Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

A-kuppi ok miehille?

Vierailija
28.12.2014 |

Minulla on ollut ainoastaan kaksi kumppania sängyssä. Olin pitkään parisuhteessa.

mitä mieltä miehet on lyhyestä ihan nätistä puolipitkän tukan omaavasta naisesta. jolla on A-kupin-tissit? Vatsa kiinteä. Tissit pienet (täyttävät omat pikkuset käteni, jos otan käsiini.)

Vakituisessasuhteessa itsevarmuutta löytyi. Mutta entä nyt sinkkuna, uskallanko olla itsevarma ja mitähän miehet pitää tisseistäni jos itse annan luvan itselle pitää omista tisseistä koosta huolimatta. En käytä push upeja vaan miehet näkevät kyllä jo ennen makuuhuonetta suuntaa antavan kuppi koon paidan läpi (käytän normaaleja kappahl ym rintaliivejä, erilliset irto toppaukset irroitan aina liiveistä etten huijaa ketään feikkaamalla.)

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on olemassa miehi, jotka tykkäävät mielummin pieni tissisistä naisista! Varsinkin jos mies on perse ihmisiä!

Itse omaan pienet tissit, mutta hyvän perseen ja eipä ole kumpikaan ketään kumppaniani haitannut.

Itsetunto kohilleen ja menoksi! Jos mies ei arvosta sinua sellaisena kuin olet ni mies voi painua sinne mist o tullukki.

Vierailija
22/87 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Itsellä on pienet tissit, mutta omaa miestä nekin  kyllä kiinnostavat.

Jos vakavampaa suhdetta etsii, niin eiköhän se ole vain plussaa jos ei ole yhtä ruumiinosaa joka vie kaiken huomion? Täydellisesti rakentuneen blondin on varmasti helppo löytää sänkyseuraa, mutta jos etsii jotain suurempaa niin ulkonäkö ei niin pitkälle johda, aina löytyy joku kauniimpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Jos saisin valita, niin haluaisin naisellani olevan A- tai maksimissaan B-kupin rinnat. Sitä isompia rintoja en pidä kauniina, sensuelleina tai muutenkaan puoleensavetävinä. Olen nähnyt monenlaisia ja -kokoisia, mutta mieltymykseni on pienemmissä rinnoissa.

Ja tämä oli siis minun mielipide. Muilla on muita mielipiteitä.

Vierailija
24/87 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 07:53"]

Monesti nämä miehet jotka pitää rinnattomista ja luisista naisista ovat homoja. Jotka kuvittelet että kumppani on laiha poika. YÖK

[/quote]

Sinulla on varmasti esittää tuolle väitteelleesi myös jotain tieteellistä näyttöä? Ei, oma ahdasmielinen mielipiteesi ei ole sitä.

Vierailija
25/87 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin otsikon tarkoittavan jotain vallan muuta :D Mielikuvitus teki tepposet, ajattelin tämän koskevan miehiä joilla on sellaiset rinnat jotka voisi pukea liiveihin, hehe, tyhmä minä.

Asiaan, mieluummin pienet kuin valtavat leilit, parhaat tuitenkin siltä väliltä. Lisäksi, tässä pätee se tosiasia, että jokaiselle on halukkaansa, itse tykkään sellaisista b-c luokan rinnoista, myös rintojen muoto ratkaisee.

Vierailija
26/87 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:05"]

mitä mieltä miehet on lyhyestä ihan nätistä puolipitkän tukan omaavasta naisesta. jolla on A-kupin-tissit? Vatsa kiinteä. Tissit pienet (täyttävät omat pikkuset käteni, jos otan käsiini.)

[/quote]

Ei se koko vaan muoto ja kokonaisuus. Luonne, yleinen ulkonäkö ja se miten ne kantaa ratkaisevat enemmän. Ainakin näin itselläni, kun en ole meisselinylläpitojärjestelmä vaan aivotkin tuntuvat joskus toimivan, enkä ole kertaakaan ihastunut naiseen rintojen koon takia.
Vaimollani on A-kupit, kauniit sellaiset ja yhdellä toisella tapaamallani naisella oli C-kupit tai ehkä jopa D:t. Jos pitää vertailla niin vaimoni rinnat ovat huomattavasti kauniimmat ja mukavamman tuntuiset. C-kupit olivat löysät, pyöreät ja aavistuksen roikkuvat - ei minun juttuni, mutta ei haitannut koska olin muuten ihan myyty. Ensimmäisellä tyttöystävälläni oli B-kupit, nekin olivat taivaalliset rinnat, mutta siksi koska ne olivat hänen (kyllä, vaimoni A-kupit ovat edelleenkin kauniimmat). A- ja B-kupin rinnat ovat usein kauniimman muotoisia, mutta makunsa kullakin.

Kannattaisi ehkä rintojen koon sijaan huolehtia enemmän mainitsemastasi itsetunnosta? Kaupasta sitä ei saa, mutta esim. joku vähemmän naisvaltainen liikuntaharrastus voisi parantaa sitä - vähemmän vertailua muihin naisiin, enemmän kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen.

M43

Vierailija
27/87 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuon sano järkikin. A-kuppi = A-luokan kuppi, B-kuppi = 2. laatua, C-kuppi = ei kelpaa myyntiin ja siitä eteenpäi vain huononee.

No, tamä minun näkemys, elkee hermostuko siitä.

Vierailija
28/87 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanahan olet.

29/87 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivothan loppupelaissä ratkaisevat.

Vierailija
30/87 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei oo ok. valitettavasti. onneks rakastuin c kuppiin

Vierailija
31/87 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valita saisi, niin a-kupeilla varustetun valitsisin :)

P.s. uskokaa hyvät naiset, jos miehenne kehuu rintojanne ja ulkomuotoanne. Emme turhaan kehu...

Vierailija
32/87 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no kuka mistäkin tykkää. Vaimollani on d kuppi ja pidän niistä, laittakaapa valokuvia minkä näköiset ovat kuppikootM50+.

Vierailija
33/87 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ylpeä itsestäsi.

Pienet rinnat ovat kauniit.

Vierailija
34/87 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

terska on ihan punainen

Vierailija
35/87 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

oikeasti: pienirintainen itsensä kanssa sinut oleva nainen tosi sexikäs!

t Jani 45 Hki

Vierailija
36/87 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään D-kuppi. Paras on 40 + nainen, jolla isot ja roikkuvat tissit. Ihanan pehmeä ja seksikäs. Loputtoman pitkä tissivako. Naisen näköinen nainen. Rintojen väliin on kiva yhtyä.

Vierailija
38/87 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni ei ole väliä naisen rintojen koolla. Arvostan enemmän hyvää peppua ja vatsaa. Joten älä häpeile yhtään rintojasi! Kanna selkä suorana ja ylpeenä kroppa, se on kaikkein seksikkäintä! T. M27v

Vierailija
39/87 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut AA-kokoinen tyttöystävä ja hänen rintansa ovat ehdottomasti ihanimmat mihin olen lähemmin tutustunut. Muutamat kivat B-kokoiset ovat myös olleet käsissäni. Yksiin isompiin rintoihin olen tutustunut lähemmin, eivät yhtään niin kivat.

Vierailija
40/87 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään naisellisista naisista eikä a kuppinen hoikka nainen ole sitä. Valitettavasti tuppaavat olemaan muodottomia luuviuluja enkä itse syty sellaisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi