Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on oudoin paikka jossa olet HARRASTANUT SEKSIÄ

Vierailija
14.02.2010 |

TAI MASTURBOINUT ? Mulla on ainaskin auto ja vene

Kommentit (229)

Vierailija
121/229 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maauimalan puskassa

Vierailija
122/229 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laillistakaa kannabis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/229 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa seksiä ilmaiseksi

Vierailija
124/229 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvateatterissa, kaivurin hytissä....

Vierailija
125/229 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkuva auto, elokuvateatteri, hissi, kerrostalon kellari, heinälato ja palju. Haaveilen sovituskopista. :)

Vierailija
126/229 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa lukion wc, kaksi kertaa vaatekaupan sovituskoppi, kaksi kertaa pukukoppi uimarannalla.

Vierailija
127/229 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsässä koivua vasten.

Hotellin avonaisella parvekkeella ulkomailla.

Autossa useasti.

Vierailija
128/229 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 01:20"]Kolme kertaa lukion wc, kaksi kertaa vaatekaupan sovituskoppi, kaksi kertaa pukukoppi uimarannalla.

[/quote]

Unohtui, että olen ottanut suihin leffateatterissa ja eka kertani oli Adamaanien meressä (Patong Beach, Phuket) kymmenisen metriä rantahiekoista.

Vierailija
129/229 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tornio-Haaparanta golfkentällä, keskellä aurinkoista kesäpäivää, aika lähellä tietä (tosin aika hiljaista sellaista...) hävetti vähän jälkeenpäin, toivottavasti kukaan ei nähnyt :D

Vierailija
130/229 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkipuistossa, jätemäellä, Chicosin vessassa, roskakatoksessa...

Vierailija
131/229 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboinu autolla ajaessa, työpaikan toimistossa, luonnossa, oman rivarikämpän takapihalla..

Pannu laivan porealtaassa, saaren rantakalliolla, meressä , vierekkäisissä wc-kopeissa solttupoikia kaverin kans samaan aikaan :D

Vierailija
132/229 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traktorissa muutaman kerran seksiä..

täytyyhän töissä hauskaa olla;)

Vierailija
133/229 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratikassa

Vierailija
134/229 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena harjun mäellä puskassa, bussissa nuorena, suutelu junan vaunusillalla tunnelissa, ei muissa junissa tälläistä ole tullut eteen vain kerran eräs vanha herra halusi suudella. Mä vastustelin mutta en mahtanut mitään tilateelle näin siinä sitten kävi kun juna mene viimeistä kertaa vanhaan pönttövuoren tunneliin hän ajateli tehdä historiaa. Sanoi nyt suudellaan. Hän halasi minua tikasti eikä laskenu irti vaikka pyysin. Tunsin huulen poskeeni vasten se oli siinä. Koulun pöydän alla masbutointi, kotona nykyisin.

Sohvalla, saunan pesuhuoneessa, lattialla, tyyppillinen paikka makkari.

Vierailija
135/229 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan sitä tullut julkisilla paikoilla harrastettua mutta ei missään tosi oudossa paikassa. kotona kaikkialla, kaverin saunassa, baari, uimaranta, julkiset vessat...

Vierailija
136/229 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta eipä siinä paljon tarvitse arvailla kun vartijat/myyjät/asiakkaat katsoo että kaksi sisään..hetken päästä kaksi "hikistä" ulos. Jalat näkyy alhaalta ja usein verhot peittää tooodella huonosti muutenkin...

Vierailija
137/229 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puijon tornin portaikossa :)

Vierailija
138/229 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2010 klo 23:17"]etuoven kynnysmatolla!! Oli silloisen poikaystäväni työpaikka...ja erään baari-illan jälkeen ei ehditty pojan kotiin asti, vaan tää työpaikka oli lähempänä ja kaverilla jäänyt avaimetkin sopivasti taskuun. vähän pisteli takapuolta se lankamatto... :O

Masturboinut olen jäätelökioskilla töissä ollessani...oli vähän hiljaista, kun sataa tihuutti vettä ja taisin lukea jotain Reginan tarinoitakin siihen tylsyyteen...niin piti vähän enimpiä paineita purkaa ;)

[/quote]

ja sitten asiakkaalle vaan otit samalla kädellä jäätelötötterön ja annoit asiakkaalle maukkaan pehmiksen maukkaalla lisäkuorrutteella tötterön sivuilla.

Vierailija
139/229 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin kummallisia paikkoja tullut kokeiltua, mutta muutama riskialtis kylläkin.

- Miehen työpaikan pukuhuoneet (sekä miesten että naisten) + taukohuoneen sohva. Naisten pukuhuoneeseen tuli siivooja juuri silloin, kun olimme pukemassa vaatteita takaisin päälle.

- Hotellihuone. Ei muuten mitenkään omituinen, mutta juuri huoneen alapuolella oli hienostoravintola ja se sänky kolisi ja natisi todella kovaäänisesti ja oli muutenkin aivan karsea. Sängynpäätyä ei oltu kiinnitetty ja se hakkasi täysiä seinään. Odotimme koko ajan, että joku tulee kohta valittamaan. Ei tullut, mutta respassa meitä katsottiin aika pahasti.

- Anopin olohuoneen sohva. Anoppi oli tuolloin itse saunomassa ja olisi voinut tulla hetkenä minä hyvänsä takaisin.

- Anoppilan sauna

- Kylpylän poreamme. Tämä oli noloa. Eräs tyttö tuli paikalle kesken kaiken ja näki tietysti. Sitten tämän äiti sätti minua kamalaan ääneen suihkussa hetkeä myöhemmin.

- Oma terassi. Vastapäisestä talosta ihan suora näkyvyys.

- Soutuvene

- Venesataman laituri

- Hostellin vessa. Miehen kaveri takoi samalla ovea toisella puolella ja olisi halunnut mukaan.

Vierailija
140/229 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2010 klo 15:30"]

Eli Viking Gabriellan ylimmällä kannella (siis ulkona) tuolilla.

[/quote]

Sama itselläni, mutta laiva oli Cinderella.

Mies stadista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi