Mikä farmari 4hengen perheelle?
Työmatka 60km/päivä + muut ajot kauppa,pk.
Suositelkaa.
Kommentit (10)
Kunnollista, kokemusperäistä vastausta mulla ei ole tähän kysymykseen. Itsekin mietin samaa asiaa, ja olen kysellyt täältäkin. Kummastelen nyt noita Ford ja Opel -vastauksia, koska mä olen aina saanut vastaukseksi VW Golf tai Skoda Octavia nimenomaan Skoda dieselinä.
Mutta "isot pojat" varottelee noista Opeleista ja Fordeista jos tuppaa tulemaan paljon kilometrejä.
niin Skoda Superb. Skodassa on se hyvä puoli että rengasmelu ei kuulu kuten monissa muissa merkeissä.
ihan hintaluokasta itse ostaisin just skoda oktavian dieselinä tai volvo v70 dieselin.
Isot farkut maksaakin ja onko tarvetta isoon.Aiotteko pitää samaa kauan, ajatteko paljon, bensa vai diesel?
Moni tekijä vaikuttaa.
on Ford Mondea -01 ja ollaan tyytyväisiä oltu. Tilaa riittää niin sisällä kuin takakontissakin. Hyvin on toiminut, eikä mitään vikaa ole toistaiseksi tullut. Hyvä on ajella, eikä ihan jalkoihinkaan ole jäänyt. :)
Käykää ainakin koeajamassa Focus. On tosi hyvä ajaa.
Tilaa riittää. Muutenkin ollaan oltu kaikin puolin tyytyväisiä. Meillä on vm.2003.
jos ette ole pitkiä tai kolmatta lasta tulossa.
Varsinkin sama jos aiotte käyttää pitkään, muuten jälleenmyyntiarvoa kannattaa katsoa.
alfaromeo, työmatkat 70km/päivä + muuta ajoa paljon, nelihenkinen perhe, kaksi lastenistuinta... ei valittamista. Ei siis ole väliä minkä ostatte, enemmänkin sillä, minkäikäisen, miten huolletun auton. 10 tonnin autolle saa hintaa helposti pari tonnia lisää, jos sitä joutuu heti huollattamaan paljon.
Volvo on kyllä hyvä dieselinä. Meillä Opel Vectra ja tyytyväisiä ollaan oltu siihen. Tosin bensakoneella, kun ei kilometrejä tule niin paljon. :)