ja parisuhde merkitse samaa tylsyyttä kuin nynny mies on naiselle. Viimeistään ikääntyminen saa sellaisen miehen pään kääntymään kohti nuorempia naisia ja uusia haasteita.

Vierailija
53/103 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroa. Se on ihastunut toiseen ja tapailee toista.

Tee samoin :)

Vierailija
54/103 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää tosiaan monella olevan samanlaista ongelman tynkää ja itsellä myös. Hetken aikaa näitä lueskelin ja tosiaan huono olo tuli kun mietin että itsellä 2kk ikäinen lapsi ja naisesta on tullut hajamielinen ja enää ei sitä läheisyyttä saa ja itse vielä siitä sanoi minulle syytä ei kuulemma ole ja seksi on loppunut kokonaan paitsi että minä teen hänelle suulla vibralla yms mutta edes käsihoitoa en saa tämä on niin kummallista etten tiedä miksi en jo lähde seksiä hakemaan muualta...

Vierailija
55/103 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2012 klo 21:33"]

Meillä oli sellainen tilanne, että olin aina halukas, monta kertaa viikossa oli saatava seksiä. Nautin suunnattomasti, sain orgasmin joka kerta. Sitten jossain välissä huomasin, että mieheni karttoi koskemistani, koska pelkäsi, että se johtaa seksiin.

Tein kokeen, päätin, että en tee enää aloitetta. Kas, seksiä oli paljon harvemmin tarjolla. Alistuin tilanteeseen. Nykyään en tee ikinä aloitetta, mies kerran viikossa. Koska seksiä on vähän, niin hän tulee heti, enkä pääse koskaan mukaan. Olen alkanut karttaa seksiä, koska omin käsin saan paremman fiiliksen. Olen tosi katkera ja vihamielinen miestäni kohtaan, koska hän pakotti minut sammuttamaan seksuaalisuuteni.

Harkitsen eroa tai vieraisiin menoa.

[/quote]

Teit itse kokeen, mutta miehesi kuitenkin pakotti sinut sammuttamaan halusi? NYt tässä on jotain naisen logiikkaa, jota en ymmärrä. Mitä jos puhuisit miehesi kanssa.

Vierailija
56/103 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 14:28"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2012 klo 21:33"]

Meillä oli sellainen tilanne, että olin aina halukas, monta kertaa viikossa oli saatava seksiä. Nautin suunnattomasti, sain orgasmin joka kerta. Sitten jossain välissä huomasin, että mieheni karttoi koskemistani, koska pelkäsi, että se johtaa seksiin.

Tein kokeen, päätin, että en tee enää aloitetta. Kas, seksiä oli paljon harvemmin tarjolla. Alistuin tilanteeseen. Nykyään en tee ikinä aloitetta, mies kerran viikossa. Koska seksiä on vähän, niin hän tulee heti, enkä pääse koskaan mukaan. Olen alkanut karttaa seksiä, koska omin käsin saan paremman fiiliksen. Olen tosi katkera ja vihamielinen miestäni kohtaan, koska hän pakotti minut sammuttamaan seksuaalisuuteni.

Harkitsen eroa tai vieraisiin menoa.

[/quote]

Teit itse kokeen, mutta miehesi kuitenkin pakotti sinut sammuttamaan halusi? NYt tässä on jotain naisen logiikkaa, jota en ymmärrä. Mitä jos puhuisit miehesi kanssa.

[/quote]

"Sen saa pitää minkä on postimyynnistä tilannut"

(uusi Nokialainen sanonta, 2014)

Vierailija
58/103 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 09:49"]

Minä olen vaimo, joka ei halua enää miestään. Mies ei vain osaa. Hänellä ei ole seksin suhteen minkäänlaista "lukutaitoa", ei siis osaa lainkaan nähdä, mistä pidän ja mistä en. Ei, vaikka olen moneen kertaan kädestä pitäen näyttänyt ja sanonut selvällä suomenkielellä, mistä haluan itseäni kosketettavan, mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei. Lisäksi hän laukeaa aina niin pian, että hädin tuskin ehtii sisälleni. Yhä useammin seksi päättyi minun itkuuni (turhautumista ja surua siitä, että minä en taaskaan ehtinyt nauttia) ja jonkinlaiseen tympääntymiseen siitä, että jouduin taas kädestä pitäen neuvomaan, enkä edes kiihottunut. Lakkasin haluamasta miestäni täysin. Näin on menty muutama vuosi, enkä minä enää jaksa tätä seksitöntä elämää.

Oma libidoni on aika vahva ja tiedän, että mieskin tarvitsee seksiä paljon. Olen usein kehottanut häntä hankkimaan seksiä muualta, koska en voi velvoittaa häntä olemaan ilman siksi, että minä en halua. Hän ei kuitenkaan halua tehdä niin. Olen usein pohtinut, miten tässä kävi näin. Ei meidän seksielämämme ole koskaan kovin hyvää ollut, mutta alussa kai määrä korvasi laadun. Nyt, kun tilanteen pitäisi olla toisinpäin, laadusta ei voida edes puhua.

Olen ajautunut sivusuhteeseen, jossa saan parasta seksiä ikinä. Tiedän, että pitäisi erota, mutta olosuhteet ovat sellaiset, että se vaatisi valtavia uhrauksia. En halua ruotia sitä tässä tarkemmin, koska tulisin melko helposti tunnistetuksi. Mies tietää tilanteen, hän kuitenkin haluaisi perheen pysyvän kasassa. Minäkin haluan, mutta en halua luopua seksistä ikuisesti. En tiedä, mitä tehdä. Olen umpikujassa.

[/quote]

Ja naisethan ei ole materian perässä

Vierailija
59/103 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 09:49"]

Minä olen vaimo, joka ei halua enää miestään. Mies ei vain osaa. Hänellä ei ole seksin suhteen minkäänlaista "lukutaitoa", ei siis osaa lainkaan nähdä, mistä pidän ja mistä en. Ei, vaikka olen moneen kertaan kädestä pitäen näyttänyt ja sanonut selvällä suomenkielellä, mistä haluan itseäni kosketettavan, mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei. Lisäksi hän laukeaa aina niin pian, että hädin tuskin ehtii sisälleni. Yhä useammin seksi päättyi minun itkuuni (turhautumista ja surua siitä, että minä en taaskaan ehtinyt nauttia) ja jonkinlaiseen tympääntymiseen siitä, että jouduin taas kädestä pitäen neuvomaan, enkä edes kiihottunut. Lakkasin haluamasta miestäni täysin. Näin on menty muutama vuosi, enkä minä enää jaksa tätä seksitöntä elämää.

Oma libidoni on aika vahva ja tiedän, että mieskin tarvitsee seksiä paljon. Olen usein kehottanut häntä hankkimaan seksiä muualta, koska en voi velvoittaa häntä olemaan ilman siksi, että minä en halua. Hän ei kuitenkaan halua tehdä niin. Olen usein pohtinut, miten tässä kävi näin. Ei meidän seksielämämme ole koskaan kovin hyvää ollut, mutta alussa kai määrä korvasi laadun. Nyt, kun tilanteen pitäisi olla toisinpäin, laadusta ei voida edes puhua.

Olen ajautunut sivusuhteeseen, jossa saan parasta seksiä ikinä. Tiedän, että pitäisi erota, mutta olosuhteet ovat sellaiset, että se vaatisi valtavia uhrauksia. En halua ruotia sitä tässä tarkemmin, koska tulisin melko helposti tunnistetuksi. Mies tietää tilanteen, hän kuitenkin haluaisi perheen pysyvän kasassa. Minäkin haluan, mutta en halua luopua seksistä ikuisesti. En tiedä, mitä tehdä. Olen umpikujassa.

[/quote]

Ja naisethan ei ole materian perässä

Vierailija
60/103 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te kaikki, joilla on salasuhde naapuriin tai muuhun aviossa tai parisuhteessa elävään ihmiseen, raavitte esille nuo petiseurakumppanit...

Ei muuten, mutta olen antanut itselleni luvan käydä vieraissa 9 lähes seksittömän vuoden jälkeen. Haluan kuitenkin seuraa etsiessäni tuoda ilmi sen, että olen varattu ja naimisissa, niin siinä vaiheessahan tuo homma kaatuu kasaan, oli kyseessä varattu tai vapaa ehdokas.

Ja jostain käsittämättömästä syystä, silloin kun homma natsaa jonkun kanssa, oli varattu tai vapaa, hän odottaa viikon sisällä, että eroan nykyisestä puolisostani, ja menen hänen kanssaan naimisiin..

Miksi, oi vapahtaja, nämä ovat niin vaikeita asioita. Minä kun vaan haluaisin seksiä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi