Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein teidän miehet käyvät vanhempiensa luona?

Vierailija
05.04.2010 |

Minä ja mieheni ollaan oltu yhdessä 9 vuotta ja vieläkin hän on kuin napanuorassa kiinni lapsuuden kotiinsa. Hän kävi ennen kotonaan noin 3-4 kertaa viikossa, joskin on nyt vähentänyt kertaan tai kahteen. Näyttää silti siltä, että hän ei ole täysin ok asian kanssa, liekö syynä se, että se ei ole hänestä lähtevää vaan minusta?

Alkaa tuntua siltä, että tämä asia saa meidät kohta eroamaan.

Anoppikin kyllä tekee kaikkensa, jotta mies ei pääse liiaksi "itsenäistymään" soittaen miehelleni vähintää joka toinen päivä ellei jopa joka päivä.

Kertokaa tekin kokemuksia?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä käydään koko perheellä, mutta joskus mies menee lasten kanssa ja minä jään viettämään laatuaikaa kotiin. :)

Minusta tuo kerran viikossa on ihan hyvä määrä. Tykkään itsekin käydä anoppilassa ja ikävä tulee, jos jostain syystä jää useampi viikko vierailujen väliin!

Olemme suku- ja perhekeskeisiä ihmisiä, ja perheiden kanssa vietetty aika on rehellisesti mukavaa, ei velvollisuus.

Vierailija
22/26 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teidän lapsi saa olla teihin yhteyksissä. Pahin on tuo eukko, jota ärsyttää että anoppi "omii" hänen miehensä puhelimeen puoleksi tunniksi viikossa. Saako sinun miehesi tuntea tai pitää kenestäkään muusta kuin sinusta? Mene itseesi!

Olisi kamalaa, jos tuleva miniäni rajoittaisi miestään niin etten minä saisi nähdä omaa poikaani kuin kerran kuussa tai puhua hänen kanssaan puhelimessa kuin puoli tuntia viikossa! :O

24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä mieltä että on epäilyttävää jos ei mies käy vanhemmillaan..

Noh minun mieheni ei käy. Mutta eivät vanhemmatkaan ole aivan pulmusia. Loukkasivat syvästi poikaansa ja yrittivät ohjailla vahvasti poikansa elämää. Noh poikapa laittoikin hanttiin

Vierailija
24/26 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies on nähnyt äitinsä (isä kuollut) viimeksi 5 vuotta sitten, sen jälkeen olemme mm. menneet naimisiin ja saaneet 2 lasta...eipä ole näkynyt vaikka kutsuttu ollaan. Joten jos ei vanhempaa kiinnosta, miksi lastakaan?!?

Joten jos mieheni on jotenkin epäilyttävä tästä syystä niin ihan miten vain :), asioilla on monta puolta!

Vierailija
25/26 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies on nähnyt äitinsä (isä kuollut) viimeksi 5 vuotta sitten, sen jälkeen olemme mm. menneet naimisiin ja saaneet 2 lasta...eipä ole näkynyt vaikka kutsuttu ollaan. Joten jos ei vanhempaa kiinnosta, miksi lastakaan?!?

Joten jos mieheni on jotenkin epäilyttävä tästä syystä niin ihan miten vain :), asioilla on monta puolta!

Olen myös niin pettynyt ettämiehen äiti ei ole tullut meidän häihin eikä kenenkään lapsen ristiäisiin. Miehen mentäessä ex vaimonsa kanssa naimisiin niin siellä kyllä oli ollut ja heidän lapsen ristiäisissä. En nyt kuvitellut niin paha olevani.

Vierailija
26/26 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän perheen jossa poika käy joka toinen päivä vanhempiensa luona vaimon ja lasten kanssa. Liika on liikaa. Itsenäistymistä ei ole tapahtunut tai se on jäänyt puolitiehen. Täysin riippuvainen dominoivista vanhemmistaan jotka myös roikkuvat lapsessaan. Sitä en tajua kuinka miniä suostuu tuohon. Eivät kai kumpikaan käy duunissa joten on aikaa rampata kylässä.