Jäätelöpaketti ei jäädy kunnolla pakastimessa
Ostin pitkästä aikaa pari päivää sitten vaniljajäätelö paketin ja laitoin pakastimeen. On jotenkin pehmeää vaikka muut tuotteet pakastimessa jäisiä. Onko jäätelöiden koostumus jotenkin muuttunut? Ennen piti aina pitää jonkin aikaa huoneenlämmössä että pystyi leikata jäätelöstä palaa. Nyt saa heti pakastimesta ottamisen jälkeen vaikka lusikalla raapaista, kumman pehmeää on.
Kommentit (10)
Olen huomannut. Ajattelin, että vika on pakastimessa, mutta kuten sanoit niin meilläkin on muut ruoat pakastimessa kyllä ihan jäässä. Ehkä tosiaan jäätelöiden valmistuksessa on muuttunut jokin.
Esim aino jäätelö ei jäädy pakastimessa.
Ostit aitoa kermajäätelöä kasvisrasvatiiliskiven sijaan.
Tavallisessa pakastimessa ei riitä teho tuohon. Ei mitään uutta.
Jäätelöt ei nykyään sula eikä jäädy. Samaa pehmeää limalöllöä kaikissa lämpötiloissa.
Jäätelöt ( suurin osa) on nykyään ihan feikkejä. Todellakaan ei kesällä ei Aino jäätelö sulannut keittiönpöydällä yönyli. Ja oli vaikea vedenkin kanssa saada tiskialtaan viemäristä alas.
Vanilajäätelö on muuttunut sitkeäksi mössöksi, ennen se leikkautui lohkeavaksi.
Minä olen tyytyväinen muutokseen, tykkään syödä pehmeää jäätelöä. Ennen sai jäätelöä sulattaa pöydälöä ties kuinka kauan, mutta nyt voi syödä lähes suoraan pakastimesta. Jäätelökioskilla olen aina valinnut pehmiksen, uskaltaisikohan tänä kesänä kokeilla muitakin jäätelöitä...
Vierailija kirjoitti:
Onko muut huomanneet tällaista?
Kyllä olen, huonolaatuisia jäätelöitä.
Onko muut huomanneet tällaista?