Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ärsyttää naapurin paksut valoverhot

Vierailija
04.04.2010 |

Verhot on aina ikkunoiden edessä! Sellaiset paksut valoverhot. Miten joku voi asua pimennossa?

Ihmettelen mitä siellä tapahtuu kun pitää olla niin piilossa ja salassa. Välillä näkee kun verho heilahtaa. Kyttäävät varmaan muita sieltä verhojen lomasta.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassa siksi, ettei asuntomme sisältö tai päivittäinen elämämme kuulu ihmisille jotka kulkevat ohi. Erityisesti pimeän aikaan kun ei näe sisältä ulos, mutta ulkoa näkee sisälle, olisi erittäin ahdistavaa liikkua ja tehdä asioita omassa kodissa kun kuka tahansa saattaa tuijotella sisälle.

AP:tä kehotan suosiolla keskittymään omaan elämäänsä ja olla murehtimatta muita.

Vierailija
22/69 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta esimerkiksi meillä on verhot jatkuvasti kiinni, koska kuljemme hyvin paljon alasti ympäri asuntoa. Lisäksi olemme yöeläjiä, ja haluan välttää verhojen vetelemistä kiinni ja auki yöllä, kun siitä täällä kuitenkin meteliä tulee. Kolmas syy on se, että tietokoneemme ovat ikkunaan päin, joten pienikin valo häiritsee datailua, erityisesti tarkkaavaisuutta vaativaa.

En kaipaa näkymää ulos tai mökkihöperöidy, kun poistun kuitenkin asunnosta useita kertoja päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun ulkona on pimeää ja asunnossa valot, niin ulkoa näkee aivan selvästi sisälle. Näkee taulut, telkkarit, ihmiset, valokuvat, kirjahyllyt, jääkaapin sisällöt, jne. kaiken.

joskus iltalenkillä olen vaan tullut siihen tulokseen, että ei kiitos ja omat verhoni pysyy aina kiinni.

Vierailija
24/69 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole verhoja ollenkaan. Katson ulos kun siltä tuntuu ja sattuu huvittamaan. Ärsyttääkö tämä sinua ap? Toivottavasti.

Vierailija
25/69 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

OOTPAS PERKELE UTELIAS !!!

Vierailija
26/69 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlainen konrollifriikki eli kaikkien pitää elää kuten sinä haluat. Tarkistelepa vähän tapojasi.

Vierailija
27/69 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nauraa partaansa, kun katselevat verhojen välistä sun tympeetä mutta niin uteliasta ilmettäs. Hah.

Vierailija
28/69 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurissa, siellä oli joka ikinen valonlähde laitettu tiukasti tukkoon. Tällä ihmisellä oli myös tapana laittaa ovi takaisin kiinni, jos joku oli pihalla ja olisi ehkä nähnyt vilauksen eteisestä. Jos oli pakko tulla ulos niin luikahti ovenraosta ja laittoi oven kiinni niin nopsaan kuin suinkin. Kukaan ei häntä kytännyt, hänen toiminta vaan oli niin silmiin pistävää. Huvittavaakin.Samainen ihminen kyllä harrasti itse kyttäämista ja katsoi asiakseen ilmoittaa naapureille liian pitkästä ruohosta heidän pihoillaan, repsottavasti ikkunaverhosta, vessan ikkunasta, joka on raollaan, parkkipaikalla olevasta autosta joka on kyllä ihan siinä missä pitääkin, mutta liian pitkään paikoillaan; ei saa lunta aurattua kun ei joka päivä ole poissa, ilta kymmenen jälkeen ei saa avata ulko-ovea, sillä siitä tulee ääntä. Kaikki tämä pienessä rivitalossa. Joten onhan näitä.

Vierailija
29/69 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ap kyttää.

Vierailija
30/69 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan päänsäryn herkästi valosta

Vierailija
31/69 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylänraitilla ei kulje kuin pari irtokoiraa ja potkukelkkaileva jaffojennoutaja, mutta ikkunaverhot höpsyvät aina kun joku kävelee talon ohi. Sen täytyy johtua lämpöpattereista nousevasta lämmöstä.

Vierailija
32/69 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä se sulle kuuluu, millaiset verhot naapurilla on tai vaikka verho heilahtaa? Jos itse kiinnittäisit huomiota omaan elämääsi, et moista huomaisikaan. Kumma kyylä olet itse.

Vierailija
33/69 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isossa kaupungissa.

En edes tiedä kuka/ keitä asunnossa asuu.

Musta vaan on omituista, että joku pitää aina verhot tiukasti kiinni.

ap

Vierailija
34/69 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isossa kaupungissa. En edes tiedä kuka/ keitä asunnossa asuu. Musta vaan on omituista, että joku pitää aina verhot tiukasti kiinni. ap

Elämässä on monia asioita, joita ei itse aina ymmärrä. Kaikki eivä toimi kuten sinä, ap.

Vierailija
35/69 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos naapurin ikkuna suoraan edessä niin minä ainakin laitan verhot niin, että ei tarvitse törmätä siihen että naapuri tupakoi suoraan edessä ja töllää.

Vierailija
36/69 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne paksut verhot saattaa olla ihan mielenterveydellisistäkin syistä. Joillakin on pelko siitä, että muut näkee sisään.

Minua ei moinen voisi vähempää kiinnostaa. Ihmisiä on moneen junaan.

Vierailija
37/69 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on oikein valoisa ja hyvin valaistu koti, ei luonnon valo ole ainut vaihtoehto.

Verhoja pidn siksi, että naapuri on aina nenä lasissa tiirailemassa meille.

Vierailija
38/69 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli kyllä paras ärsytyksen aihe ihan hetkeen. Sanat, naapurin verhot... mitä vielä?

xD

Vierailija
39/69 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitsiset tai muunlaiset valoa päästävät verhot, jotka estävät vain kyyläämisen ja suoran auringonpaisteen. Miksi ne sinua häiritsevät, jos joku sellaisia haluaa pitää? Vai juuri siksi, ettei voi kyylätä?

Vierailija
40/69 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös valoverhot ole sellaiset ohuet mistä pääsee valo läpi? Mitä voi siis pitää kokoajan kiinni ,mutta niistä näkyy kuitenkin vähän läpi ja valokin pääsee sisään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän