Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mies on TODELLA hyvä sängyssä?

Vierailija
09.11.2014 |

Kysytäänpä näin päin. Mikä miehestä tekee todella hyvän rakastajan?

Kommentit (222)

Vierailija
101/222 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen. Hän hvyväilee  jokapuolelta (niin teen minäkin), koskettelee hellästi vulvaa ja klitorista (minä kalua ja palleja samoin) hyväilee ja kiihottaa tarpeeksi kauan, vaikka orgasmiin asti. kuten minäkin. Antaa kielihoitoa (minäkin teen niin innolla)

Jos en halua yhdyntää, se ei haittaa. jos hän haluaa, saa toki. Asennot valkkaamme yhdessä. Saan niin monta orgasmia kuin vaan haluan hän ei kyllästy. Annan käsihoitoja miehelle. kun niitä rakastaa. ja minä tykkään silloin niitä antaa.

Vierailija
102/222 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka kiihkoilee kanssani aidosti mennen sekaisin minusta. Nainen eli minä vaistoan, että hän haluaa juuri minua just nyt. Tuo johtaa aina siihen, että mies johtaa tapahtumia ja menen hänen mukanaan vastaten kiimaisiin suukkoihin ja kosketuksiin. Välillä annan vaan hänen viedä. Nojailen seinään ja mies pitää toisella kädellään käsiäni pääni päällä. Hän ottaa peniksensä esiin ja saan hyväillä sitä. On tuossakin itsevarma ja estoton. Yhdynnässä olen alla ja mies liikkuu liukuen koko vartalollaan päälläni enemmän eteen-taakse kuin ylös-alas. Ei liikuta pelkästään lantiotaan vaan liikkuu ihan kokonaan niin, että työnnön lopussa jään kokonaan alle. Miehen vartalo jännittyy ja lihakset pingistyvät, tuntuu ja näyttää niin hyvältä. Hän nauttii asemastaan päälläni. Voisin aina rakastella näin, mutta vaihtelukin on ihanaa. Silti tuohon settiin on päästävä ainakin hetkeksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/222 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että on iso musta, ei muuta tarvita.

N19

Vierailija
104/222 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei kysele joka heevatan välissä, että "tuntuuko tämä hyvältä" "mitä toivoisit, että teen seruaavaksi" "saanko tehdä sitä ja tätä" Siis heti menee fiilikset ja sanon, että ei huvita enää. Haluan, tai paremminkin: tarvitsen, että mies on mies eikä mikään tossukka. On tärkeää puhua kummankin mielitymyksistä ja toiveista, tottakai, mutta tämä vastaukseni oli nimenomaan sänkypuuhista. Siihen hetkeen ei enää kuulu keskustelu siitä mistä minä tykkään tai mistä mies tykkään, vaan silloin pannaan ja jos toinen haluaa jotain muuta, niin hän itse sitten siitä sanoo.

Jotenkin tuntuu, etten voi edes luottaa mieheen, jos hän on sängyssä vässykkä. Tämä johtunee siitä, että traumatisoidun yhdessä edellisessä suhteessani, joss amies ei tehyt siis yhtään mitään ellei erikseen kysynyt, että onko se ok. Ja tämä oli vielä ennen metoo-aikaa. Menetin seksihaluni siinä suhteessa ja senkin jälkeen oli vaikea olla kenenkään kanssa yli vuoteen, koska pelkäsin koko ajan, että tulee joku uusi vässykkä.

Nyt on hyvä mies. Alusta asti on pidetty yllä arjessa myös seksipuhetta, eli kumpikin tietää mitä toinen tahtoo ja kumpikin osaa vata suunsa, jos toinen on tekemässä jotain mitä ei sillä hetkellä huvittaisi tehdä. mukava heittäytyä kuvannollisesti miehen käsivarsille ja toteuttaa feminiinistä puolta itsestään ja antaa miehen olla mies ja tuntea se jokaisessa solussa omassa kehossa.

Vierailija
105/222 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annan mieheni tyydyttää minut sauvalla. Laukean alle 5 minuutissa, mikä kiihottaa miestäni. Sen jälkeen työntyy sisääni lähetyssaarnaajassa tai takaapäin mihin annan laueta. Välillä käytän yksinkin. Kivaa piristystä ainakin meillä.

N 46

Vierailija
106/222 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on käytössä. Mies laukeaa yleensä sisääni kun ratsastan tai tulee takaapäin. Jos en ole ehtinyt saamaan orkkua, mies työntää sitten pupuvibraattorin sisääni ja laukean nopeasti. Win-win molemmille.

Vierailija
107/222 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "tuntuuko tämä hyvältä" juttu johtuu naisista. He alkavat mököttää, jos ei heti tiedä mikä toimii. Jos vuoteessa voi puhua, niin mieskin tietää vähän jälkeen, että mitä kukin nainen haluaa. MUTTA EI, KOSKA FEMINISMI. miehen tietää heti tietää, miten tulee toimia tai muuten se sika jätetään. ihan kaikki, aivan kaikki on miehen vika. ja jos historiaa katsotaan, naiset ovat aloittaneet isoja sotia, koska ovat manipuloineet.

Vierailija
108/222 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksuu hyvälle. Alistuu mielellään. Ihana takapuoli. Tykkää leluista, piiskaamisesta. Hyvä kommunikoimaan. Iloinen ja omaa hyvän itsetunnon. 

Vierailija
109/222 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä "tuntuuko tämä hyvältä" juttu johtuu naisista. He alkavat mököttää, jos ei heti tiedä mikä toimii. Jos vuoteessa voi puhua, niin mieskin tietää vähän jälkeen, että mitä kukin nainen haluaa. MUTTA EI, KOSKA FEMINISMI. miehen tietää heti tietää, miten tulee toimia tai muuten se sika jätetään. ihan kaikki, aivan kaikki on miehen vika. ja jos historiaa katsotaan, naiset ovat aloittaneet isoja sotia, koska ovat manipuloineet.

Kiva asenne, onnea sinne vaan. 

Vierailija
110/222 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo nainen aina itsekkään tiedä. Kolmannen orkun jälkeen vaati lopettamaan. No , tunnustelin tilannetta ja huomasin, että ei nyt annetaankin oikein ryskypano  ja rouva sai aivan mielettömän vahvan orgasmin. En nyt suosittele kuitenkaan kuin naisensa tuntevalle

Vierailija
111/222 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella olevani. Vaimo antoi kapulan mulle 70-luvun lopussa ja sanoi, vie sinä minä vikisen. Siitä lähtien olen nuollut sormettanut ja nainut orgasmeja isolla kullillani. Miten vain on vaimo halunnut.  Osannut alusta lähtien lukea vaimoni haluja, myös  kielettyjä ja haluttujakin ihan vain sanattomalla viestinnällä. Ei ole tarvinnut kysellä vain viedä orgasmeista toiseen. Pystynyt aina tyydyttämään, kehittämään ja loihtimaan hänelle orgasmit. Ollut aina valmis vaimon ehdottaessa, on halunnut kuinka paljon tahansa, kuten raskausaikoina..  Vaimo on aina rakastanut isoa paksua kulliani ja pitänyt sitä hyvänä. Olen ilmeisen onnistunut koska hän on uhrannut koko aikuiselämänsä minulle ja  orgasminsa minun käsiin.Vastaavasti muut naiset jäivät kokeilematta, kun vaimo ei ole  päästänyt irti ja tyhjännyt sännöllisesti  kassit jottei muut naiset ole tulleet liikaa mieleen. Jotain olen tehnyt oikein kun pitänyt kohta 50  vuotta yhden naisen tyytyväisenä, tyydytettynä ja yhä halukkaana. Jos laskee pitkänajan keskiarvoksi 3krt viikko, niin siihen mahtuu aika paljon sormetusta, pillun nuolentaa, isolla kullilla naatistelua ja vaimon orgasmeja. 

Vierailija
112/222 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Miehen ei tarvitse tietää heti mitä nainen haluaa. Yleensä suhteiden alussa puhutaan seksuaalisista mieltymyksistä ja rajoista sekä siitä miten toinen ilmaisee vaikka aktin aikana tarpeitaan johonkin muuhun tai toiveitaan. Ainakin kaikissa minun suhteissani on puhuttu näistä avoimesti. Kun sitten sängyn puolelle siirrytään, niin kumppanin on helppo jatkaa siitä ja saa aikalailla vapaasti panna eikä pilata hetkeä kyselyillä kesken kaiken.  En väitä etteikö olisi naisia, jotka ei uskalla tai jotka jähmettyvät, mutta tuokin puoli selviää kun keskustellaan.

Vierailija
113/222 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kuvitella olevani. Vaimo antoi kapulan mulle 70-luvun lopussa ja sanoi, vie sinä minä vikisen. Siitä lähtien olen nuollut sormettanut ja nainut orgasmeja isolla kullillani. Miten vain on vaimo halunnut.  Osannut alusta lähtien lukea vaimoni haluja, myös  kielettyjä ja haluttujakin ihan vain sanattomalla viestinnällä. Ei ole tarvinnut kysellä vain viedä orgasmeista toiseen. Pystynyt aina tyydyttämään, kehittämään ja loihtimaan hänelle orgasmit. Ollut aina valmis vaimon ehdottaessa, on halunnut kuinka paljon tahansa, kuten raskausaikoina..  Vaimo on aina rakastanut isoa paksua kulliani ja pitänyt sitä hyvänä. Olen ilmeisen onnistunut koska hän on uhrannut koko aikuiselämänsä minulle ja  orgasminsa minun käsiin.Vastaavasti muut naiset jäivät kokeilematta, kun vaimo ei ole  päästänyt irti ja tyhjännyt sännöllisesti  kassit jottei muut naiset ole tulleet liikaa mieleen. Jotain olen tehnyt oikein kun pitänyt kohta 50

Etpähän nai enää yhtään orkkua vaimollesi. Nää on taas näitä 80-luvun tapahtumia. Pilluakaan et saa enää märäksi. Et edes kosteaksi.

Pitäisiköhän sun panna se vielä kerran paksuksi. Mutta ei taida sekään enää onnistua. Sanattomassa viestinnässäkin on jotain häiriötä, kun syytä pillun kuivuuteen et ole esitellyt. Sustahan se johtuu. Ihan selvä asia.

EI muuta kun Jelly Jortikkaa perseeseen. Enkä nyt puhu vaimosi perseestä.

Vierailija
114/222 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makuasioita. Itse olen sitä mieltä, että jos on johonkin ihastunut, seksi toimii kuin itsestään, koska molemmat haluavat toisiaan. Itse tykkään lisäksi aika määrätietoisista ja vähän rajuistakin otteista. Tykkään molemminpuolisesta suuseksistä, anaaliseksistä, alistamisesta jne ja tietenkin mies, joka nämä hallitsee ja on niissä hyvä, niin on minun mieleeni. 

Ei pidä paikkansa että ihastuminen olksi sama kuin hyvä seksi.  Mies oli sängyssä todella epävarma ja tökki sinnepäin pari kertaa ja homma oli siinä. Mitään esileikkiä ei ollut vaan ainoastaan tuo epävrma tökkäisy n.5 kertaa.. Veti vielä joka kerta ulos joka kuin katkaisee homman. Taisi olla 2 kertaa ja se oli siinä. 

Vierailija
115/222 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka lukee naiselle runoja,keskustelee metoosta aamuun asti ja pitää koko ajan turvavälin.

Vierailija
116/222 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin kuvitella olevani. Vaimo antoi kapulan mulle 70-luvun lopussa ja sanoi, vie sinä minä vikisen. Siitä lähtien olen nuollut sormettanut ja nainut orgasmeja isolla kullillani. Miten vain on vaimo halunnut.  Osannut alusta lähtien lukea vaimoni haluja, myös  kielettyjä ja haluttujakin ihan vain sanattomalla viestinnällä. Ei ole tarvinnut kysellä vain viedä orgasmeista toiseen. Pystynyt aina tyydyttämään, kehittämään ja loihtimaan hänelle orgasmit. Ollut aina valmis vaimon ehdottaessa, on halunnut kuinka paljon tahansa, kuten raskausaikoina..  Vaimo on aina rakastanut isoa paksua kulliani ja pitänyt sitä hyvänä. Olen ilmeisen onnistunut koska hän on uhrannut koko aikuiselämänsä minulle ja  orgasminsa minun käsiin.Vastaavasti muut naiset jäivät kokeilematta, kun vaimo ei ole  päästänyt irti ja tyhjännyt sännöllisesti  kassit jottei muut naiset ole tulleet liikaa miel

Pilluakaan et saa enää märäksi. Et edes kosteaksi.

No yhäkö jonnella on naisen anatomia ja fysioloigia  hukassa. Kuvittelet tietämättömänä että isolla aisalla pystyisi mitenkään naimaan pilluun ilman pillun halukkuutta,  kosteutta ja riittävää liukkautta. Kun sulla on kerran noin hakusessa, niin kokeilepa paksulla kurkulla omaan perääsi kuivana onnistuisiko naiminen. Ei viitsisi jatkuvasti opettaa märkäkorvaa perusasioista vai kateusko saa sinut laukomaan sammakoita ja tekemään itsestäsi tyhmän? Sama virsi joka kerta kun käytän muutamaa sanaa jotka saa sut näkemään aina punaista.

Vierailija
117/222 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa nyt muistaa se klitoris! Miten tämä näin vaikeeta on miehille.

Vierailija
118/222 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin kuvitella olevani. Vaimo antoi kapulan mulle 70-luvun lopussa ja sanoi, vie sinä minä vikisen. Siitä lähtien olen nuollut sormettanut ja nainut orgasmeja isolla kullillani. Miten vain on vaimo halunnut.  Osannut alusta lähtien lukea vaimoni haluja, myös  kielettyjä ja haluttujakin ihan vain sanattomalla viestinnällä. Ei ole tarvinnut kysellä vain viedä orgasmeista toiseen. Pystynyt aina tyydyttämään, kehittämään ja loihtimaan hänelle orgasmit. Ollut aina valmis vaimon ehdottaessa, on halunnut kuinka paljon tahansa, kuten raskausaikoina..  Vaimo on aina rakastanut isoa paksua kulliani ja pitänyt sitä hyvänä. Olen ilmeisen onnistunut koska hän on uhrannut koko aikuiselämänsä minulle ja  orgasminsa minun käsiin.Vastaavasti muut naiset jäivät kokeilematta, kun vaimo ei ole  päästänyt irti ja tyhjännyt sännöllisesti&nbs

Kenelläköhän täällä soi sama levy päivästä ja vuodesta toiseen? Kenen jutut pyörii samaa kehää kerrasta toiseen?

Tiedätkö kuka olisi kyseessä?

Vierailija
119/222 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koittakaa nyt muistaa se klitoris! Miten tämä näin vaikeeta on miehille.

Äläkä unohda anaalia!

Vierailija
120/222 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin kuvitella olevani. Vaimo antoi kapulan mulle 70-luvun lopussa ja sanoi, vie sinä minä vikisen. Siitä lähtien olen nuollut sormettanut ja nainut orgasmeja isolla kullillani. Miten vain on vaimo halunnut.  Osannut alusta lähtien lukea vaimoni haluja, myös  kielettyjä ja haluttujakin ihan vain sanattomalla viestinnällä. Ei ole tarvinnut kysellä vain viedä orgasmeista toiseen. Pystynyt aina tyydyttämään, kehittämään ja loihtimaan hänelle orgasmit. Ollut aina valmis vaimon ehdottaessa, on halunnut kuinka paljon tahansa, kuten raskausaikoina..  Vaimo on aina rakastanut isoa paksua kulliani ja pitänyt sitä hyvänä. Olen ilmeisen onnistunut koska hän on uhrannut koko aikuiselämänsä minulle ja  orgasminsa minun käsiin.Vastaavasti muut naiset jäivät kokeilematta, kun vaimo ei ole 

Kenelläköhän täällä soi sama levy päivästä ja vuodesta toiseen? Kenen jutut pyörii samaa kehää kerrasta toiseen?

Tiedätkö kuka olisi kyseessä?

Täh, oletko jotenkin yksikertainen. Totta kai on samat jutut kun olen saman naisen kanssa edelleen parisuhteessa. Ei  ole tarvinnut vaihtaa pakosta naista kun olen saanut kaiken mitä olen halunnut ja saan edelleenkin. Tyhmä kysymyskin. Jos ei kiinnosta jätä lukematta, mutta kirjoitan omasta parisuhteestani sopiviin aiheisiin mitä haluan, sinä et sitä päätä, etkä siihen vaikuta. Turhaa kuvittellua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme