Koska olet viimeksi nähnyt vieraan peniksen ?
Kommentit (114)
Tänään nelisen vieraan miehen penistä nähty töissä. T. Sairaanhoitaja
Ei siitä nyt hirveästi ole aikaa kun vaimoni näki vieläpä teräksisessä stondiksessa, vittuaan näyttäessään, avatessaan ja herttaillessaan. Olivat molemmat olleet hyvin kiihottuneita ja ihanoituneita.
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä nyt hirveästi ole aikaa kun vaimoni näki vieläpä teräksisessä stondiksessa, vittuaan näyttäessään, avatessaan ja herttaillessaan. Olivat molemmat olleet hyvin kiihottuneita ja ihanoituneita.
Ai niin, missäkö? Saunassa.
Viime viikonloppuna parhaan kaverin kanssa, kun oltiin saunassa ja sen oleskelutiloissa. Toki, hän näki ensin omani.
Uimahallin saunassa on rivikaupalla näytillä. Eilen viimeksi.
Mä olen hoitoalalla töissä, että ei jaksa hetkauttaa enää vieraan peniksen näkeminen.
Reilu viikko sitten sain itseä 10 vuotta vanhemman, timmin kuuskymppisen miehen keskivertoa kookkaampaa kullia, jota hän osaa myös käyttää, samoin kuin sormiaan ja kieltään. Erittäin tyydyttävät kaksi lastia lämmintä spermaa sain syvälle pilluuni. Tapaillaan silloin tällöin miehen luona (eronnut), kun tekee pääsääntöisesti etätöitä.
Eilen kolmen eri miehen. Kaksi niistä oli Pariskunnan miehen ja kolmas maksua vastaan vanhan miehen kanssa.
siitä on niin kauan etten enää muista miltä se näyttää!!
Tänään kun olin kalassa, yhtään en kyl tiedä kuka mökkiläinen oli kyseessä, mutta... Ehkä ei huomannut mua, kun kävi metsän reunassa pisulla. Meinasin putoa veneestä..
Nuorijannu
Ehkä toi olisi kannattanut jättää kirjoittamatta, olette vaitiolovelvollisia. Se koskee kaikkea näkemäänne ja kokemaanne. Luottamustehtävä. Kokemuksella.
Verailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä toi olisi kannattanut jättää kirjoittamatta, olette vaitiolovelvollisia. Se koskee kaikkea näkemäänne ja kokemaanne. Luottamustehtävä. Kokemuksella.
Verailija kirjoitti:
Paskat on mikään luottamustehtävä. Ihan tavallinen työ. Salassapitovelvollisuus toki, mutta tuossa ei sitä rikottu. Suomi on täynnä hoitolaitoksia sairaille, vammaisille, vanhuksille jne. Et pysty edes sanomaan kenen yksityisyyttä tuossa loukattiin. Olet tyhjä tynnyri, joka tykkää kolista paskapalstalla.
Yökävelyllä vähän aikaa sitten katselin kuun valossa nuorta paria sillan pielessä. Tyttö nojasi betoniseen rakennelmaan ja hieroi pojan housuista ulkona pystyssä sojottavaa elintä. He suutelivat taukoamatta ja kun poika alkoi avata tytön farkkuja lähdin paikalta. Penis näytti kieltämättä komealta ja koko näkymä oli aika hämmentävän kiihottavaa katsoa. En saanut enää unta sinä yönä, vaikka yleensä pienen kävelyn jälkeen alkaa nukuttaa.