Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mies on TODELLA hyvä sängyssä?

Vierailija
09.11.2014 |

Kysytäänpä näin päin. Mikä miehestä tekee todella hyvän rakastajan?

Kommentit (222)

Vierailija
121/222 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kuvitella olevani. Vaimo antoi kapulan mulle 70-luvun lopussa ja sanoi, vie sinä minä vikisen. Siitä lähtien olen nuollut sormettanut ja nainut orgasmeja isolla kullillani. Miten vain on vaimo halunnut.  Osannut alusta lähtien lukea vaimoni haluja, myös  kielettyjä ja haluttujakin ihan vain sanattomalla viestinnällä. Ei ole tarvinnut kysellä vain viedä orgasmeista toiseen. Pystynyt aina tyydyttämään, kehittämään ja loihtimaan hänelle orgasmit. Ollut aina valmis vaimon ehdottaessa, on halunnut kuinka paljon tahansa, kuten raskausaikoina..  Vaimo on aina rakastanut isoa paksua kulliani ja pitänyt sitä hyvänä. Olen ilmeisen onnistunut koska hän on uhrannut koko aikuiselämänsä minulle ja  orgasminsa minun käsiin.Vastaavasti muut naiset jäivät kokeilematta, kun vaimo ei ole  päästänyt irti ja tyhjännyt sännöllisesti  kassit jottei muut naiset ole tulleet liikaa mieleen. Jotain olen tehnyt oikein kun pitänyt kohta 50

Voi hitto. Kateellinen tuon vaimolle. Nuolee sormettaa ja nai isolla kullilla pitäen vaimoaan hyvänä. Kaikki samassa paketissa. Ei ihme ettei vaimo ole päästänyt miehestä irti. 

Vierailija
122/222 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni suutelee minua ja avaa sitten rintaliivini. Nuolee nännejä ja hieroo samalla klitoristani pikkuhousujen läpi. Siirtyy sitten alaspäin, suutelee vatsaani ja vetää pikkarini pois. Nuolee klitoristani ja sormettaa samalla. Kun olen kostunut kunnolla, riisuu oma alushousunsa ja työntyy sisääni lähetyssaarnaajassa. Joskus saan orkun pelkästään tuossa asennossa. Usein vaihdan kuitenkin ratsastuasentoon ja sen jälkeen mieheni haluaa vielä takaapäin ja hieroo samalla klitoristani. Kun saan orkun, laukeaa joko takaapäin sisääni tai kääntää minut selälleen kun haluaa nähdä vielä kasvoni ja laukeaa sitten lähetyssaarnaajassa. Välillä käytämme pupuvibraattoria nuolennan/sormetuksen sijaan kun mieheni haluaa nähdä orgasmini ennen työntymistä sisään. Joskus myös lopuksi jos mieheni on ehtinyt laueta ennen minua. Olen ihan tyytyväinen avioseksiin.

N48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/222 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin kuvitella olevani. Vaimo antoi kapulan mulle 70-luvun lopussa ja sanoi, vie sinä minä vikisen. Siitä lähtien olen nuollut sormettanut ja nainut orgasmeja isolla kullillani. Miten vain on vaimo halunnut.  Osannut alusta lähtien lukea vaimoni haluja, myös  kielettyjä ja haluttujakin ihan vain sanattomalla viestinnällä. Ei ole tarvinnut kysellä vain viedä orgasmeista toiseen. Pystynyt aina tyydyttämään, kehittämään ja loihtimaan hänelle orgasmit. Ollut aina valmis vaimon ehdottaessa, on halunnut kuinka paljon tahansa, kuten raskausaikoina..  Vaimo on aina rakastanut isoa paksua kulliani ja pitänyt sitä hyvänä. Olen ilmeisen onnistunut koska hän on uhrannut koko aikuiselämänsä minulle ja  orgasminsa minun käsiin.Vastaavasti muut

Voi hyvänen aika, et sie ooot yskertain. Sun juttusi kiertää samaa kehää. Ihan samaan tyyliin ku herne päässäsi.

Vierailija
124/222 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti sellainen mies, jolla on paljon kokemusta. Kokemusta saman naisen kanssa. Harjoitus tekee mestarin.

Tai ei tarvi tietysti osata mitään jos on iso muna. 

Vierailija
125/222 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni suutelee minua ja avaa sitten rintaliivini. Nuolee nännejä ja hieroo samalla klitoristani pikkuhousujen läpi. Siirtyy sitten alaspäin, suutelee vatsaani ja vetää pikkarini pois. Nuolee klitoristani ja sormettaa samalla. Kun olen kostunut kunnolla, riisuu oma alushousunsa ja työntyy sisääni lähetyssaarnaajassa. Joskus saan orkun pelkästään tuossa asennossa. Usein vaihdan kuitenkin ratsastuasentoon ja sen jälkeen mieheni haluaa vielä takaapäin ja hieroo samalla klitoristani. Kun saan orkun, laukeaa joko takaapäin sisääni tai kääntää minut selälleen kun haluaa nähdä vielä kasvoni ja laukeaa sitten lähetyssaarnaajassa. Välillä käytämme pupuvibraattoria nuolennan/sormetuksen sijaan kun mieheni haluaa nähdä orgasmini ennen työntymistä sisään. Joskus myös lopuksi jos mieheni on ehtinyt laueta ennen minua. Olen ihan tyytyväinen avioseksiin.

N48

Kuulostaa hyvältä. Saatko miten usein tuollaisen käsittelyn?

N45

Vierailija
126/222 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 kertaa viikossa.

N48

Vierailija
127/222 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N48

Antaisitko minullekin? M38

Vierailija
128/222 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna. Annan vain aviomiehelleni.

N48

Vierailija
129/222 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N48

Aika hyvä setti teillä. Ymmärsin että tarkoitus saada aina molemmille orgasmi. Varmaan toimii hyvin noin.

N43

Vierailija
130/222 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo yritetään molemmat pitää intohimoa yllä kun pitkä suhde takana. Toiminut tähän asti hyvin eikä näköpirissä mitään ikävää.

N48

Vierailija
131/222 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma sääntö ollut aina että pitkän kaavan mukaan ja nainen ensin, ja toki tämä on pitänyt naiset hyvin tyytyväisenä suhteessa. vaikka suhteita on ollut ja mennyt mutta edelleen kuulee välillä kommentteja että kun se "nykyinen" ei oo vaan samanlainen, joten tiedän että oma resepti on ollut hyvin toimiva.

M49

Vierailija
132/222 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oma sääntö ollut aina että pitkän kaavan mukaan ja nainen ensin, ja toki tämä on pitänyt naiset hyvin tyytyväisenä suhteessa. vaikka suhteita on ollut ja mennyt mutta edelleen kuulee välillä kommentteja että kun se "nykyinen" ei oo vaan samanlainen, joten tiedän että oma resepti on ollut hyvin toimiva.

M49

Naiset ensin ja monta kertaa. Se on just näin. 

Ehkä siksi myös nuoret naiset ovat tällaisesta viiskymppisestäkin kiinnostuneita

M50

Vierailija
133/222 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti sellainen mies, jolla on paljon kokemusta. Kokemusta saman naisen kanssa. Harjoitus tekee mestarin.

Tai ei tarvi tietysti osata mitään jos on iso muna. 

Entäs jos on noi kaikki ominaisuudet?

Minusta miehen kyvyistä ja taidoista kertoo eniten se, jos nainen haluaa seurustelun jälkeen vaikka väkisin miehen kanssa parisuhteeseen, haluaa seksiä vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen, saa orgasmeja ja tyydytyksen yhtä varmasti kuin mieskin kun on seksiä ei kyllästy mieheen eikä suostu luopumaan miehestä. Tekee miehestä yhdennaisen miehen, pitaen itsellään ja nauttien miehestä omahyväisesti itse. 

Paljon parisuhteita ja paljon naisia ei kyllä ole mikään suositus, jos kerran kukaan nainen ei ole blokannut miestä itselleen omaksi ja pitänyt omanaan, 

Vierailija
134/222 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N48

Meillä vähän vastaavaa toimintaa. Saan kyllä orkut ilman lelujakin nuolemalla, sormettamalla ja välillä perusyhdynnässäkin, mutta mieheni on innostunut tuosta minulle ostamastaan lelusta ja haluaa samoin välillä nähdä kun laukean sillä alle 5 minuutissa.

N45

Vierailija
135/222 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intohimoiset pillunnuolijat ovat yleensä parempia seksin kaikilla osa-alueilla

Vierailija
136/222 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso muna ja johon olen rakastunut

Vierailija
137/222 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N48

Saisinpa minäkin tuollaisen käsittelyn.

N42

Vierailija
138/222 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, johon olen rakastunut, koska seksi ilman kemiaa on huonoa ja se tunnepuoli on siinä tarpeen ainakin minulle. Oma mies sytyttää, noista syistä sekä siksi, että vielä hän 20v jälkeen innostuu seksistä ja tutkii vartaloani, kokeillaan erilaisia asentoja ja huomioi myös minut. Toki osaa myös pidätellä tulemistaan ja saa minut kiusaamalla kuumaksi, kun tietää mitä tekee, mutta tuskinpa tuo samanlaista ilman tunteita olisi kenenkään muun kanssa.

Vierailija
139/222 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"huomioi myös minut" kalskahtaa korvaan onko se niin harvinaista? Taitaa olla.

Vierailija
140/222 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"huomioi myös minut" kalskahtaa korvaan onko se niin harvinaista? Taitaa olla.

Jos tuohon äskeiseen vastasit niin en tiedä, omat kokemukset muista miehistä on jotain teinisäätöjä 20v takaa ja niitä ei montaa ollut. Ei toki oma mieskään alussa ollut kovin hyvä sängyssä, opettelua oli molemmilla. Tuntuu että nautin nyt yli 40v seksistä enemmän kuin silloin 20v kun tavattiin, onneksi mieheni myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä