Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on oudoin paikka jossa olet HARRASTANUT SEKSIÄ

Vierailija
14.02.2010 |

TAI MASTURBOINUT ? Mulla on ainaskin auto ja vene

Kommentit (229)

Vierailija
221/229 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävä otti suuhun paikallisbussissa Itä-Suomessa.

Höpö höpö. Itä-Suomessa ei ole paikallisbusseja. Ainoastaan Onnibus käy kaks kertaa päivässä matkatalon pihassa kääntymässä, silloinkaan ei pysähdy.

Kyllä 80-luvulla vielä oli paikallisbusseja -tai siis linja-autoja.

Vierailija
222/229 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autossa, hotellin parvekkeella, meressä, suihkussa, terassilla, keskellä pihaamme... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/229 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun liikunta-/ juhlasali.

Vierailija
224/229 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulun liikunta-/ juhlasali.

Niin mekin melkein. Poikakaveri sai mut makaamaan salin parkettilattialle ja halusi panna mua siinä kevätjuhlan jälkeen, kun koko koulurakennus oli jo melkein hiljentynyt lomalle. Olin niin kiihottunut, että olin antaa periksi. Sain maatessani puhuttua, että mennään meille mun huoneeseen ja rakastellaan sängyssä. Siellä oli mulle pehmeämpää, eikä ollut niin suurta kiinnijäämisen riskiä, koska mun vanhemmat olivat töissä. Joku maikka oli kai yhä paikalla koululla, koska meitä ei oltu häädetty kotiin pussailemasta. Poikaa kiihotti kyllä koko ajan ja se kiihkoilu tarttui sit muhun. Kiihkeää seksiä oli noina vuosina tosi runsaasti ja usein.

Oudoin paikka on ollut ehdottomasti portaiden alla tyhjässä tilassa. Toisella puolella seinä ja toisella puolella tiiviisti yhdessä olevia lisänaulakko-osia juhlatilaisuuksia varten, joiden läpi kuljettiin. Mahduin just nostamaan polvia koukkuun levittäytyessäni ja hän mahtui nippanappa könyämään kunnolla asentoon.

Vierailija
225/229 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskoulussa otettiin luokkakuvia juhlasalissa semmoisilla kiinteillä toisiinsa metallipalkeilla liittyneillä vanhoilla puisilla tuoliriveillä istuen. Tuolirivit jäivät paikoilleen kuvien oton jälkeen ja sain idean viedä sen aikainen tyttöystäväni saliin koulun jälkeen ja rakastella häntä niiden tuolien päällä ennen kuin salissa alkaa kansalaisopiston jumppa. Tuntuu nyt, että mikään ei vedä vertoja tuollaisille hölmöille tempauksille. Jännitti ja kiihotti sikana, pippeliä ahdisti ja palleja "pakotti" hulluna. Tyttis sai orkun nopeasti siinä, mikä taas sai mut laukeamaan valtavan kovaa. Meille tuli vaan pirun kiire lähteä kun pukuhuoneiden suunnalta rupesi kuulumaan ääniä. Tuttu jumpan vetäjä tuli vastaan salin ovella ja siinä vaan sitten moikattiin pokerinaamalla. 

Vierailija
226/229 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Helsinki, outoa porukkaa kaduilla. En tuntenut ketään.

Vierailija
227/229 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadunkulmassa yöllä katulamppujen valossa. Sievän nahkatakkini selkämys tiiliseinää vasten, toinen jalka ulos farkuista, polvea ylös, toista reittä niin auki kuin pystyin ja kuumana käyvä nuoriherra kulli pystyssä vartaloani vasten työntyen sisään ja työnnellen mua siinä. Ah, miten kiimassa sitä oltiinkaan joskus. Ei malttanut odottaa.

Vierailija
228/229 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palokunnassa.

Vierailija
229/229 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiselle parille (minä eli mies toisena) syntyi suhde, vaikka molemmilla parisuhde ja lapsia. Olin yrittänyt iskeä hänet nuorena opiskelijana (ja molemmat vapaana), mutta eipä onnistunut maalaisjuntille... Kai minun kömpelyyteni takia. Vuosikymmen myöhemmin oltiin kollegoita ja intohimo heräsi intiimein seurauksin. Ihania salaisia kohtaamisia. Kerran tultiin firman juhlista (hyvät tarjoilut siihen aikaan) lähelle hänen kotiaan ja himo iski. Eipä muuta kuin naapuritalon porttikonkiin ja seksi käyntiin pystyssä pikku pakkasessa. Hyvin onnistui ja nopeasti. Ja sitten kotiin molemmat. 

Kumppani kertoi aviomiehen odottaneen ja käyneen heti seksihommiin. Rouvaa pelotti mitä mies huomaa - ei kai mitään? Itse taisin kotona käydä suoraan uneen uupuneena ja pienessä humalassa. Työt aamulla odottivat. 

Pikku hiljaa erottiin, kun kumpikaan ei halunnut särkeä perhe-elämäänsä. Vähitellen kontakti hiipui, ikävä kyllä. Mutta muistot elävät. Kun nyt vanhan miehen erektio tai ejakulaatio ei tahdo toimia niin muistelen häntä. Kai pieni synti?  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän