Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kristitty ja jooga

Vierailija
01.04.2010 |

Mitäs mieltä olette wiin joogajutuista?

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kristinusko kiellä toisten jumaluuksien ja henkivaltojen olemassaoloa. Se varoittaa niistä ja kertoo, että niihin sekaantumisella saattaa olla se vaikutus, että ihminen erkaantuu pelastavasta uskosta

Siis ei olekaan vain yhtä jumalaa niin kuin mulle on tähän asti tolkutettu? Voin siis valita otanko jälleensyntymän vai taivaaseen menon? No tänne yksi jälleensyntymä kiitos, jos se tarkoittaa sitä ettei tarvi koko ajan tuomita toisia ihmisiä ja kytätä että meneekö epäselvien ohjeiden noudattaminen nyt varmasti tismalleen oikein ja heittääkö jumala helvettiin parin venytyksen tekemisen takia.

Vierailija
122/129 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti neuvoton vai haluatko vain ivailla?Jos jälkimmäistä, kuten luulen, niin enpä viitsi enää vaivautua.

Shakki ja matti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään revi pelihousujani ruusussadun epäuskottavuuksien takia.[ i] satukirjasesta löytyy kätevästi Kommentti lähes joka asiaan tai vähintään asian viereen.

Ehkä jo itsekin tajusit kirjoittaessasi, että on ehkä pikkasen eroa Ruususella ja raamatulla...

Ehkä itsekin tarttuisit pelihousujen saumaan siinä vaiheessa, kun ihmiset sankoin joukoin alkaisivat väittää muita ajattelutapoja Pahattaren juoniksi ja palvoisivat Prinssi Filipiä pelastajana. Kaikki Tuhkimoon uskovat joutuvat nimittäin suoraan Pahan Äitipuolen lattiräteiksi. Ikuisesti.

Vierailija
124/129 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christina-lehti 1-09:ssa iso juttu suomalaisesta naisesta, joka oli noissa joogatouhuissa mukana. Veti mm. joogakursseja. Hänelle alkoi tapahtua ikäviä ja kummallisia asioita, hän alkoi nähdä painajaisia ja masentui.

Tuo nainen tuli uskoon ja antoi elämänsä Jeesukselle. Hän ymmärsi, että jooga oli vienyt hänet synkkyyteen. Hän lopetti sen välittömästi ja hävitti kaikki siihen liittyvät materiaalit.

Hän kertoo, kuinka elämä muuttui tämän myötä radikaalisti, hän sai ilon ja rauhan sekä siunauksen elämäänsä, painajaiset tms. loppuivat tähän. Hän varoittaa joogasta toisia kristittyjä.

Itse olen myös harrastellut horoskooppeja, käynyt selvännäkijöillä, joogassa tms. nuoruudessani. Kun tulin uskoon ja valitsin Jeesuksen Herrakseni, niin hylkäsin kaiken sen roskan ja okkultismin. Voin sanoa että tulin pimeydestä valkeuteen. Jumala on totisesti siunannut elämääni ja muuttanut sen täysin! Tämä pitkä tarina, tiivistetysti tässä. Jeesus on tie, totuus ja elämä. Hän on ilon ja rauhan, yltäkylläisen elämän ainoa lähde.

Tässä vielä lähde lehden etusivulle, lehden toimituksesta voinee kysellä, jos löytyy irtonumeroina ylimääräisiä, jos haluaa lukea tuon jutun:

http://www.christina-lehti.com/index.php?option=com_content&task=blogca…

Vierailija
125/129 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs tekee jos nämä ihmiset eivät usko että jooga on epäjumalan palvelusta. Mitä täällä on sanottu tästä niin se on todella tulella leikkimistä.

Ihan kuin taijikin. Kaikki itämaiset uskonot, uskomukset ja muut filosofiat ovat lähtöisin pimeydestä. Ei ole kiinni uskosta vaan näin se on.

Se joka näitä harrastaa altistaa itsensä pimeyden voimille. Siinä voi käydä todella köpelösti.

Vierailija
126/129 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaiset ei koskaan oivalla miten ahdasmielinen ja rasistinen heidän jumalansa on.

Niin silloin ei enää puhuta täydellisestä rakkaudesta.

Vierailija
127/129 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on varoitettu vaikka vapaus tehdä väärin säilyykin yhtenä vaihtoehtona. Siksi me pohdimme näitä asioita. Jokainen tekee ratkaisunsa itse. Näyttää vahvasti siltä, että jokainen tässäkin ketjussa kritityksi julistautunut ei joogaa.

Vierailija
128/129 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up..juu en harhaudu enää tähän "harrastukseen"! :( Pitääkö tanssitunnitkin lopettaa, olen kokenut herätykseni ihan hiljan vasta? Jossain oli, että ovat kaikki tanssia viholliselle:(

Vierailija
129/129 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkossa voi harrastaa kristillistä joogaa. Onnistuu useammassakin seurakunnassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi