Mikä on oudoin paikka jossa olet HARRASTANUT SEKSIÄ
TAI MASTURBOINUT ? Mulla on ainaskin auto ja vene
Kommentit (229)
armeijan suihkuhuoneessa, metsässä (muurahaispesässä)
Työpaikan kahvihuoneen pöytä
Uimaranta, jossa väkeä
Auto (ei oma) parkkeerattuna jonnekin Jumalan selän taakse sillä aikaa, kun muksu pelasi viereisellä kentällä futisturnausta.
Domus Gaudiumin (eli "Ilotalon") vessa.
Kaikki saman tyypin kanssa kylläkin, onneksi sain napattua tuollaisen kokeilunhaluisen.
kaivopuistossa keskellä kesäpäivää
Purjeveneessä
Metsässä
Autossa
Sängyssä
pöydällä
lattialla
vessassa...
keittiössä
pyykkituvassa
saunassa
saunan vilvoittelutilassa
rannalla
laiturilla... yms...
jääkiekkokaukalossa luistimet jalassa. :D
Sit myös metsässä, rannalla, junassa (ei kai kovin erikoisia). Niin ja elokuvateatterissa. Oli vähän porukkaa. ;)
Nuo tulee nyt mieleen.
Helsingin keskustassa ei varmaan pysty ulkosalla panemaan ilman että pääsee filmitähdeksi. (Itsekin kyllä olen pannut postitalon seinää vasten.) Samoin se, joka iloitteli Gabriellan kannella on takuuvarmasti miehistön "pikkujoulunauhalla". Pukukoppeihin ja vessoihin ei kameroita saa asentaa.
liukumäen alla(illalla tosi ettei tietenkään muita ollut), puiston penkillä, kirkon pihalla puun alla, autossa, linja-autossa ja junana vessassa. Joskus nuorena tuli poikakaverin kanssa sekstailtua vähän kummissa paikoissa...
pimiössä ja läpivalaisupöydällä. Harmi kun digikuvantaminen poisti pimiöt osastoilta...ei pääse enää "kehittämään" filmejä...
Vedessä kelluen selällään pelastusliivit päällä, kun multa otettiin suihin... oli muuten kiimasin kokemus ikinä!
varmaan laiturilla mökillä. Keskellä päivää ja veneitä kulki ohitse, myös mökissä väkeä.
Olemme harrastaneet seksiä myös porealtaassa hotellin katolla, metsässä, koulun sohvalla (aulassa, kylläkin illalla)...
Nämä siis kaikki oman miehen kanssa.
Metsässä harrastettiin seksiä, miehen paita alustana. Samalta mieheltä otin suihin ensin veneessä. Sitten masturboinut olen kerran työpaikan vessassa, työaika oli jo loppunut ja ei ollut enää ketään muita paikalla. Sitten taisin masturboida joskus 7 vuotiaana koulussa luokassa, silleen ettei käsiä tarvinnut käyttää, en osaa selittää, mutta kukaan ei ainakaan tietääkseni huomannut mitään.
Bulevardin ja Mannerheimintien kulmassa / Hki.
- lähibaarin terassilla pilkun jälkeen
- toisen lähibaarin tupakkapaikalla aukioloaikana
- junassa
- elokuvissa
- bussissa
- koulussa tunnilla
- töissä pomon huoneessa, omassa työhuoneessa, kahvihuoneessa
Siinä nyt ensialkuun :D
Muinoin hiihtolomalla kivikauden kylän kodassa . Pojat hiihti ladulla jäällä lenkkiä,, piti vähän kiirehtiä.
elintarviketehtaassa pariinki otteeseen..
Laivan kannella, samaisen laivan jossain (huolto )rappukäytävässä...
kaikki nämä saman miehen kanssa, joka ei ole minun mieheni....