Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassu kysymys... ovatko rintasi imettäessä poissa "seksikäytöstä"?

Vierailija
05.04.2010 |

Odotan ekaa lastani, ja musta tuntuu oudolta ajatukselta yhdistää imettämistä ja sitä, että mies seksin aikana hyväilisi rintojani (siis ei samaan aikaan tietenkään...)

Valaiskaahan nyt mua: voiko rintoja hyväillä niin, että niistä ei ala erittyä maitoa, jos on imetysvaihe päällä? Ja tuntuuko se hyvältä, ärsyttävältä vai miltä, kun yleensä nautin seksin aikana rintojen hyväilystä.

On mullakin murheet... :)

Asiallisia vastauksia kiitos.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuulun ilmeisesti tuohon vähemmistöön. En sentään ihan orgasmia imettäessä saanut, mutta yleensä kun en ole voinut sietää rintoihin koskemista, niin imetysajat on olleet ihan huippuja. Rinnat oli ihan yltiöherkät ja kyllä se imettäminen kiihotti aika kovinkin. Yleensä sitten imetyksen jälkeen purettiin miehen kanssa paineet seksillä ja ne orgasmit oli ihan maata järisyttäviä kun mies työnteli ja imi samaan aikaan aika rajustikin rintojani. Oikeastaan siis rinnat on olleet seksikäytössäkin melkeinpä ainoastaan imetysaikoina. Muuten ei vaan juuri tunnu miltään kun niihin koskee.

Vierailija
22/40 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni koki ällöttäväksi maidon, jota tosiaan tuli aina ja kaikkialla. Ja mikä tärkeintä, rintani paisuivat ihan älyttömän isoiksi (ja jopa omastakin mielestäni kiihottavan näköisiksi), ja olivat hyvin kipuisat koko imetysajan. Aikavähän häiritsi tuo ajatus siitä että ne kuuluisivat vain vauvalle, enemmän siinä oli fyysisestä puolesta kyse.

Kuukausi sitten lopetin imetyksen kun vauva oli 6 kk, ja sen jälkeen sekä itse seksi että rintojen nuoleminen ja imeskely ovat tuntuneet paremmalta kuin koskaan :). Miehestä tuntuu kuin se olisi saanut lottovoiton kun seksi on taas minunkin mielestäni aivan loistavaaihanaamahtavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli rinnat niin kosketusherkät, että en halunnut että niihin kosketaan. Ei siinä mitään ongelmaa, ei mun mies niihin muutenkaan juuri koske.

Tuo imetys ja orgasmi -juttu on niin miesten urbaanilegendaa.

Vierailija
24/40 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä en voinut imetysaikana sietää että mies koski rintoihini. Mielestäni rinnat ovat vain lapsia varten, ei miehiä.

En muutenkaan pidä rintojeni koskettelusta. Ehkä olen poikkeus.

Offtopikkina sanon, että vaikutat aika rajoittuneelta. Mitäs lapset tekee rinnoillasi? Voithan lypsää maidon tuttipulloon ja juottaa siitä vauvalle. Ymmärsitkö pointtini?

M34

eikös ihmiset alkujaan pitäneet rintoja suht epäeroottisina. Eiköhän se eroottisuus ole tullut kuvioihin vasta korsettien ja pitsisten rintaliivien, sekä tekorintojen myötä. Alunperin naisten rinnat roikkuivat ja toimivat lähinnä ravinnonlähteinä.

Että se rajoittuneisuudesta. Alkuperäisheimot keskittyvät enemmän takaliston ihailuun.

Vierailija
25/40 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli rinnat niin kosketusherkät, että en halunnut että niihin kosketaan. Ei siinä mitään ongelmaa, ei mun mies niihin muutenkaan juuri koske.

Tuo imetys ja orgasmi -juttu on niin miesten urbaanilegendaa.

Kerrataan nyt vielä, että mulle on jopa pari naista sanonut saaneensa orgasmin imettäessään. Mut eihän kaikki naiset toimi samalla tavoin, kyllä minä sen ymmärrän.

M34

Vierailija
26/40 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös ihmiset alkujaan pitäneet rintoja suht epäeroottisina. Eiköhän se eroottisuus ole tullut kuvioihin vasta korsettien ja pitsisten rintaliivien, sekä tekorintojen myötä. Alunperin naisten rinnat roikkuivat ja toimivat lähinnä ravinnonlähteinä.

Että se rajoittuneisuudesta. Alkuperäisheimot keskittyvät enemmän takaliston ihailuun.

Hyvä ystävä, pyörä on jo keksitty ja sivistys on vallannut maapallon. :-)

M34

Vierailija
27/40 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen tiennyt niiden kiihottavan miehiä. Fantasiaa...

Kerrataan nyt vielä, että mulle on jopa pari naista sanonut saaneensa orgasmin imettäessään. Mut eihän kaikki naiset toimi samalla tavoin, kyllä minä sen ymmärrän.

M34

Vierailija
28/40 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nyt puolustaa M34 sen verran, että kyllä imetys on mulle ainakin antanut kunnon säväreitä suoraan p*lluun asti. Ihan orgasmia en oo saanut, mutta voisin kuvitella hyvinkin saavani. Tuntuu kielletyltä ja väärältä, mutta olen seksuaalisesti virittynyt imettäessäni, enkä todellakaan ajattele lapsen ruokkimista mitenkään eroottisena toimenpiteenä. En mahda sille mitään, se on automaatio. Mulla on herkät nännit ja mieskin saa mut niiden kautta orgasmiin, niin miksi ei sitten imetyskin voisi saada. Usein ekan lapsen kohdalla imetyksen jälkeen mies saikin kyytiä, kun olin jo valmiiksi vauhdissa... Turha tästä on tuomitakaan, kun ei sille mitään mahda, vaikka miten olis ajattelematta.

Vierailija
29/40 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen lapsen aikaan en oikein pitänyt rintoihin koskemisesta, mutta koska imetin kaksi vuotta, niin ei se nyt ihan totaalista ollut...

Toisen lapsen kanssa kävi sitten päin vastoin. Kunhan pahin maidon suihkuamisvaihe oli ohi, niin nautin aivan valtavasti rintojen hyväilystä. Maitoa saattoi vähän herua samalla, mutta paperilla sekin asia hoitui.

Ja kariesta poistettiin samoin kuin lusikasta, saippuapesulla. ;)

Vierailija
30/40 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten minulla ei ole mitään kokemusta, olisiko rintojani voinut kosketella seksimielessä imetysaikana.

Vierailija
31/40 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta isäntä ilmeisesti on sitä mieltä, että minä olen kokonaisuudessaan seksiin kelpaamaton aina plussaamisesta imetyksen loppuun. Eli kaipa ne rinnatkin ovat, tässä muun kroppani ohella, pois seksikäytöstä.

Vierailija
32/40 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi imemisen jälkeen ne on pestävä ettei tartu miehen hampaista

Vierailija
33/40 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi.

olen jore ja hulluna rintaan sekä rinta maitoon.

mikään ei ole hienomaa kun orgasmin tullessa saa lämmintä maitoa.

jorerima@netti.fi

Vierailija
34/40 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetin jokaista lasta vuoden.

Vierailija
35/40 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut asiaa rintoihin kuin vauvalla

Imetin jokaista lasta vuoden.

Käytännössä kiellettyä aluetta oli rinnat aika monta vuotta. Eikä kysymys ollut mistään "maitofetissistä" vaan ihan puhtaasta seksuaalisesta kiinnostukseta rintoja kohtaan.

Eli tässä yhden miehen raportti yhden naisen asettamista käyttäehdoista.

Vierailija
36/40 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesta on muutenkin objekti ja nyt sitten otetaan erillisiä kehonosia vielä tarkasteltavaksi; ovatko ne miehen seksiKÄYTÖSSÄ. Huhheijaa...hyvin kuvaa miesten tunnevammaisuutta nuo "mikset lypsä ja anna pullosta"-heitot! Rinnat on tehty siksi että lapset voitaisiin ruokkia, ei siksi että mies niistä pitää.

Vierailija
37/40 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät missään nimessä (2 lasta) olleet pois seksikäytöstä, miksi ihmeessä?!!? Nautin silloin kovasti suurentuneista rinnoistani, samaten miehenikin. Ja monet naurut saatiin kun maitoa ruikkasi suoraan mieheni silmään hänen hieroessa rintojani, ja kyllähän hän taisi äidinmaitoa joskus vähän hörpätäkin, vaikkei nännejä tietysti imeskellytkään, muutenhan se olisi mennyt ihan imetykseksi!

Vierailija
38/40 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole osannut yhdistää imetysrintoja seksiin mitenkään, ja olen siis ottanut ne pois miehen käytöstä imetysajoiksi. Muutenkin imetys kyllä vei halut, joten ei siinä paljon tissien osuudella ollut väliä suuntaan tai toiseen.

Vierailija
39/40 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole pois käytöstä.

Nautin kun mies hyväilee, näykkii ja imee rintojani. Maitoa tulee vuolaasti ja olen huomannut että mies pitää maidosta.

Minusta on hyvin, hyvin kiihottavaa kun mies imee rintojani seksin aikana.

Vierailija
40/40 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä muutenkaan imetysaikana, joten ei tullut mieleenkään, että mies olis hyväillyt rintojani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi