G: Mikä naapurissa ärsyttää?
Mä aloitan. Naapurin mies on kätevämpi käsistään kuin mun mies. Niillon hienommat linnunpöntöt.
Kommentit (39)
lumityöt aamuisin aina ennen kuutta ..ja motkottaa tietysti sitten siitä kun kukaan muu ei tee lumitöitä >:( Onneksi lumet on alkaneet sulaa, mutta ehditään varmasti vielä sadetta saamaan ..ja motkotusta siitä kun kukaan muu ei nouse tuhannen aikaisin aamulla tekemään lumitöitä :o
ei se aina yöllä sada. Onneksi teillä on jokin ratkaisu asiaan jos vaan haluatte...
ja se että ne itse tupakojat eivät ymmärrä että HAJU oikeesti tulee nurkista ovista ikkunoista kaikkialle.
tekevät sen juuri ärsyttääkseen, uso minua!
saatanan paskatykki huutavat, paskovat pihat. Meidän koira ei pasko pihassa, ihan lenkillä käytetään.
Lapset mekastavat, kun leikkivät. Itse mökäävät kännissä kaikki yöt ja heitä häiritsee kun päivällä ei saa nukkua.
Yleensä nämä valittajat ovat itse pahimpia metelin ja häiriön aiheuttajia!
eli äänettömiä =) mutta tuo tupakointi parvekkeella on ainoa haittapuoli. Juuri kun itselleen on saanut kahvikupin käteen ja istuu aurinkotuoliin niin eiköhän naapurin herra sytytä sätkän ja ei kun minä takaisin sisälle. NYYH.
V*tun pellet... stn...
Ei varmasti naurattaisi jos olisi oma naapuri.
ellei kauemminkin. Olen nyt itse 43 v ja naapurit n. 80 v. Niin kauan kuin muistan ja aloin kiinnittämään huomiota ovat ne samat olleet. Lisäksi se akka valittaa jos grillaamme pihalla. Akalla on astma ja grilli aiheuttaa tukehtimisen. Itse polttaa sisällä tupakkaa eikä tukehdu siihen kuitenkaan.
Sit kun se kissa tulee meidän pihaan ja käsken meidän koiran ajamaan kissan pois, niin naapuri on ihan morkkiksena. En mäkään voi koiraani sen pihalle päästää, miksi sen kissa saisi olla meidän pihalla?
naapuri uhkailee poliisilla kun grillaamme :D
Nauraahan ne siellä jos/kun soittavat! vai grillaa naapuri, no nautipa makkarantuoksusta!
ei kovin paha astma voi olla jos kessutella kärsii
grillaamisesta ei tule kuin ruuan tuoksua lähinnä.
meillä vesi kielellä kun naapuri pihvejä grillaa
ja haluaa päättää kaikesta
muutoin kai tuo ei voi häiritä
naapuri uhkailee poliisilla kun grillaamme :D Nauraahan ne siellä jos/kun soittavat! vai grillaa naapuri, no nautipa makkarantuoksusta!
saisitte nauraa! :D
TARJOTKAA NIILLE VALITTAJILE MAKKARAA.
haukkuva koira. Vaikka itselläni on koiria vieläpä kaksin kappalein niin en siltikään voi sietää että seinän takaa kuuluu jatkuvasti kauhea haukunta, siis melkein koko ajan. Haukkuu kuulemma heti jos joku liikkuu. Onneksi koira on naapurissa vain harvoin, kun se on heillä ajoittain vain hoidossa... Omat koirani haukahtavat vain kun ovikello soi.
samoin heidän lapset ärsyttää. ymmärrän kyllä todellakin että lapset leikkivät ja pitävät ääntä, mutta tuntuu että siellä olisi tyyliin sota pystyssä vähän väliä, kun rappusissa juoksee norsulauma ja huudetaan kuin sikaa tapettais. Ovat TODELLA vilkkaita ja äänekkäitä lapsia. Välillä kuuluu äidin huuto myös todella hyvin. Erottaa sanatkin :D Toisella puolella asuu myös lapsiperhe, jossa samanikäisiä lapsia, mutta sieltä ei kuulu ääntä kuin hyvin harvoin...
ai sunkin asioista
ja haluaa päättää kaikesta
muutoin kai tuo ei voi häiritä
hänellä on mielipide siitä, mitä meidän tulisi laittaa pihaamme, jotta heidän ikkunastaan olisi optimaaliset näkymät. Hän on käskenyt meidän istuttaa puun pihaamme niin että näkyvyys heidän terassilleen estyy jne
ensisessä asunnossa---nykyisessä emme ole vielä grillanneet
ne, jotka haukkuu naapuriaan "lapsivihaajaksi" ovat niitä, jotka eivät mukuloitaan välitä kasvattaa? Vaikea uskoa, että kukaan naapuri syyttä lapsia "vihaisi".
Minulla loistavat naapurit. Myös lapsia siellä, mutta ei minkäänlaista häiriötä tai ölömölöä.
kyllä siitä voi tulla vähän muutakin kuin ruuan hajua, jos sitä ei osaa.
Entiset alakerran naapurini (joilla siis pieni puutarha) "grillasivat" ja kun mulla sattui olemaan partsin ovi auki niin kämppä oli ykskaks sinisessä savussa.
Haittaa kyllä 100 kertaa enemmän kuin tupakansavu ulkoa.
Voitteko kuvitella, kuinka kauan piti tuulettaa, ennen kuin se helvetin käry poistui kämpästä?
Meidän naapuri naputtaa vasaralla ja poraa poralla harva se päivä.