Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian iso häpykumpu :(

Vierailija
27.12.2014 |

Onko täällä muita naisia ketkä "kärsivät" liian isosta häpykummusta? Minusta tuntuu, että se näkyy aivan jokaisista ihonmyötäisistä housuista/mekoista/hameista törkeästi pullottaen.. Luulin, että ongelma ratkeaa sillä, että laihdutan ylimääräiset kilot pois, mutta tuo alue ei pienene sitten mitenkään, vaikka muuten on lähtenyt jo 25 kiloa ja olen vihdoin normaalipainoinen.

Esim. Farkuissa vetoketjun molemmin puolin näkyy selvät kohoumat. Paidan pitää siis olla tarpeeksi pitkä, ellen halua tuota aluetta esitellä muille. Olisi mukavaa tietää, etten ole ainut tällaisesta kosmeettisesta haitasta kärsivä..

Kommentit (182)

Vierailija
21/182 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa kuvassa ollut mitään ihmeellistä?
Pullottava pillu ja mitä sitten? Jos häpeätte, pankaa takaapäin sitten vaan.
Tv.mies

Vierailija
22/182 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso häpykumpu on kiihottava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/182 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, päinvastoin miehethän just tykkää tollasesta. Tai ainakaan minä en ole kuullut mitään negatiivista tähän liittyen.

Vierailija
24/182 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin kumpu kun ällöttävät häpuhuulet jotka itselläni roikkuvat eriparisina niin etten voi edes seksiä harrastaa...

Vierailija
25/182 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on asiat aika hyvin, kun energiaa riittää moisen 'ongelman' pyörittelyyn.

Vierailija
26/182 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 10:18"]

Mielummin kumpu kun ällöttävät häpuhuulet jotka itselläni roikkuvat eriparisina niin etten voi edes seksiä harrastaa...

[/quote]

No eipä tuossakaan mitään tavallisuudesta poikkeavaa ole. Symmetria on aika harvinaista ihmisessä.

M40

Vierailija
27/182 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali häpykumpu kuvassa. Itellä isompi Kumpu kuin tuossa eikä mitään ongelmaa. Mies tykkää kun on kiva iso Kumpu myös. Oma suhtautuminen asiaan on se joka ratkaisee.

Vierailija
28/182 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
29/182 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 02:33"]Sama vika täällä. Mutta raivostuttaa kun yleensä kaikki luulee tuollaisesta ongelmasta että "se on vain läskiä ja laihduttamalla lähtee." Kun ei välttämättä ole läskiä! Itsekin olen vain 160cm ja 58kg..ja minulla sen kummun muodostaa vain häpyluu joka työntyy oudosti eteen, eikä ole sen alavatsan suuntaisesti jotta pysyisi sen alapuolella ja näkymättömissä. Ja siitä ON vaivaa paljon. Esim. ihonmyötäisten housujen käyttö on mahdotonta koska näyttää niin tyhmältä, kun reisien kohouman tilalla onkin kohouma keskellä haaroja. Joistakin jäykistä housuista esim. farkuista ei mene vetoketju kiinni ollenkaan koska luu on niin paljon tiellä. Kaikkialta muualta jotkut täydelliset housut istuisivat sitten aivan mahtavasti, mutta tuo saatanan luu pilaa kaiken. Mitään kivoja alushousuja ei voi käyttää, koska näyttää aivan liian hassulta kun housujen etuosan kaistale on liian pieni tuon luukukkulan päälle. Ongelmastani johtuen kukaan mies ei ole koskaan..KOSKAAN nähnyt minua ilman housuja tai alasti muutenkaan liian hyvässä valossa. Miehiä on kyllä ollut.. Mutta vähäisetkin seksihalut menivät kun toisiksi edellinen niistä miehistä tunkiessaan kättä housuihini sängyllä tokaisi yhtäkkiä hämmentyneenä: "Sulla on tämmönen LUU TÄSSÄ!?" Menin niin noloksi ja samalla olin raivoissani ja teki mieli lyödä miestä tyhmän reagointinsa takia. Päädyin kuitenkin nolona vain tuhahtamaan jotain " Hmh..no niin?!" Ja ei varmaan tarvitse mainita että veri pakeni alapäästä samantien ja hommat loppui siihen kun en todellakaan halunnut enää tuota idioottia miestä lähellenikään. Tämä vika minussa on vaikeuttanut seksielämääni äärimmäisen paljon. Minkäänlaisia haluja ei oikeastaan ole. Tai on..mutta ne ovat vain fantasioita pääni sisällä. Tosielämässä jos mikä tahansa osa miehen vartalosta lähestyy uhkavaasti tuota alakertaani, niin alkaa ahdistaa liikaa ja haluan vain lopettaa. Toivoisin joskus pääseväni leikkaukseen jossa tuota häpyluuta korjataan oikealle paikalleen..vaikka väkivalloin jos ei muuten. Tekisi mieli itsekin joskus tahallaan murtaa se. Koskaan en ole nähnyt kenelläkään samanlaista yhtä vinossa olevaa luuta, vaikka ihan sitä varten olen katsellut jo miljoonittain erilaisia vartaloita netistä. Olen taatusti ainoa jolla on näin epämuodostunut lantionluusto.
[/quote]

Kyllä ainakin noilla mitoilla voi edelleen ihan hyvin olla läskiä. Mikä on rasvaprosenttisi? Veikkaan että ainakin 30...

Vierailija
30/182 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kumpu rocks, njams!

Vierailija
31/182 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 01:55"]

Onko täällä muita naisia ketkä "kärsivät" liian isosta häpykummusta? Minusta tuntuu, että se näkyy aivan jokaisista ihonmyötäisistä housuista/mekoista/hameista törkeästi pullottaen.. Luulin, että ongelma ratkeaa sillä, että laihdutan ylimääräiset kilot pois, mutta tuo alue ei pienene sitten mitenkään, vaikka muuten on lähtenyt jo 25 kiloa ja olen vihdoin normaalipainoinen. Esim. Farkuissa vetoketjun molemmin puolin näkyy selvät kohoumat. Paidan pitää siis olla tarpeeksi pitkä, ellen halua tuota aluetta esitellä muille. Olisi mukavaa tietää, etten ole ainut tällaisesta kosmeettisesta haitasta kärsivä..

[/quote]

Iso häpykumpuhan on kaunis. Kukaan sellaisia pelkkiä reikiä halua katsella. Iso häpykumpu ja kunnon häpyhuulet ne olla pitää

Vierailija
32/182 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 03:05"] [quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 02:56"]

Olisiko kellään laittaa kuvaa, en osaa oikein verrata muuhun, kuin kamelin varpaaseen?

[/quote] http://www.enhanceyourimage.com/photo-gallery/gallery/331xNxview369_before.jpg.pagespeed.ic.JnNzK2Rvwj.jpg [/quote]

Tuo on aivan normaali häpykumpu

Vierailija
33/182 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas... tuollainen häpy kiihottavinta mitä voi olla. Kuinka ihanaa onkaan antaa suuseksiä pullukalle hävylle,ja sitten se itse...

Vierailija
34/182 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
35/182 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma. Välillä on vaikeaa löytää sopivia vaatteita. Alushousut, joissa on vähän kangasta edessä, näyttävät todella pöljiltä. Eikä se muutenkaan kovin kauniilta näytä.

Vierailija
36/182 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 11:28"]

Mulla on sama ongelma. Välillä on vaikeaa löytää sopivia vaatteita. Alushousut, joissa on vähän kangasta edessä, näyttävät todella pöljiltä. Eikä se muutenkaan kovin kauniilta näytä.

[/quote]

Eipä asialle mitään voi. On vain pärjättävä.

M40

Vierailija
37/182 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 03:05"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 02:56"]Olisiko kellään laittaa kuvaa, en osaa oikein verrata muuhun, kuin kamelin varpaaseen?
[/quote]

http://www.enhanceyourimage.com/photo-gallery/gallery/331xNxview369_before.jpg.pagespeed.ic.JnNzK2Rvwj.jpg

[/quote]

Aika paha. Onhan tuo ruma.

Vierailija
38/182 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma. Tosi noloa kun kerran opiskelijabileissä yksi tuli kysymään, että onko mulla sukka housuissa :( ei ollu.

mullakaan painonvaihtelut eivät ole vaikuttaneet kummun kokoon

Vierailija
39/182 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla söpö pimppi eikä mitkään roikkuvat häppärit

Vierailija
40/182 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ku olin 15-vuotias ja käytin kireitä trikoita. Kerran yhdet paikkakuntani juopot sitten kommentoivat että siinä on tytöllä pyöreä häpykumpu. Enpä sen jälkeen käyttänytkään enää kireitä trikoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi