Liian iso häpykumpu :(
Onko täällä muita naisia ketkä "kärsivät" liian isosta häpykummusta? Minusta tuntuu, että se näkyy aivan jokaisista ihonmyötäisistä housuista/mekoista/hameista törkeästi pullottaen.. Luulin, että ongelma ratkeaa sillä, että laihdutan ylimääräiset kilot pois, mutta tuo alue ei pienene sitten mitenkään, vaikka muuten on lähtenyt jo 25 kiloa ja olen vihdoin normaalipainoinen.
Esim. Farkuissa vetoketjun molemmin puolin näkyy selvät kohoumat. Paidan pitää siis olla tarpeeksi pitkä, ellen halua tuota aluetta esitellä muille. Olisi mukavaa tietää, etten ole ainut tällaisesta kosmeettisesta haitasta kärsivä..
Kommentit (182)
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 12:01"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 03:05"] [quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 02:56"]Olisiko kellään laittaa kuvaa, en osaa oikein verrata muuhun, kuin kamelin varpaaseen? [/quote] http://www.enhanceyourimage.com/photo-gallery/gallery/331xNxview369_before.jpg.pagespeed.ic.JnNzK2Rvwj.jpg [/quote] Onko oikeesti joillakin tommonen? :o En oo koskaan nähnyt.
[/quote]
Oletko edes tuijottanut muiden alapäitä silmä kovana uimahallissa kunnon av-mamman tavoin?
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 12:01"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 03:05"] [quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 02:56"]Olisiko kellään laittaa kuvaa, en osaa oikein verrata muuhun, kuin kamelin varpaaseen? [/quote] http://www.enhanceyourimage.com/photo-gallery/gallery/331xNxview369_before.jpg.pagespeed.ic.JnNzK2Rvwj.jpg [/quote] Onko oikeesti joillakin tommonen? :o En oo koskaan nähnyt.
[/quote]
Oletko edes tuijottanut muiden alapäitä silmä kovana uimahallissa kunnon av-mamman tavoin?
[/quote]
No en ole. Mutta en ole edes kuvissa nähnyt ikinä tuollaista :o
Laita ap kuva kuva kumpareestasi? Voidaan sitten arvioida onko se mitenkään outo?
Palstaa kun olen jonkin aikaa seurannut olen huomannut että naisilla on ihmeellisiä estoja ja vääristynyt kuva omasta kropasta??
Minä en ainakaan ole näissä vartalo, tissi, perse ketjuissa nähnyt yhtään erityisen outoa ruumiin osaa mikä voisi olla vaikka este seksille? Itse en pidä läskeistä naisista mutta en sitä ole kaikille huutelemassa ja pieni naisellinen pyöreys ei mitään haittaa ja itse pidän pillusta posliinina kunnon häppäreillä, mutta ei karvat tai viiva ole este jos panemaan vaan pääsee, tuollainen pullea pillu tuntuu varmaan paljon paremmalta kuin jonkun anorektikon luiseva.
Tv.mies
En tietenkään miehenä voi tietää miltä naisesta tuntuu kun on mielestään "liian iso häpykumpu" ja kuinka suuria paineita naiset asettavat itselleen koskien kummun kokoa. Mutta sen voin miehenä sanoa että näkyvä häpykumpu on jollakin tavalla aika kiihottava. Kai se johtuu siitä että miehet yleensäkin pitävät naisellisista muodoista ja selkeästi erottuva häpykumpu on yksi lisämuoto ihailtavaksi.
Niin...tai ehkä ihailuni häpykumpuja kohtaan kertoo siitä että olen piilohomo joka pitää housujen läpi näkyvistä pullotuksista.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 12:29"]
En tietenkään miehenä voi tietää miltä naisesta tuntuu kun on mielestään "liian iso häpykumpu" ja kuinka suuria paineita naiset asettavat itselleen koskien kummun kokoa. Mutta sen voin miehenä sanoa että näkyvä häpykumpu on jollakin tavalla aika kiihottava. Kai se johtuu siitä että miehet yleensäkin pitävät naisellisista muodoista ja selkeästi erottuva häpykumpu on yksi lisämuoto ihailtavaksi.
Niin...tai ehkä ihailuni häpykumpuja kohtaan kertoo siitä että olen piilohomo joka pitää housujen läpi näkyvistä pullotuksista.
[/quote]
Housujen alta erottuva häpykumpu kiihottaa todella paljon, koska se antaa mielikuvitukselle aihetta. Pääset ikään kuin lähemmäksi naisen pillua ja se pimppa on jotenkin todellisempi.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 02:33"]
Sama vika täällä. Mutta raivostuttaa kun yleensä kaikki luulee tuollaisesta ongelmasta että "se on vain läskiä ja laihduttamalla lähtee." Kun ei välttämättä ole läskiä! Itsekin olen vain 160cm ja 58kg...
[/quote]
Olen mies, lihasta löytyy, olen 174 cm pitkä, ja painan juuri tuon 58 kg.
Eli vaikka olet painoindeksin mukaan normaalin rajoissa, niin kyllä edelleen löytyy varmana rasvaa jota saada pois. Ja pitää myös muistaa että painoindeksi antaa liian suuria lukuja pitkille ihmisille, ja liian pieniä lukuja lyhyille. Eli jos on lyhyt niin on varaa ottaa varresta pois enemmän painoa kuin mitä painoindeksi sanoo koska indeksi hilaa normaalipainon rajat lyhyellä ihmisellä hieman liian korkealle.
Oottakaapa vain niin kohta korkea häpy on yhtä haluttu, kuin iso takapuoli nykyään.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 12:51"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 02:33"]
Sama vika täällä. Mutta raivostuttaa kun yleensä kaikki luulee tuollaisesta ongelmasta että "se on vain läskiä ja laihduttamalla lähtee." Kun ei välttämättä ole läskiä! Itsekin olen vain 160cm ja 58kg...
[/quote]
Olen mies, lihasta löytyy, olen 174 cm pitkä, ja painan juuri tuon 58 kg.
Eli vaikka olet painoindeksin mukaan normaalin rajoissa, niin kyllä edelleen löytyy varmana rasvaa jota saada pois. Ja pitää myös muistaa että painoindeksi antaa liian suuria lukuja pitkille ihmisille, ja liian pieniä lukuja lyhyille. Eli jos on lyhyt niin on varaa ottaa varresta pois enemmän painoa kuin mitä painoindeksi sanoo koska indeksi hilaa normaalipainon rajat lyhyellä ihmisellä hieman liian korkealle.
[/quote]
Yök, 58kg painava mies?? Mikä ihmeen höyhensarjalainen olet?
Ap, ongelmansa kullakin, jokaisella siis omansa tässä elämässä! Kenenpä ulkonäössä ei olisi jotain "korjattavaa", jos sille tielle lähtee. Ymmärrän toki että tuo on ärsyttävä ja rajoittavakin piirre eli en halua vähätellä.
Minulla taas on tuolla alakerrassa "vaivana" hyvin suuret sisemmät häpyhuulet. Niiden takia kireiden housujen käyttäminen on käytännössä mahdotonta. Ainakin haaruksen/etuosan kohdalta housujen tulee olla väljät. Kävellessä tms huulet hiertävät, mutta olen kyllä tottunut siihen, vain harvoin ne häiritsevät.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 06:32"]
Ap, ongelmansa kullakin, jokaisella siis omansa tässä elämässä! Kenenpä ulkonäössä ei olisi jotain "korjattavaa", jos sille tielle lähtee. Ymmärrän toki että tuo on ärsyttävä ja rajoittavakin piirre eli en halua vähätellä.
Minulla taas on tuolla alakerrassa "vaivana" hyvin suuret sisemmät häpyhuulet. Niiden takia kireiden housujen käyttäminen on käytännössä mahdotonta. Ainakin haaruksen/etuosan kohdalta housujen tulee olla väljät. Kävellessä tms huulet hiertävät, mutta olen kyllä tottunut siihen, vain harvoin ne häiritsevät.
[/quote]
Nyt kuvia peliin päästään lähemmin tutustumaan alapää ongelmiinne.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 11:28"]Mulla on sama ongelma. Välillä on vaikeaa löytää sopivia vaatteita. Alushousut, joissa on vähän kangasta edessä, näyttävät todella pöljiltä. Eikä se muutenkaan kovin kauniilta näytä.
[/quote]
Miksi ostatte alushousuja joissa vähän kangasta? Ja onhan karvoitus kunnossa, eli tuuheana? Se peittää häpyluuta.
Antakaa pullottaa vaan. Tai sitten voitta manna vähän väljemmät housut...
Aah, ihania kamelinvarpaita joka puolella!
Näin youtubessa kerran vastaavanlaisen tapauksen, eli todella iso häpyalue laihdutuksen jälkeen. Sitä saatiin pienennettyä jonkinverran kirurgisesti, mutta ei siitä tullut mitään täysin littanaa, tosin nainen ei ollut kovin laihakaan, eli oli vielä rasvakerrosta.
Varmasti eroon pääsisi, jos lähtisit kunnolla alentamaan rasvaprosenttia kehostasi, mutta muuten varmasti tarvitsee sen kirurgin avun.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:50"]
http://m.iltasanomat.fi/terveys/art-1424240218105.html?pos=most-popular No niin!
[/quote]
Aivan sairasta. Ensiksi halutaan leikata häpyhuulet, sitten ajetaan vagina karvattomaksi kuin nyljetty kana ja nyt ruvetaan leikkaamaan häpykumpuja. Hyi helvetti. Eihän lopputulos ole enää nainen vaan joku friikki.
Sitten vielä tisseihin silikonit, anaalin valkaisu, botoxia, nenäleikkaus tai muu kasvojen leikkaus jne.
Sitten hiusten pidennykset ja vaalennukset, ripsien pidennykset, tekokynnet jne.
Lopputuloksena on äärettömän ruma entinen nainen. Itse olen mies ja 99,9% naisista jotka mitään näistä tekee on PALJON kauniimpi alkuperäisenä versiona. Olette kauniita ILMAN mitään nosita operaatioista!
Miksi naisilla on niin huono itsetunto?
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 03:05"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 02:56"]Olisiko kellään laittaa kuvaa, en osaa oikein verrata muuhun, kuin kamelin varpaaseen?
[/quote]
http://www.enhanceyourimage.com/photo-gallery/gallery/331xNxview369_before.jpg.pagespeed.ic.JnNzK2Rvwj.jpg
[/quote]
Onko oikeesti joillakin tommonen? :o En oo koskaan nähnyt.