A-kuppi ok miehille?
Minulla on ollut ainoastaan kaksi kumppania sängyssä. Olin pitkään parisuhteessa.
mitä mieltä miehet on lyhyestä ihan nätistä puolipitkän tukan omaavasta naisesta. jolla on A-kupin-tissit? Vatsa kiinteä. Tissit pienet (täyttävät omat pikkuset käteni, jos otan käsiini.)
Vakituisessasuhteessa itsevarmuutta löytyi. Mutta entä nyt sinkkuna, uskallanko olla itsevarma ja mitähän miehet pitää tisseistäni jos itse annan luvan itselle pitää omista tisseistä koosta huolimatta. En käytä push upeja vaan miehet näkevät kyllä jo ennen makuuhuonetta suuntaa antavan kuppi koon paidan läpi (käytän normaaleja kappahl ym rintaliivejä, erilliset irto toppaukset irroitan aina liiveistä etten huijaa ketään feikkaamalla.)
Kommentit (87)
A- ja AA-kupit ovat ihania mikäli vartalo on muuten hoikka ja sopusuhtainen. Ketunnenät pitävät naisen nuorekkaan seksikkäänä ilman painovoiman ikäviä vaikutuksia
Kyllä se varmasti monen mielestä on kaunista, mutta itse kaipaisin mielellään ainakin K-kuppikokoista kirjastonhoitajatar-tyyppistä keski-ikäistä neitoa, joka pukeutuisi epämuodikkaasti ja jolla olisi tukka nutturalla. Sellainen olisi täydellinen tyllerö!
A - kuppi. Simply the best. Täydellistä fantasiamatskua. Mitä pienemmät sen parempi. Vielä kun nännit nöpöttäisi valkea paidan läpi. Nappakymppien napakymppi. Ei mitään bush uppeja, eikä muutenkaan peittelyä tai häpeilyä. Meitä miehiä, jotka kiihottuvat aikuisen naisen pienistä rinnoista takulla löytyy joka paikasta. Menisin kaltaisesi kanssa sänkyyn 100 - 0 ennemmin kuin yhdenkään naisen kuppikoko C tai yli.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kyllä ihan kunnon suhteen ja rakastavan miehen. En mitään hetken juttua. Olen itsekin suhteeseen sitoutuva ja rakastava puoliso kun löytyy se minulle sopiva vastakkaisen sukupuolen edustaja.
Pepustani olen saanut hyvää palautetta ex:ltä. Tykkäsi kovasti.
Otan kyllä vinkkejä pukeutumisesta vastaan ;)
t. Ap
ei se koko, mutta se että tisseistä on yhteydet muualle kunnossa. Pientäkin tissiä on ihan kiva imeä ja hyväillä, kunhan tissin kantaja vain sen sallii eikä peittele sulojaan mieheltä.
Ei kyllä A kupin rinnat itseä viehätä. Naiselliset D-F kupit on upeat ja nainen näyttääkin naiselta.
Vierailija kirjoitti:
A - kuppi. Simply the best. Täydellistä fantasiamatskua. Mitä pienemmät sen parempi. Vielä kun nännit nöpöttäisi valkea paidan läpi. Nappakymppien napakymppi. Ei mitään bush uppeja, eikä muutenkaan peittelyä tai häpeilyä. Meitä miehiä, jotka kiihottuvat aikuisen naisen pienistä rinnoista takulla löytyy joka paikasta. Menisin kaltaisesi kanssa sänkyyn 100 - 0 ennemmin kuin yhdenkään naisen kuppikoko C tai yli.
Minä käytän bush uppeja vain puskalleni tuolla alempana. Kyllä näyttää komealta.
Aivan sama, kunhan rinnat ovat pienet tai pienehköt, jos perse on hoikahkon naisellinen, aah. Haluaisin tulla sun pakaroillesi, koska olen varma, että pienitissisellä on hyvä perse, eikä mikään laardi niin kuin isorintaisella miltei aina on.
Vierailija kirjoitti:
Paras koko! Piste
Komppaan täysillä. A max B on ylivoimaisesti parhaat. Mieluiten A. Hoikka, hyvä/ treenattu peppu = täydellinen nainen minulle. Toiset miehet etsii vaimoja tai tyttöystäviä, joilla on valtavat rinnat D +. En voisi kuvitella rakentavani mitään intiimiä suhdetta kenenkään C up rintaisen naisen kanssa. Minulle isot riippuvat rinnat on täydellinen turn off. En myöskään haluan pienintäkään silikoni tai vastaavaan täytettä.
Kohta joku kirjoittaa, etten tiedä mitä menetän tai etten ole kokenut. Olet jopa asunut silikonirintaisen naisen kanssa avosuhteessa. Hän oli erittäin tietoinen tisseistään ja käytti niitä kaikin tavoin saadakseen huomiota ja myös sängyssä. En koskaan pitänyt, enkä tekisi samaa uudelleen. Ap päinvastoin kuulostaa seksipommilta tiukkoina takapuolineen.
Ei haittaa. Itsekin olen pieni sieltä, joten ei auta nipottaa pikkuasioista.
m49
Pienet rinnat ovat varsin kivat, eivät ole tiellä elämässä ja näyttävät hyvältä, peräpuolell sam asia , eli itse tykkään eniten ns miesvartalosta / sports girl, eli perätön ja rinnaton, tosin poikkeus, jos on rinnaton ja erittäinsuuret nännit, niin on melko häiritsevän näköinen yhdistelmä, mutta ei siinnä mitään vikaa ole, jos omistaja itse on sujut asian kanssa.
Itse en ymmärrä ensinkään noita suuria pakaroita, ja isot rinnat on järjestään rumat.
itselle silikonit ja duck facet ova turn off, pitää olla luomu.
Pieniä on marjat poimijalle. Nopeasti tulee liian nuori tyttö mieleen. 😧
C---> 😋
Ei naiseus ole rinnoista kiinni. Bi-nainen37
Mun mielestä pienet rinnat on nuorekkaat ja raikkaat... sporttiset.
Pienet rinnat ovat ryhdikkäitä ja kauniita eikä niissä ole mitään hävettävää. Isot rinnat eivät ole mitenkään ihania, mutta niitäkin on parisuhdehistoriassani nähty. En oikein ymmärrä miksi niin monet naiset tuntuvat potevan jonkinlaista vartalohäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö 12 cm naisille?
Tottakai
Pieniä on silakat joulukaloiksi.
Tuntematon sotilas
Harrastatko tyttöilyä keskiSuomessa, tavataanko ?
Kimble