Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jatkuvasti tyytymätön parisuhteeseen, vaadin mieheltä muutosta, itse en osaa tehdä mitään

Vierailija
04.04.2010 |

Meillä on liian vähän seksiä (1krt/2vko), liian vähän puhutaan, liian vähän yhteistä tekemistä, mies ei suostu unelmoimaan ja suunnittelemaan tulevaa, mies ei oo kiinnostunut menemään naimisiin (kohloihin olisi jo mennyt, koska minä haluan - onneks peruin sen ku ei tuntunu oikeelta).

Hän kävelee kotona varpaillaan ja pelkää milloin räjähdän mistäkin, milloin valitan mistäkin. Ikinä mikään ei ole hyvin mulla. Mä olen menettänyt omanarvontuntoni, kun ei se halua edes nussia mua. Musta tulee katkera. Mutta lopulta, onkohaan siinäkään kaikki?

Mun kannaltahan se selitys olisi kamalan kätevä - saanhan laitettua koko homman hänen syykseen.

En halua tuntea näin, en halua olla tällainen. Haluisin yrittää tehdä jotain tälle. Puhua jne. Mutta aina tulee vaan riita, kun minä vaan syytän häntä.

Hän ei ole mikään nössö luonteeltaan, vaan vahva. Molemmat meistä kokee että meineillään valtataistelu. Hän sanoo, että koitan murtaa hänet.

Ihan ku oltas ihan eri puolilla?!? Joulusta asti nyt tuntunut, että enemmän negat tunteita kuin posit häntä kohtaan.

Hän haluaa olla mun kanssa, mutta vaikuttaisi että on kiinnostunut vaan sujuvasta arjesta ja ihmisestä jonka kanssa asua, ei sen kummemmasta.

Mä taas koin löytäneeni elämäni rakkauden kun rakastuttiin ja nyt olen joutunut pettymään.

Hitto ku pystyski asettumaan itsensä ulkopuolelle ja sanomaan että kummassa tässä on vika. Onko se hitto vaan mun korvien välissä!?!??

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehen täytyy olla se joka tekee naisen onnelliseksi ja pitää häntä onnensa kukkuloilla päivästä toiseen. Naisenhan itse ei kuulu tehdä oman onnellisuutensa eteen mitään.

Sitten samat prinsessanaiset pyörittelevät silmiään, kun joku nainen sanoo, että voitelee rakkaalleen sämpylän arjen pienenä hemmotteluna.

Eihän naisen siis kuulu helliä tai paapoa miestään, koska he eivät ole miestensä äitejä.

Miehen velvollisuus kuitenkin on tuoda aamukasvit sänkyyn ja kantaa kukkia kotiin, hieroa naisen niskoja ja antaa jakamaton huomio sekä rutkasti hellyyttä.

Onneksi en ole mies! ;D

Vierailija
42/46 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kasvit! ;D

-edellinen-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä uskalla sanoa sitä suoraan ,pelkää sinun raivo kohtauksia. Meillä ei ole seksiä olenkaan ja siihen on tyytyminen jos yhdessä ollaan. Voisihan se miehesi lähteä pois , jos antaisit tilaisuuden, olet pirttihirmu ja jos terrosisoit sitä .

Vierailija
44/46 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tyytymätön itseeni ja omaan urakehitykseeni. Olen tyytymätön mieheni urakehitykseen. Olen tyytymätön seksiimme, yhteiseen aikaamme, ihan kaikkeen. Mies on mielestäni pääsääntöisesti ärsyttävä, olen kiukkuinen hänen seurassaan. Julkisesti ollessamme minua ärsyttää ihan kaikki; miehen tapa puhua, syödä, nauraa, SIIS KAIKKI!

Mitä teen? Toisaalta, rakastan miestäni tosi paljon. Tai sitten luulen rakastavani ja rakastan sitä ajatusta että olen naimisissa. Olen vain niin kypsä tähän tilanteeseen...

Vierailija
45/46 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teen? Toisaalta, rakastan miestäni tosi paljon. Tai sitten luulen rakastavani ja rakastan sitä ajatusta että olen naimisissa. Olen vain niin kypsä tähän tilanteeseen...

Kokeile, voitko itse muuttaa omaa ajatustapaasi, voitko katsoa peiliin ja katsoa onko vika siellä vaiko miehessä. Älä vaadi miestä muuttumaan. Olet kuitenkin rakastunut alunperin juuri tuohon ihmiseen, joka puhuu ärsyttävästi, syö ärsyttävästi, nauraa ärsyttävästi jne.

Eikö vain nousekin heti karvat pystyyn, kun joku ehdottaa, että sinun täytyy muuttua? Tiedän. Mutta toisaalta, tätähän naiset yleensä miehiltä vaativat.

Olikohan iltalehden sivuilla lista asioista, jotka voivat tuhota parisuhteen ja minulle sieltä pisti silmään kohta jossa sanottiin, että mies ei voi elää sen käsikirjoituksen mukaan, jonka vain minä olen kirjoittanut ja jonka vain minä tunnen.

Vierailija
46/46 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä positiivisia asioita tuntui vain olevan enemmän... Ehkä en vain pysty elämään toisen ihmisen kanssa?

Kokeile, voitko itse muuttaa omaa ajatustapaasi, voitko katsoa peiliin ja katsoa onko vika siellä vaiko miehessä. Älä vaadi miestä muuttumaan. Olet kuitenkin rakastunut alunperin juuri tuohon ihmiseen, joka puhuu ärsyttävästi, syö ärsyttävästi, nauraa ärsyttävästi jne.

Eikö vain nousekin heti karvat pystyyn, kun joku ehdottaa, että sinun täytyy muuttua? Tiedän. Mutta toisaalta, tätähän naiset yleensä miehiltä vaativat.

Olikohan iltalehden sivuilla lista asioista, jotka voivat tuhota parisuhteen ja minulle sieltä pisti silmään kohta jossa sanottiin, että mies ei voi elää sen käsikirjoituksen mukaan, jonka vain minä olen kirjoittanut ja jonka vain minä tunnen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi