Onko sinulla ollut mies, joka on huono sängyssä? Kuvaile
Kommentit (199)
tykkäsi kyllä jos mulkkua imettiin, mutta ei itse jaksanut tehdä mitään toiselle.
akti kesti vain hetken aikaa ja kun sai ensin ei ollut kiinnostunut tyydyttämän toista millään muulla tavalla.
Oli myös hirveän kovakourainen ja kun asiasta huomautti, niin vastaus oli ettei muutkaan ole valittaneet. Jos asioista huomautti tai sanoi selvällä suomen kielellä mistä tykkää ja mistä ei. Niin ei ottanut kuuleviin korviinsakkaan (ei siis kiinnostanut häntä pätkääkään) eikä muistanut seuraavalla kerralla vaan aina sai toistaa samat asiat uudestaan ja uudestaan ja uudestaan.
Itselle on tärkeintä se, että esileikkejä on ja molemmat tuottaa toiselle nautintoa. Ja aktin pitää kestää niin että nainenkin pääsee siihen mukaan ja saa ja jos sattuu vahinko eikä pysty pidättelemään itseään niin sitten tyydyttää naisen käsin/suulla/dildolla.
Nykyinen on aivan ihannemies. Halaa ja pussaa ja esileikit on mitä moninaisempia. Hän tykkää antaa suuseksiä ja antaa sitä pyytämättä. Hänelle on tärkeintä, että nainen nauttii ja pitää siitä myös huolen.
Itse aktissa kestää hyvin pitkäänkin ja saan itse aina ja yleensä montakin kertaa. Hän ottaa naisen huomioon ja hänen toiveensa.
5vuoden suhteemme aikana on kaksi kertaa käynyt, niin että mies on saanut ensin, niin hän on automaattisesti tyydyttänyt minut muilla tavoin.
Kun toinen kohtelee sinua kunnioittavasti, kuuntelee ja kysyy mitä haluat ja myös tekee niin ja jos sanot ettet jostain tykkää, niin mies muistaa sen kyllä eikä tee enää niin, "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan" Meillä on aivan loistava seksielämä, jossa molemmat huomioi toista tarvitsematta itse vastapalveluksia.
Joskus mies pelailee ja menen yllättäen ottamaan poskeen tai illalla kun katsotaan telkkaria. Itse saan usein tunnin kestäviä kokovartalohierontoja joiden jälkeen käperryn mieheen syliin nukkumaan ja joskus herään taivaalliseen suuseksiin jonka jälkeen on ihana jatkaa unia. Kovin monella ei valitettavasti taida tälläista olla eikä minullakaan kenenkään muun kanssa ennen nykyistä aarretta :)
johon en saanu koskeakaan, kun oli niin kiimassa ja valmis; sen tajusin siinä vaiheessa, kun spermat levis reisille ja varustukset oli niin pienet, etten tiedä tänäkään päivänä, ennättikö kertaakaan tuikata sisään ennen laukeamista.
Toinen oli sellainen, keneltä ei saanut ottaa suihin, joka ei nuollut ja ähisi lähetyssaarnaajassa leuka kiinni mun solisluussa niin, että kipeää teki. Varustukset olis ollu ihan jees. Vaihtelu, juhla ja villi seksi oli sitä, jos pari kertaa vuodessa pantiin takaapäin.
Yks olis vaan halunnu tunkea muhun dildoja ja laueta niin, että otan suihin, mulle suuseksiä tai panemista ei ollu juuri koskaan.
Yks taas tykkäs mun antamasta suuseksistä niin, ettei halunnu mitään muuta ku suuseksiä sille ja suuseksiä mulle. Eikä nuollut hirveän hyvin.
Ja on kai noita ollu muitaki... Tuossa nyt ekat mieleen tulleet. Onneks on niitä huippujakin kohdalle sattunut! ;)
Meillä mies on perussuomalainen. Ei esileikkejä, heti pitäs olla kiimassa ja märkä kun kyrvän näkee... Sit sisää ja ulos pari kertaa ja se oli siinä.. HUOH..
Yksi halusi, että en liiku ollenkaan vaan makaan lahnana selälläni eikä seksin aikana saanut myöskään puhua. Suuseksiä ei luonnollisesti harrastettu.
Olen tavannut muutaman miehen, jotka eivät anna suuseksiä, mutta vastaanottavat sitä mielellään.
Jokunen alhaisen libidon omaava on myös osunut kohdalle, onhan se hieman turhauttavaa kun heppi lerpahtaa aina ennen aktia.
Ei tykännyt suuseksistä kumminkaan päin, asento oli lähetyssaarnaaja aina, pimeässä ja peiton alla... Se vähä mitä sormella koetti ei tuntunut miltään ja eipä se itse aktikaan.
valitettavasti nykyinen =/ sisään ja ulos ja se oli siinä, spermat lentää =D
itse en tykkää että mulle annetaan suuseksiä, ei vaan tunnu miltään, tai jos sormettaa, en tykää siitäkään...
Eli miten mies kestäisi pitempään?
silloin kun meihellä seisoo, pitää laittaa mulkun päälle pyyhkeen ja "nostaa" pippelillä pyyhettä ylöa ja alas eli supistella niitä kikkeli lihaksia, en nyt keksi oikeeta sanaa =D.. sen kun tekee vaikka päivittäin 10 min niin pitäisi tehota...
Mies oli päällä ja hän nussi erittäin hitaasti, niin kauan kuin laukes, siis todella hitaasti... ja eipä siihen laukeamiseen kauaa kestänyt. oli niin tylsä pano, että kirjaimellisesti haukottelin.
Hän haluaa vaan että "raiskaan" hänet. Ihanneseksi on hänelle sitä että hänet sidotaan, naama peitetään tyynyllä ja sitten tyydytetään hänet. Jos hän on päällä ja joutuu tekemään jotain, niin hänellä ei seiso yhtään. Välillä haluaa myös takaapäin kyljellään... huokaus. Vääntää mua omituisiin kulmiin ja nylkyttää puolilöysällä mulkulla noin tunnin. Mitään ei tunnu, muuta kun että pillun reunat kipeytyy ja turhautuneisuus valtaa alaa. Klittaa ei koskaan edes viitti hieroa ja parempi niin koska jos hieroo niin tekee sen liian lujaa ja mulla on sitten alapää ihan muusina, enkä ainakaan nauti yhtään siitä kivusta!
Hänen oli pakko saada olla aina lähetyssaarnaaja-asennossa, muistaakseni tuntui puheidensa perusteella jotenkin pelkäävän muita asentoja. Ylipäätään sängyssä näkyi kaikin tavoin se, miten epävarma, onneton, ahdistunut, kokematon ja itsekeskeinen reppana oli kyseessä. Reppana tosin kuulostaa liian sympaattiselta, kun ajattelee laajemmin tämän tyypin olemista "ihmisenä".
...jos hänellä olisi edes hiukan enemmän miehistä itsetuntoa. Tykkää seksistä, ei laukea heti, hyvä stondis jne. Osaa sormin tyydyttää minut. Ongelma on vain se, että hän on niin ärsyttävän kiltti... ei oikein uskalla edes tehdä aloitetta. Pelkää, että olen väsynyt ja hän häiritsee. Muutenkin on niin ärsyttävän huomioivainen (pelokas) sängyssä, että se ei vaan ole kiihottavaa.
Ollaan joskus puhuttu asiasta ja hän on myöntänyt, että on epävarma. Olen sanonut, että se on turhaa. Mielestäni nämä on kuitenkin sellaisia asioita joita ei voi toiselle opettaa, vaan ne on itse tajuttava. Jos mies ei itse opi olemaan mies, ei nainen voi sitä hänelle opettaa.
makasi täydellä painolla päälläni ja nylkytti rantaa vasten, honk honk honk oink oink...
makasi täydellä painolla päälläni ja nylkytti rantaa vasten, honk honk honk oink oink...
Ihana XD
...jos hänellä olisi edes hiukan enemmän miehistä itsetuntoa. Tykkää seksistä, ei laukea heti, hyvä stondis jne. Osaa sormin tyydyttää minut. Ongelma on vain se, että hän on niin ärsyttävän kiltti... ei oikein uskalla edes tehdä aloitetta. Pelkää, että olen väsynyt ja hän häiritsee. Muutenkin on niin ärsyttävän huomioivainen (pelokas) sängyssä, että se ei vaan ole kiihottavaa.
Ollaan joskus puhuttu asiasta ja hän on myöntänyt, että on epävarma. Olen sanonut, että se on turhaa. Mielestäni nämä on kuitenkin sellaisia asioita joita ei voi toiselle opettaa, vaan ne on itse tajuttava. Jos mies ei itse opi olemaan mies, ei nainen voi sitä hänelle opettaa.
Luultavasti huonon itsetunnon syynä olet sinä.
...jos hänellä olisi edes hiukan enemmän miehistä itsetuntoa. Tykkää seksistä, ei laukea heti, hyvä stondis jne. Osaa sormin tyydyttää minut. Ongelma on vain se, että hän on niin ärsyttävän kiltti... ei oikein uskalla edes tehdä aloitetta. Pelkää, että olen väsynyt ja hän häiritsee. Muutenkin on niin ärsyttävän huomioivainen (pelokas) sängyssä, että se ei vaan ole kiihottavaa. Ollaan joskus puhuttu asiasta ja hän on myöntänyt, että on epävarma. Olen sanonut, että se on turhaa. Mielestäni nämä on kuitenkin sellaisia asioita joita ei voi toiselle opettaa, vaan ne on itse tajuttava. Jos mies ei itse opi olemaan mies, ei nainen voi sitä hänelle opettaa.
Luultavasti huonon itsetunnon syynä olet sinä.
Miksi se olen minä? En mitenkään morkkaa tai arvostele häntä missään asiassa, päinvastoin yritän tsempata työelämässä, kokkailen usein hänen lempiruokiaan, laitan puhtaat vaatteet valmiiksi kaappiin... Jos hän haluaa mennä kavereiden kanssa reissuun tai viihteelle, se on meillä pelkkä ilmoitusasia, toisten elämää ei rajoiteta. Miten niin olen kamala? Siksikö, että anonyymisti kerron hänestä täällä jotain?
Hänellä ei ollut mitään käsitystä miten naisen kanssa toimitaan ja mitä pitäisi tehdä ja mihin koskea eikä kiinnostusta edes oppia. Hänen oma nautintonsa oli tärkeimmällä sijalla ja hän taisi uskoa, että mä nautin siitä, että hän nauttii.
En koskaan saanut hänen kanssaan orgasmia.
Varmasti tiesit, että peniksen kokoon ei voi vaikuttaa, mutta pillun tiukkuutteen voi. "liian pienet" vehkeet on laiskojen löysäpillujen saarnaa
Exä. En saanut koskaan häneltä, en edes sormettaessaan. Ukko jyysti, muttei miltään tuntunut mikään. Yritti kyllä, mutta ei vaan osannut ja taisi olla turhan hätäinen ja kovakourainen, vaikka varustus oli ihan ok. Kun vaihdoin nykyiseen mieheen, orkun saan joka ainoa kerta alusta saakka, vaikkei mies yleensä tee erikoisempia temppuja enää.
en pidä xxx puuhista yhtään
melkein velvollisuuden tunnesta teen kaiken
ikävää, mutta mielestäni vika ei ole minussa
hänellä vain on sellaiset vehkeet jotka ei toimi kovinkaan hienosti