Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jotkut ei osaa tehdä makaronilaatikkoa?

Vierailija
01.04.2010 |

Olin eilen ystäväni luona ja hän tarjosi makaronilaatikkoa. Kammottavaa mössöä. Ilmeisesti kaikilla ei mene jakeluun, että ne makaronit keitetään vain puolikypsäksi, koska ne kypsyy edelleen uunissa! Ihan kuin jotain hampaattoman vanhuksen ruokaa..yäk. Eikä tietenkään mausteita, ei mitään.. no, ketsuppia oli pöydässä.

Ei ihme, että lapsistakin tulee kranttuja, kun vanhempi ei osaa kokata muuta kuin mautonta mössöä!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mun pussin kyljessä???

Mä laitan sinne nämä herneet mun nenästä, tule syömään!

Vierailija
22/29 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, no ei se ihme ole, jos ei tavallinen makaronilaatikko maistu, jos itse tekee sen sellaista, joka on erittäin kaukana makaronilaatikosta. Normaaliin makaronilaatikkoon ei kuulu liemikuutiot (ja niiden lisäaineet!), minkään sortin yrtit, porkkanat, ei sekään, että maito jätetään pois eikä se, että sinne laitetaa juustoa.

Nyt alkuperäinen vertailee tyyliin kumisaappaita ja tanssikenkiä ja ihmettelee, että miten ne eivät ole samanlaisia.

Makuasioista ei voi kiistellä, mutta luultavasti ystävän tekemä makaronilaatikko oli "oikeampaa" ja terveellisempää kuin alkuperäisen kirjoittajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään laki, vaan mulla ihan perinteinen keittokirja ja on siinä tosiaan valinnainen toi paprika mauste.

Vierailija
24/29 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta perinteistä!

Vierailija
25/29 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja munamaito makaronilaatikossa on ihan peestä. Kauheeta nenäräkän näköistä soiroa joka puolella. Liha- tai kasvislientä se olla pitää!

Eikä niitä munia tosiaankaan tarvita kuin YKSI/puoli litraa nestettä, JOS ne makaronit keittää vaan puolikypsiksi. Kun ne kypsyvät valmiiksi uunissa, ei koko hommaa tarvitse liikaa sitoa. Mutta jos sinne tungetaan jo valmiiksi kypsät makaronit (ja haluaa mössölaatikkoa), niin tottakai se neste jää sinne lillumaan ja pitää öösätä munia sekaan.

Yksinkertaista, kun sen osaa.

Eikä muuten ruuan maustaminen siitä sen epäterveellisempää tee (kuten joku jo väitti), vaan maukkaampaa!

Vierailija
26/29 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi laatikosta tuli kovaa kun hän oli laittanut makaronit raakoina.

Voi isiä.

Vierailija
27/29 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää erilaisesta ja tekee erilaista makaronilaatikkoa kuin av-mammat, niin tarkoittaako se ettei osaa tehdä makaronilaatikkoa? Voisiko joku kirjoittaa tänne ketjuun sen ainoan oikean ja av:lla hyväksyttävän reseptin, ettei tulevaisuudessa loukata vieraita tarjoamalla vääränlaista makaronilaatikkoa?

Vierailija
28/29 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaliemi nesteeksi ja uuniin, tulee just sopivaa eikä yhtään ylikypsää mössöä.

Vierailija
29/29 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää erilaisesta ja tekee erilaista makaronilaatikkoa kuin av-mammat, niin tarkoittaako se ettei osaa tehdä makaronilaatikkoa?