A-kuppi ok miehille?
Minulla on ollut ainoastaan kaksi kumppania sängyssä. Olin pitkään parisuhteessa.
mitä mieltä miehet on lyhyestä ihan nätistä puolipitkän tukan omaavasta naisesta. jolla on A-kupin-tissit? Vatsa kiinteä. Tissit pienet (täyttävät omat pikkuset käteni, jos otan käsiini.)
Vakituisessasuhteessa itsevarmuutta löytyi. Mutta entä nyt sinkkuna, uskallanko olla itsevarma ja mitähän miehet pitää tisseistäni jos itse annan luvan itselle pitää omista tisseistä koosta huolimatta. En käytä push upeja vaan miehet näkevät kyllä jo ennen makuuhuonetta suuntaa antavan kuppi koon paidan läpi (käytän normaaleja kappahl ym rintaliivejä, erilliset irto toppaukset irroitan aina liiveistä etten huijaa ketään feikkaamalla.)
Kommentit (87)
Itse olen aina eniten viehättynyt riippuvista ja ekstrapehmeistä rinnoista. Sellaiset ovat mielestäni kaikkein naisellisimmat. Usein muodokkaammilla naisilla on aivan upea, pehmeä povi joka hölskyy ja hyllyy mielettömän ihanasti.
Moikka, todellakin kelpaa mulle ainakin. Kiihotun kun naisella on pienet rinnat.
Miehille sopivat samat kuppikoot kuin naisille. Itse käytän C-kupin urheiluliivejä, eivät purista eikä niissä ole hiertävä saumoja.
Edellinen todistaa, että on fantasioita, jotka liittyvät johonkin. En sano, että tuo fantasia itsessään tarkottaisi mitään. Itse pidän naisista ja naisella on naisen muodot. Isot rinnat ja takamus, eikä puhu lapsenomaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö 12 cm naisille?
Tottakai
Miten lie ~10 cm kanssa, jokohan jää liian pieneksi suurimmalle osalle naisia?
m49
A-kuppi paljon kiihottavampi kuin D- tai E-kupilla luonnottaman näköiset pallot. Säälittää joskus, että osa naisista pilaa niin täydellisesti luonnollisen viehättävyytensä jonkun konitohtorin toimesta.
A-kuppi on sopiva miehelle. Miehelle ei sovi B-kuppi tai isompi.