Liian iso häpykumpu :(
Onko täällä muita naisia ketkä "kärsivät" liian isosta häpykummusta? Minusta tuntuu, että se näkyy aivan jokaisista ihonmyötäisistä housuista/mekoista/hameista törkeästi pullottaen.. Luulin, että ongelma ratkeaa sillä, että laihdutan ylimääräiset kilot pois, mutta tuo alue ei pienene sitten mitenkään, vaikka muuten on lähtenyt jo 25 kiloa ja olen vihdoin normaalipainoinen.
Esim. Farkuissa vetoketjun molemmin puolin näkyy selvät kohoumat. Paidan pitää siis olla tarpeeksi pitkä, ellen halua tuota aluetta esitellä muille. Olisi mukavaa tietää, etten ole ainut tällaisesta kosmeettisesta haitasta kärsivä..
Kommentit (182)
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 01:55"]
Onko täällä muita naisia ketkä "kärsivät" liian isosta häpykummusta? Minusta tuntuu, että se näkyy aivan jokaisista ihonmyötäisistä housuista/mekoista/hameista törkeästi pullottaen.. Luulin, että ongelma ratkeaa sillä, että laihdutan ylimääräiset kilot pois, mutta tuo alue ei pienene sitten mitenkään, vaikka muuten on lähtenyt jo 25 kiloa ja olen vihdoin normaalipainoinen. Esim. Farkuissa vetoketjun molemmin puolin näkyy selvät kohoumat. Paidan pitää siis olla tarpeeksi pitkä, ellen halua tuota aluetta esitellä muille. Olisi mukavaa tietää, etten ole ainut tällaisesta kosmeettisesta haitasta kärsivä..
[/quote] Aikuisen miehen vilpitön mielipide: Haluaisin nähdä sen ison häpykummun. Mitenkähän se onnistuisi?
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 18:25"]
kuulkaas tyttöset, kun elätte niinkin vanhaksi kun ak eli 40-v heräätte huomaamaan, että olette kaikkein kauniimpia ihan itsenänne, kun miehenne kanssa menette vaikka saunaan hän näkee vain kauniin vartalon oli se minkä muotonen tahansa häpykumpuineen ja - laaksoineen :) ja kun petiin mennään ei se muoto vaan sisältö ratkasee ;) opetelkaa olemaan armollisia itsellenne ja rakastakaa toisianne ja lopettakaa jonninjoutavien pikku"ongelmien" vatvominen. keskittäkää sekin aika vaikka köyhien ja yksinäisten auttamiseen, se tekee teistäkin onnellisempia ihmisiä hyvät omaan napaan tuijottajat :)
täydellisyys on tylsää - persoonallisuus on se mihin ihminen tykästyy.
[/quote]
Ai tyttöset.
90% viesteistä on samojen ukkojen kirjoittamia
Lattapillu tai monttupillu on ruma, epäseksuaalinen. Kumpu taas sensuelli, haluttava. Älkää menkö pilaamaan luonnollista kauneuttanne.
M52
Mun mielestä on kiihottavaa, kun naisella on kumpu pullottamassa. M37
Olisiko mahdollista, että tätä asiaa voisi käsitellä ihan ei-seksuaaliseen sävyyn? Joku korjauttaa hörökorvat, joku hammasvälin, yksi käy nenäleikkauksessa ja toinen fiksaa tissinsä mieleisekseen. Ei näitä miesten vuoksi tehdä, sorry nyt vaan.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 18:05"]Olisiko mahdollista, että tätä asiaa voisi käsitellä ihan ei-seksuaaliseen sävyyn? Joku korjauttaa hörökorvat, joku hammasvälin, yksi käy nenäleikkauksessa ja toinen fiksaa tissinsä mieleisekseen. Ei näitä miesten vuoksi tehdä, sorry nyt vaan.
[/quote]
Itsellekö niitä tuolla kylillä ja raiteilla esitellään? "ihan itseäni varten puon napaan asti valuvan kaula-aukollisen paida näiden f-silareiden peitteeksi ja kiehnään baarissa miesten edessä" jep jep...
Toi on hyvä vaan, tuo se esille älä yritä piillottaa sitä. Toisilta ämmiltä saat kyllä mulkoilevia katseita tietty, mut miehiltä saat sitten munaa, jos kelpaa.
No en mä kyllä mielestäni ruumiinosiani esittele kylänraitilla, vaikka yhden epäkohdan olenkin korjauttanut. Ihan vaan itseäni varten, eikä tulisi mieleenkään miettiä jonkun muun mielipidettä asiaan.
jos polulla olisi liikettä kyllä siinä mättäät tasoittuisi
viilaten ja höyläten aamuun kyllä kummut tasoittuu
Sellainen on aivan nami...tiukoissa housuissa upea näky. Yhdellä työpaikan rouvalla on sellainen, hän pitää vielä usein tiukkoja housuja....kiusaa ehkä tarkoituksella ;)
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 03:05"] [quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 02:56"]
Olisiko kellään laittaa kuvaa, en osaa oikein verrata muuhun, kuin kamelin varpaaseen?
[/quote] http://www.enhanceyourimage.com/photo-gallery/gallery/331xNxview369_before.jpg.pagespeed.ic.JnNzK2Rvwj.jpg [/quote] Onpa söpö pullea pillu! Tuota kun pääsisi kunnolla ihailemaan! Ja nautiskelemaan!
Täällä kans yksi läskivittu. Eikä siinä ulkonäössä mitää mutta kun on niin paljon läskiä vitun päällä, ettei saa lähetyssaarnaajassa orkkua millään.
Klitta ei saa mitään kosketusta, kun häpykumpu on niin pullea.
Nyt naiset en voi miehenä muuta sanoa kun voi ristus.En todellakaan tiedä mitään niin kiihottavaa kun kunnon kumpu.Ja uskoisin että noin 99,8 % miehistä on kanssani samaa mieltä.
Hei,
Älkää olko yhtään huolissanne tuosta häpykummun muodosta, itse pidän sitä naisessa kovin seksikkäänä kun häpykummun muodot erottuvat vartalosta.
Mielestäni se näyttää hyvin kiehtovalta ja seksikkäältä joten ole ennemminkin ylpeä näkyvästä häpykummustasi, uskon että moni nainenkin haluaisi sellaisen.
Minä en katsele uimarannalla niinkään tyttöjen tissejä vaan ihailen selällään makaavien neitien ihanasti pullottavia pilluja ja mitä isompi ja ulkonevampi häpyluu, sen parempi. Se näyttää kauniilta ja tuntuu hyvältä, on ihanaa päästä painautumaan sellaista vasten.
Kun muutkin pyöreät muodot saavat näkyä, miksei pillu saisi? Ainakan tällä hetkellä ei ole muotia saada rintoja litteän näköiseksi ja peppukin halutaan pyöreäksi. Laittakaa ne kireät housut jalkaan ja antakaa sen näkyä, please.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä muita naisia ketkä "kärsivät" liian isosta häpykummusta? Minusta tuntuu, että se näkyy aivan jokaisista ihonmyötäisistä housuista/mekoista/hameista törkeästi pullottaen.. Luulin, että ongelma ratkeaa sillä, että laihdutan ylimääräiset kilot pois, mutta tuo alue ei pienene sitten mitenkään, vaikka muuten on lähtenyt jo 25 kiloa ja olen vihdoin normaalipainoinen.
Esim. Farkuissa vetoketjun molemmin puolin näkyy selvät kohoumat. Paidan pitää siis olla tarpeeksi pitkä, ellen halua tuota aluetta esitellä muille. Olisi mukavaa tietää, etten ole ainut tällaisesta kosmeettisesta haitasta kärsivä..
Voi hyvät hyssykät, tietäisitpä kuinka monet miehet kuolaa näkemänsä pillun.
Olette te naiset kummallisia, pitäis päästä eroon naisellisista muodoista, ei se ole ihme ettei tuollaista ihannemallia löydä mistään.
"Katselin cityklinikan sivuja ja siellä oli rasvanpoisto tuolta alueelta n. 2000€..Se ei tietysti siihen luuhun auta, mutta mulla on siinä päällä myös paljon rasvakudosta. Läskiä lähti kaikkialta muualta kehosta, mutta rinnat ja häpykumpu on pysyny samankokoisina. On mulla kyllä myös ulkonevat ja tummat sisemmät häpyhuulet, että tuntuu toi koko alapää olevan yks ongelma. Yritän kuitenkin hyväksyä itseni tällasena, mutta alkaa vaikuttaa jo jonkn verran normaaliin elämään.."
Mikä vitun "ongelma" tuo on? Ihan saatanan kiihottavaa :D
Vaikka olen vasta 13 vuotias, itseäni häiritsee iso häpykumpu. Pullottaa ikävästi housuista. Siksi en tykkää kävellä mm. uima-asussa (myös osittain tästä syystä skippasin koulu-uinnin). Ihana kuulla että en ole yksin ongelmani kanssa. En ole asiasta kenellekkään puhunut, mutta tuntuu että iso häpykumpu vain korostuu, ja näyttää aivan kyrvältä mikä pullottaa miehillä housuista!! Iso häpykumpu on mielestäni ruma ainakin itsellä. Oma kumpuni ei johdu luusta mikä pullottaa, vaan rasvakerroksesta siinä päällä. Tuntuu että mikään ei auta!!
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 03:29"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 03:26"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 03:05"] [quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 02:56"]Olisiko kellään laittaa kuvaa, en osaa oikein verrata muuhun, kuin kamelin varpaaseen? [/quote] http://www.enhanceyourimage.com/photo-gallery/gallery/331xNxview369_before.jpg.pagespeed.ic.JnNzK2Rvwj.jpg [/quote] Mulla on vielä tuostakin korkeampi luu ja leveämpi. Tai sitten tuolla kuvan henkilöllä on vain enemmän rasvaa lantiolla niin kompensoi.. Ja edelliselle vastaajalle, kamelinvarpaalla ei ole luun kanssa mitään tekemistä. T.7
[/quote]
Mulla myös, mutta tää oli paras kuva minkä löysin. Ilmeisesti ei niin yleinen ongelma!
[/quote]
Onko teidän mielestä oikeasti tuolla kuvan henkilöllä jotenkin erikoinen häpykumpu? Minusta tuo on ihan normaalin näköinen :D Minusta tuo kuva on lisäksi vielä ihan nättikin! Ja olen siis 30 + ikäinen heteronainen :) Kuvittelin tekstienne perusteella, että ongelmanne on oikeasti huomattava! Ei kai kovinkaan monen häpy ihan littana ole? Voisin kuvitella ongelman korostuvan jos nainen on muutoin todella hoikka ja vatsaa ei ole yhtään, sitten se varmaan korostuisi.