Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

A-kuppi ok miehille?

Vierailija
28.12.2014 |

Minulla on ollut ainoastaan kaksi kumppania sängyssä. Olin pitkään parisuhteessa.

mitä mieltä miehet on lyhyestä ihan nätistä puolipitkän tukan omaavasta naisesta. jolla on A-kupin-tissit? Vatsa kiinteä. Tissit pienet (täyttävät omat pikkuset käteni, jos otan käsiini.)

Vakituisessasuhteessa itsevarmuutta löytyi. Mutta entä nyt sinkkuna, uskallanko olla itsevarma ja mitähän miehet pitää tisseistäni jos itse annan luvan itselle pitää omista tisseistä koosta huolimatta. En käytä push upeja vaan miehet näkevät kyllä jo ennen makuuhuonetta suuntaa antavan kuppi koon paidan läpi (käytän normaaleja kappahl ym rintaliivejä, erilliset irto toppaukset irroitan aina liiveistä etten huijaa ketään feikkaamalla.)

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvan tissit ainakin näyttävät hyvältä.

Vierailija
2/87 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suuri osa miehistä tykkää isoista tisseistä, ei sille mitään voi.parasta se on sanoa suoraan.

Mutta asiaan liittyy kaksi hyvääkin puolta. Ensinnäkin, olet itse sinut asian kanssa. Tämä on mielestäni tosi hyvä juttu ja tärkeää, osaat olla muiden seurassa luontevasti, mikä lisää viehätysvoimaasi. Toiseksi, miehet eivät nyt rala piirittää sinua tissiesi vuoksi vaan luonteenpiirteidesi ja sielujen sympatian vuoksi. Sinuun kiinnostuu ehkä harvempi mues kuin isotissisiin, mutta uskallan väittää että kiinnostuneiden joukossa on vähemmän "roskaa" eli vaikka määrä on pienempi nin laatu on parempi. Ja kolmanneksi, sitten on meitä peppumiehiä ja pepun olemukseen pystyy itse vaikuttamaan treenaamalla :) Vaikutat tekstin perusteella olevan ns. vaimomatskua eli ei vain yhden yön juttuihin (ja sitten pois silmistä) vaan pidempään suhteeseen. Pukeutumisvinkkejäkin minulle tulee mieleen, mutta en tiedä miten sellaisiin suhtaudut.

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kyllä ihan kunnon suhteen ja rakastavan miehen. En mitään hetken juttua. Olen itsekin suhteeseen sitoutuva ja rakastava puoliso kun löytyy se minulle sopiva vastakkaisen sukupuolen edustaja.

Pepustani olen saanut hyvää palautetta ex:ltä. Tykkäsi kovasti.

Otan kyllä vinkkejä pukeutumisesta vastaan ;)

t. Ap

Vierailija
4/87 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja toinen juttu pitääkö käyttää korkkareita kun olen aikuiseksi lyhyt? Tuntuu vain etten osaa niillä oikein kävellä luonnollisennäköisesti vaikka tykkäisin kyllä pukeutua naisellisesti. 

Vierailija
5/87 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nämä ovat mielipideasioita, mutta tässä omani. Yöelämässä korkkarit ovat plussaa, jos on muurenkin juhlallista tunnelmaa. Terassilla kesällä ja kesäfestareilla ei välttämättä. Tunsin pari pienirintaista. Toinen käytti välillä paitaa, jossa röyhelöä edessä. Oli kenties lukenut pukeutumisvinkin, joka väitti röyhelöpaidan saavan rinnat näyttävän isommilta. Ei toiminut. Sai minut pikemminkin ajattelemaan rintojen pienuutta ja yritystä kompensoida sitä röyhelöillä vaikkei se ehkä ollut tarkoituskaan (kompensointi siis). Sen sijasn linhakas asuste, joka ol edestä edes jonkin verran avoin, toimi. Ihan normi kauluspaitakin toimi ja nappi pari auki toimii aina. Toinen käytti kerran juhla-asua, joka oli selästä tosi avoin. Näytti tosi hyvältä. Jos nännit näkyvät/kuultavat läpi tavalla tai toisella niin harva mies siitä pahastuu. Voi olla toki hieman roisin oloista, mutta jos asuste antaa tällaiselle näkymiselle tilaisuuden tapahtua oikeassa tilanteessa niin toimii.

Jos takapuoli on kunnossa niin älä epäröi käyttää farkkuja ja ihonmyötäisiä housuja ja miksei lenkkeillessä vaikka juoksutrikoita ;) Pepun kanssa voi myös törmätä kiinnostavaan kohteeseen "vahingossa" hienovaraisemmin kuin tissien kanssa. Mielipideasioitahan nämä ovat ja nämä ovat vain omiani, joku voi olla toki toista mieltä. M40

Vierailija
6/87 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:05"]

Minulla on ollut ainoastaan kaksi kumppania sängyssä. Olin pitkään parisuhteessa.

mitä mieltä miehet on lyhyestä ihan nätistä puolipitkän tukan omaavasta naisesta. jolla on A-kupin-tissit? Vatsa kiinteä. Tissit pienet (täyttävät omat pikkuset käteni, jos otan käsiini.)

Vakituisessasuhteessa itsevarmuutta löytyi. Mutta entä nyt sinkkuna, uskallanko olla itsevarma ja mitähän miehet pitää tisseistäni jos itse annan luvan itselle pitää omista tisseistä koosta huolimatta. En käytä push upeja vaan miehet näkevät kyllä jo ennen makuuhuonetta suuntaa antavan kuppi koon paidan läpi (käytän normaaleja kappahl ym rintaliivejä, erilliset irto toppaukset irroitan aina liiveistä etten huijaa ketään feikkaamalla.)

[/quote]

Jokaisella miehellä on kaiketi omat mieltymyksensä naisten suhteen. Lisäksi on tissi/peppu-miehiä. Itse en nosta kumpaakaan tärkeydessä ylitse toisen, kun kuuluvat ns. kokonaisuuteen. Tärkeintä kait on, että nainen on itsensä kanssa sujut, eikä tee kropastaan itselleen elämää rajoittavaa ongelmaa.

Onhan sinulla aiemminkin ollut itseluottamusta/rohkeutta ryhtyä suhteisiin, eivätkä rinnat ole olleet este näille miehille, joten miksi nyt olisi toisin?

M40  (ei 4,7)

Vierailija
7/87 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kuvan tissit näyttävät hyviltä.

M31

Vierailija
8/87 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän pienistä rinnoista. Inhoan isoja utareita. Hoikka nainen on minusta kuumempi ja varsin usein on pieni rintainen silloin. Silikoonit, ei ei ja ei. Antavat tosi pinnallisen kuvan.

m40

Vierailija
9/87 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissien paras koko makuasia. Miehet eivät ole ollenkaan yksimielisiä. Ehkä suurin osa pitää B-D -kupeista, mutta pienille ja jättimäisillekin on omat faninsa. Rinnoissa merkitsee muoto ja yleinen ulkonäkö myös, ei pelkkä koko.

Hoikkuus on monien mielestä hot ja hoikilla on yleensä pienet rinnat. Jos naisella on liikakiloja ja silti pienet rinnat, se on varmaan huonoin yhdistelmä.

Lopulta rinnat ovat vain yksityiskohta. Minkään yksittäisen asian vuoksi ei kannata tuntea epävarmuutta, koska kokonaisuus ratkaisee.

Vierailija
10/87 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:05"]

[/quote]

kiva kroppa ja läskittömyys kiihottaa 10x enemmän kuin isot tissit.

t. mies 

Vierailija
11/87 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on tullut elämänsä aikana ihastuttua useampaan otteeseen. Yhdellä naisella oli isohkot rinnat, yhdellä pienet, yhdellä ei ollut niitä käytännössä lainkaan. Loput olivat siltä väliltä.

Kyllä ne ovat muut tekijät jotka ratkaisevat. Minusta kuvassa olevat rinnat ovat kauniit.

Vierailija
12/87 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tykkää mistäkin eikä sille mitään voi. Timmi kroppa ja sopusuhtaiset tissit toimivat aina. Älä feikkaa tissejä isommaksi, se vain harmittaa isotissimiehiä ja pienistä pitävät eivät osaa lähestyä.

Itselle pienet kiinteät tisut ovat kaunein asia maan päällä. Kunpa naiset olisivat rohkeampia asian kanssa. 

Vierailija
13/87 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä asia on niin että nuo tuossa kuvassa ei ole tissit vaan tontit tisseille. Ei kyllä innosta yhtään rinnaton luinen nainen. Monesti nämä miehet jotka pitää rinnattomista ja luisista naisista ovat homoja. Jotka kuvittelet että kumppani on laiha poika. YÖK

Vierailija
14/87 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan miehestä kiinni. Joidenkin mielestä pienet tisut ovat tosi kuumat, mutta vähemmistöön tällä mielipiteellä kuulutaan. Olen mies ja seurustellut nuoruudessani parinkin A-kupin omaavan hoikan naisen kanssa. Eiväthän ne samalla tavalla ollenkaan kiihota, kuin kunnon C/D-tisut.

Mutta ihmisen kauneus on muualla kuin tisuissa tai pyllyssä. Rakkaus on sokea. Todisteena käy vaikka se, että 90 prosenttia tälle palstalle kirjoittavista naisista arvioi miehensä kalun pituudeksi reippaasti yli 20 cm. 

Vierailija
15/87 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pars nainen mitä on ollu omisti a-kupit.

kyllä se kokonaisuus ratkasi, joskaan

en noiden isojen rintojen perään ole ollut.

hyvä lantio/perse/jalat osastosta pidän enempi

Vierailija
16/87 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän todella paljon isoista rinnoista, mutta harmittavan usein niiden kantaja on pahasti ylipainoinen. Pienet rinnat ja kiinteä kroppa sytyttää kyllä todella paljon. Varsinkin jos kantajalla on hyvä itsetunto ja ei häpeile itseään. Ei kannata miettiä mitä muut ajattelee.

Vierailija
17/87 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuus ratkaisee. Pienet tissit voi olla todella kuumat jos kroppa on kunnossa. Suuret tissit ja läskimakkaroita -> oksennus. Rinnoissa kokoa tärkeämpää on muoto. Isoilla on paha tapa riipahtaa vanhemmiten, senkin puolesta pienempi on parempi. Ja vanha totuushan on se, että kaikki mikä ei käteen mahdu, on turhaa:D

Kysyjä on kuvailusta päätellen simpsakka tapaus, ei muuta kun iskemään (pano)seuraa.

Vierailija
18/87 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pah.... lauta mikä lauta...ei se siitä muuksi muutu!

Vierailija
19/87 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kaikki äijät jotka kertovat puolestani mitä me miehet kollektiivisti ajattelemme.

Ap, joku nainen rakastaa ville valoa, joku justin bieberiä joku the Rock dwaybe johnsonia. Eli maut aivan erilaisia lisäksi oikeassa elämässä nämä naiset rakastuvat miehiin, jotka eivät alkuunkaan muistuta em. tyyppejä. Ihan sama miehissä. Meitä on tosi moneen junaan. Älä huoli ja ole oma itsesi.

Minulla on vain yksi ulkonäkövinkki naisille: kanna itseäsi kunnolla ja itsevarmuudella. Moni ihana nainen menettää valtaosan vetovoimastaan lysyryhdillään ja turhalla arkailulla. Ja Itsevarma ei ole sama asia kuin kovaäänisin rääväsuu.

Vierailija
20/87 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 17:15"]

Kokonaisuus ratkaisee. Pienet tissit voi olla todella kuumat jos kroppa on kunnossa. Suuret tissit ja läskimakkaroita -> oksennus. Rinnoissa kokoa tärkeämpää on muoto. Isoilla on paha tapa riipahtaa vanhemmiten, senkin puolesta pienempi on parempi. Ja vanha totuushan on se, että kaikki mikä ei käteen mahdu, on turhaa:D

Kysyjä on kuvailusta päätellen simpsakka tapaus, ei muuta kun iskemään (pano)seuraa.

[/quote]Kyllä ne A-kupin littanatkin alkaa riippua ja se vasta kauheeta on :( Lähes yhtä kauheaa kuin runkkari korollassa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme