Koska olet viimeksi nähnyt vieraan peniksen ?
Kommentit (114)
Tänään. Naapuri on kova saunomaan, eikä kavereineen usko pyyhkeen tms piilovoimaan, kun pitävät paussia saunomisesta. Tuossa on harvase ilta alastonta miestä esillä.
Kuinka vieraan? Rakastajani peniksen näin viimeksi kaksi päivää sitten.
joka työpäivänä kaikki ei enää niin vieraita : )
Pari viikkoa sitten Katinkullan saunamaailmaan eksyi pappa naistenpuolelle.
Perjantaina, lävelin Vihdintien dösäpysäkiltä toiselle pysäkille, kalliolla seisoi mies joka veteli handuun :)
Perjantaina kävin panemassa yhtä jätkää ihan huvikseni koska olin kännissä ja se tuntui hyvältä idealta silloin. No, seksi oli parasta mitä olin ikinä saanut että se meni kyllä paremmin mitä odotin! :D Ja munakin oli kivannäköinen, sitä oli kiva imeä kun jätkä oli sen verran kohtelias että kävi pesulla ilman että edes pyysin. Nam :3
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 15:59"]Perjantaina kävin panemassa yhtä jätkää ihan huvikseni koska olin kännissä ja se tuntui hyvältä idealta silloin. No, seksi oli parasta mitä olin ikinä saanut että se meni kyllä paremmin mitä odotin! :D Ja munakin oli kivannäköinen, sitä oli kiva imeä kun jätkä oli sen verran kohtelias että kävi pesulla ilman että edes pyysin. Nam :3
[/quote]
Muista käydä sukupuolitautitesteissä.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 15:59"]
Perjantaina kävin panemassa yhtä jätkää ihan huvikseni koska olin kännissä ja se tuntui hyvältä idealta silloin. No, seksi oli parasta mitä olin ikinä saanut että se meni kyllä paremmin mitä odotin! :D Ja munakin oli kivannäköinen, sitä oli kiva imeä kun jätkä oli sen verran kohtelias että kävi pesulla ilman että edes pyysin. Nam :3
[/quote]
Siis ei kannata jättää hyvää tilaisuutta käyttämättä :)
Tänään aamupäivällä ja tässä illalla näen vielä pari.. Töissä.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 15:59"]Perjantaina kävin panemassa yhtä jätkää ihan huvikseni koska olin kännissä ja se tuntui hyvältä idealta silloin. No, seksi oli parasta mitä olin ikinä saanut että se meni kyllä paremmin mitä odotin! :D Ja munakin oli kivannäköinen, sitä oli kiva imeä kun jätkä oli sen verran kohtelias että kävi pesulla ilman että edes pyysin. Nam :3
[/quote]
Muista käydä sukupuolitautitesteissä.
[/quote]
Käytettiin kortsua :)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2012 klo 22:23"]
Ja missä ?
[/quote]
Eilen
Töissä
herättikö peniksen näkeminen fiiliksiä ?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2012 klo 21:49"]
mutta en tosiaankaan töissä näe. Viime kesänä oltiin sekaporukalla illanvietossa, mentiin kesäkuumalla bussilla yhdelle mökille. Käytiin ensin saunassa, miehet hetken päästä. Joku sai päähänsä, että mennään rannan grilli-katokselle (ei ihan saunan kohdalla), kun miehet olivat mennossa jo veteen ja siellä näkyi useamman työkaverin vehje. Suurin osa otti rennosti alun jännityksen jälkeen. Varsinkin se, kun he alkoivat huomaamaan meidät ja osa lähti vähän reippaammin etenemään matalassa rannassa jäi mukavasti mieleen.
[/quote]
Ja jos ne miehet olis tehnyt saman, niin ne olis ollut lapsellisia tirkistelijöitä tai perverssejä sikoja.
joka päivä miehet lähettelee kuvia mulle :)
Ettei vaan jonkun reissumiehen kotona