Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odottaako miehesi kehuja jos

Vierailija
04.04.2010 |

vie roskat,tiskaa tai tamppaa matot?

Siis tarkoitan tavallisen kiittämisen sijaan. Toki kiitos sanon minäkin.

JA minulle sanotaan kun teen maukkaan ruuan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaleja kotitöitä, en ala erikseen kiittelemään. Ruoasta kyl kiitän aina.

Vierailija
2/9 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taivaaseen jos ne tekee jotain arkista

naisia ja miehiä kohdellaan erilailla... ei se paljoa vaadi jos kiittää todella miestä tai kehuu... ei kannata vetää kuitenkaan överiksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän tekee sen jatkossakin mielellään, kun osaa sen niiin hyvin :)

kannattaa siis kehua! tuntee olonsa tärkeäksi

Vierailija
4/9 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitäis miestä kehua kun vie roskapussin ulos! meillä ihan normaalia osallistua kotitöihin joka päivä, mies saanut sen mallin kotoaan.

Vierailija
5/9 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mitä. ihan tavallisista asioista. mieheni usein sanoo, onpa mukava mennä nukkumaan puhtaisiin tuoksuviin lakanoihin. tulee hyvä mieli.

tai jos ruuanlaitosta saa kiitosta.

minä kiitän ja saan kiitosta.

Vierailija
6/9 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kiitän ja saatan sanoa että "kiva kun huomasit" tjm. Mieskin kiittää ja huomioi jos vaikka siivoan, järjestän kaappeja, tankkaan auton jne.

Osa hyvää parisuhdetta on, että arvostaa toisen apua ja pieniä eleitä ja sanoo sen ääneen. Se antaa arjen työhön mielekkyyttä, kun joku selvästi sitä arvostaa.

Vierailija
7/9 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on tehnyt tarkoituksella jotain mukavaa, mistä voi kehua. Mutta kyllä alkais jo kyllästyttää kun mies päivittäin ryntäis mua heti kehumaan kun tartun roskapussiin :D

Vierailija
8/9 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tekeekin ihan omasta halustaan ja enemmän kuin minä, tiedän hänen saavan siitä hyvän mielen, joten miksi en sitä tekisi? Minä saan myös aina kiitokset suukkojen ja halien kera kun olen tehnyt hyvää ruokaa / leiponut jotain tai ihan mitä vaan, se kuuluu meitin suhteeseen, ainakin toistaiseksi =))

Vierailija
9/9 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaako miehesi kehuja jos vie roskat,tiskaa tai tamppaa matot? Siis tarkoitan tavallisen kiittämisen sijaan.

Riippuu siitä kuinka päivittäistä rutiineista on kysymys. Yleisesti ottaen: odottaa. John Gray: Miehet ovat Marsista ja naiset Venuksesta -kirja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi