Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mies on TODELLA hyvä sängyssä?

Vierailija
09.11.2014 |

Kysytäänpä näin päin. Mikä miehestä tekee todella hyvän rakastajan?

Kommentit (222)

Vierailija
221/222 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni suutelee minua ja avaa sitten rintaliivini. Nuolee nännejä ja hieroo samalla klitoristani pikkuhousujen läpi. Siirtyy sitten alaspäin, suutelee vatsaani ja vetää pikkarini pois. Nuolee klitoristani ja sormettaa samalla. Kun olen kostunut kunnolla, riisuu oma alushousunsa ja työntyy sisääni lähetyssaarnaajassa. Joskus saan orkun pelkästään tuossa asennossa. Usein vaihdan kuitenkin ratsastuasentoon ja sen jälkeen mieheni haluaa vielä takaapäin ja hieroo samalla klitoristani. Kun saan orkun, laukeaa joko takaapäin sisääni tai kääntää minut selälleen kun haluaa nähdä vielä kasvoni ja laukeaa sitten lähetyssaarnaajassa. Välillä käytämme pupuvibraattoria nuolennan/sormetuksen sijaan kun mieheni haluaa nähdä orgasmini ennen työntymistä sisään. Joskus myös lopuksi jos mieheni on ehtinyt laueta ennen minua. Olen ihan tyytyväinen avioseksiin.

N48

Rakastelemme

Suurinpiirtein samalla tavalla, mutta otan mieheltäni vielä "palkinnoksi" suihin kun olen saanut itse orgasmin. N45

Vierailija
222/222 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rouva pääsääntöisesti halutessaan orgasmin hoitelee itse omin sormin tuon klitoriksen. Johtuu kyseisen paikan kosketusarkuudesta yms. Minä taasen tällöin keskityn häpyhuulien hyväilyyn, nänneihin/ rintoihin sekä g pisteen hierontaan sekä luonnollisesti penemiseen. Kylkiasento ainakin aluksi tällöin toimivin. Tästä rouva pikku hiljaa kääntyy selälleen ja avaa enemmän paikkojaan. Monesti runsas g pisteen ärsytys ja peniksellä työntely tuon klitoriksen hyväilyn kanssa tuo rouvalle kunnon huuto-orgasmin jolloin usein myös itse tulen. Välillä loppukliimaksi hoidetaan perinteisessä lähärissä mutta tyyny rouvan pyllyn alla parantaa asentoa. Välillä myös dildo mukana ja penisrenkaalla tuntuvampi erektio. Pari kolme kertaa viikossa rouva haluaa orgasmin eli n joja toinen kerta. Välillä useammin välillä harvemmin. Nännejä myös nuolen ja kehun rouvan tissejä sekä alapäätä. Väsyneenä hän harvoin haluaa orgasmia mutta pikaseksiä tarjoaa ja joskus kun mällin lento tiukassa hän myös runkkaa minulle orgasmin. Nuolemisesta ja suihinotosta hän ei perusta eikä edes ratsastamisesta tai akrobaattisista asennoista. No ikääkin meillä jo puolensataa vuotta. Anasliseksiäkin joskus kokeiltiin mutta ei meidän juttu. Fistingin tyylisestäseksistä hän pitää kun oikein kiihoittunut on ja aikoinaan kesäkurpitsallekin oli käyttöä. Näin meillä 35 vuotta kiihkeätä ollut mutta mieltymykset muuttuneet / löytyneet ja suosikki jutut vaihdelleet. Alkuun hän oli estoinen eikä ilmeisesti aiemmat suhteet olleet tuoneet nautintoa. Lopullinen seksuaalinen vapautuminen tapahtui kun muutimme yhteen ja ensimmäisen raskauden aikaan e pillereiden käytön loputtua seksuaalin halukkuus ja orgasmin saanti lisääntyivät. Tällöin melko irstastakin menoa meillä oli mm jättidildojen ja anaalipuolella vierailujen merkeissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan