Moi Satu! Onnea vauvasta. Tiesitkö että miehelläsi on lapsi minunkin kanssani?
Kommentit (34)
Ehkä ihmisten olisi tässä nyt syytä muistaa, että lapset ovat tärkeimpiä!! Aikuiset riidelkööt keskenään vaikka kuinka, mutta ei lapsia riitakapulana käyttäen.
Ja mitä kertomiseen tulee, niin vaikka sen kiukussa tekee tms. niin on huomattava, että ne lapset ovat Sisaruksia. Sisaruussuhde on ihmisen elämän pisin ihmissuhde. Vanhemmat kuolee, puolisoita ja ystäviä menee ja tulee, mutta ne sisarukset on ja toivottavasti myös pysyy elämässä syntymästä kuolemaan. Annetaan lapsille mahdollisuus luoda tämä koko elämän kestävä yhteys.
lapsella on vuotta vanhempi sisaruspuoli, josta miehensä tuskin on viitsinyt mainita, kun ei lasta suostunut tunnustamaankaan. Testit on kyllä tehty, ja lapsi saa aikanaan tietää totuuden, joten ovellenne joku päivä tullaan kolkuttamaan.
sinä tiedät tästä koska..?
Sherlock yrität ratkaista tätä mysteeriä. AIka moni tietää, Satu vaan ei tiedä.
vain miten monet voivat tietää, mutta Satu itse ei tiedä. Aika pokka on kyllä miehellä, jos ei ole kertonut.
Tää Satu on aivan pimeä tapaus, raivoaa ja kiroilee kuin mielipuoli. Ukkonsa on samanlainen, paitsi ryyppää tosi runsaasti. Lapsi saa sitten joskus tietää kuka on isänsä,. jos haluaa. Isä ei halua nähdä lasta. Enkä kyllä vaadikaan mitään. Mulla on tarpeeksi rahaa itsellänikin. ap
Jos asuu, tiedän tapauksen ja voi helvetti mikä muija..! :D
Tää Satu on aivan pimeä tapaus, raivoaa ja kiroilee kuin mielipuoli. Ukkonsa on samanlainen, paitsi ryyppää tosi runsaasti. Lapsi saa sitten joskus tietää kuka on isänsä,. jos haluaa. Isä ei halua nähdä lasta. Enkä kyllä vaadikaan mitään. Mulla on tarpeeksi rahaa itsellänikin. ap
miksi siis uhittelet, että "kohta tiedät"? Aiotko itse kertoa vai tarkoittaako "kohta" mielestäsi samaa kuin "sitten joskus", jolloin lapsi saa tietää isästään? Ja jos aiot itse kertoa "kohta", miksi kerrot?
Sen verran säälin tätä Satu-reppanaa, etten viitsi romuttaa hänen elämäänsä. Hän tarvitsee nyt voimia vauvan hoitoon. Onhan tämä aika herkullinen juttu, koska tää nainen on todella rääväsuinen ja aggressiivinen ollut mua ja muitakin kohtaan..
ap
Kaikkien mielestä se "kohta" ei ole kyllä lähellekään sama kuin "sitten joskus". Mietipäs nyt mikä ero on sanoa:
Menen kohta naimisiin
Menen naimisiin sitten joskus
Kuolen kohta
Kuolen sitten joskus
Sen verran säälin tätä Satu-reppanaa, etten viitsi romuttaa hänen elämäänsä. Hän tarvitsee nyt voimia vauvan hoitoon. Onhan tämä aika herkullinen juttu, koska tää nainen on todella rääväsuinen ja aggressiivinen ollut mua ja muitakin kohtaan..
ap
En haluaisi olla noin ahdistunut ja huonosti voiva kuin sinä.
Tunnevammainen, katkera, pahansuopa.. ja vielä surkea lapsuuskin ollut.
Otan osaa, ap. Mielenterveystoimiston numero on paikkakuntasi terveyspalveluiden kohdalla netissä ja puhelinluettelossa.
Mä vaan katsoin, et kuin moni tyyppi reagoi.
Terkuin, ap
jotka nyt seurailevat seuraavat viikot miestensä liikkeitä, että onko niissä mitään epäilyttävää.
Yritäpä ensi kerralla keksiä jotain harmittomampaa.
sinusta oli jännittävää seurata, miten moni ja millä tavalla reagoi? Eikö nämä ole jo niin nähty. Keksi ensi kerralla jotain omaperäisempää ja kehitä tarina paremmin. Eihän tuossa ollut mitään järkeä.
t. se joka ihmetteli tuota kohta - sitten joskus -ilmaisua
Mä vaan katsoin, et kuin moni tyyppi reagoi. Terkuin, ap
Toivon että pilkka osuu omaan nilkkaan. En itse ole Satu, mutta voin kuvitella kuinka monen Sadun päivän pilasit.
Hyi sua!
Nimeni ei ole Satu mutta epäilen silti, että miehelläni on lapsi jonkun muunkin naisen kanssa. Ei ole koskaan sellaista myöntänyt, tosin en ole siitä edes kysynyt.
Jos nyt kuitenkin niin olisikin ja mies olisi tämän lapsen tunnustanut omakseen, niin näkyisikö se esim. verotodistuksessa huollettavien lasten määrässä? Tai jos mentäisiin miehen kanssa naimisiin, niin kävisikö asia silloin ilmi jostakin kirkonkirjoista?
Tai onko mitään muuta keinoa, mistä asia voisi minulle selvitä ilman, että mies itse siitä kertoisi?
Sherlock yrität ratkaista tätä mysteeriä. AIka moni tietää, Satu vaan ei tiedä.