Mua ärsyttää naapurin paksut valoverhot
Verhot on aina ikkunoiden edessä! Sellaiset paksut valoverhot. Miten joku voi asua pimennossa?
Ihmettelen mitä siellä tapahtuu kun pitää olla niin piilossa ja salassa. Välillä näkee kun verho heilahtaa. Kyttäävät varmaan muita sieltä verhojen lomasta.
Kommentit (69)
Aavistelen että ap olisi paljon onnellisempi, jos asuisi MINUN naapurissani, koska tekemisiäni ei tarvitse juuri arvailla: Poukin kotonani alusvaatteisillani tai alasti. Asun alimmassa kerroksessa. Harrastamme myös seksiä ovet ja ikkunat auki, koska pidämme raittiista ilmasta. Ikkunaverhot ovat aina pois edestä.
Meillä on mustat pimentävät verhot olkkarissa. Syynä videotykki ja valkokangas.
Asumme luhtitalon 2 kerrokessa ja meille myös paistaa aurinko suoraan, inhoan sitä, joten siksi pidön verhoja kiinni. Lisäksi ärsyttää naapurikyylät jotka tuijottavat vastapäisestä talosta.
Ei meillä silti pimeää ole. Oikein valoisaa.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2012 klo 16:48"]
Minä kyllä saattaisin laittaa paksut ja pimentävät verhot, koska minulla on kotiteatterilaitteisto (ei ole halpispaketti muovikaiuttimineen). Verhot estävät valon pääsyn, jolloin kuva näkyy, vaikka aurinko paistaisi...
Mutta, mistä niitä saa?
Kaupoissa on vain läpinäkyviä.
Meillä on kodin1:stä. T.73
Jos niin paljon kiinnostaa, kasvata selkäranka ja kyttäämisen ja täällä kyräilyn sijasta mene kysymään tältä verhoihmiseltä itseltään suoraan syytä moiseen valintaan. Muussa tapauksessa, ole hyvä ja hyppää sillalta KYYLÄ. Teitä on jo liikaa.
MInä olen aina alasti kotonani, mutta ei minulla ole mitään tarvetta esitellä kroppaani kaikelle kansalle. Sitä paitsi kotonani on aina sotkuista, koska en viitsi siivota.
Meillä on valoverhot ja melkein aina kiinini, koska ei ole säläkaihtimia sekä viilentävät kuumalla. En voi oikeesti että joku kyylä oikeesti kiinnittää tollaseen huomiota!!! Mue ei vois vähempää kiinnostaa mitä naapurit tekee!
Hanki oikeesti itelles ELÄMÄ!!!
isossa kaupungissa. En edes tiedä kuka/ keitä asunnossa asuu. Musta vaan on omituista, että joku pitää aina verhot tiukasti kiinni. ap
Se voi susta olla omituista, kaikista ei.
Itse olen valonherkkä ja teen yötyötä. Verhot on tiukasti kiinni, että saan nukuttua. Myös kesäisin meillä on verhot kiinni, sillä aurinko paistaa liian kuumasti ja yöllä on kurja nukkua, jos kämppä on ihan sauna...
Ennen lapsia harrastettiin usein seksiä, joten silloinkin verhot oli usein kiinni, häveliäisyyssyistä. Nykyään sitä ongelmaa ei enää ole...
kyllä sitä valoa tulee ihan tarpeeksi sisälle, tuon takia valoverhoja nimitetää valoverhoksi utelias PAHVI!
Jos itse saat kiksejä siitä että kaikki saavat mulkoilla sinua olohuoneessa, niin älä luule että jokainen tykkää moisesta käytöshäiriöstä elikkä
Voyeurismi, niin elää vaan omaa elämääsi eläkä kyttää naapureiden valoverhoja jotka ovat kiinni, ei kuulu sulle ollenkaan.
Mua ärsyttää tuollaiset ihmiset niin kuin sinä, kyttäri!