Mikä on oudoin paikka jossa olet HARRASTANUT SEKSIÄ
TAI MASTURBOINUT ? Mulla on ainaskin auto ja vene
Kommentit (229)
Yhdyntää meressä hotellin edustalla, Kiinanmuurilla.
Mies tyydytellyt sormillaan mua lentokoneessa, auton takapenkillä keskellä Manhattania, kaveri miehensä kanssa etupenkeillä.
Luxenburgin puistoissa jne.Mies antanut mulle suuseksiä lentokoneessa.
Antanut lukiopetusta :)
Mies ja sen kaveri runkkasivat toisiaan etupenkillä?
Kerrostalon tuuletusparvekkeella takaapäin seisten kaidetta vasten, näkymät talon parkkipaikalle.
Risteilyaluksen yleisessä porealtaassa
Yleisellä uimarannalla vedessä n 20m rannasta
metsässä kesken marjastusreissun, kumisaappaat jalassa :-)
Paukamia oli sen jälkeen _joka paikassa_.
että harrastatteko seksiä, jos teillä on vieraita/jos ite ootte kylässä.... :)
Aattelin, et tuun todellakin sanoon oudon paikan, mut joku oli kerennyt ensin, eli ei se vissiin outo ollutkaan ;)
Sitä ennen laiturilla ja ai, että nyt kun pääsis laiturille sillee romanttisesti, sillon se oli sillon nuorena humalassa.. joten ei kovin kaunista ajatusta jäänyt mieleen!
KAI SÄ MUISTIT KÄYTTÄÄ SUOJAHANSKOJA JÄÄTELÖPALLOJA JA VOHVELEITA KÄSITELLESSÄ!!!
minä ja kumppanini oltiin jotain 17 ja kumppani oli siellä koululla iltavalvojana. Oli aika epätodellinen fiilis. "Kutsu mua rehtoriks!"
Ja katselen lenkkipolulla hölkäävää miestä joka menee siitä ohi jokapäivä ja aina 20min tarkkuudella samaan aikaan. Saan aina.
lentokoneessa, laivan porealtaassa, kylpylöiden porealtaissa, siisteissä julkisten tilojen vessoissa ympäri Helsinkiä, työpaikalla (en voi sanoa mikä)
Se oli silloin nuorena, kun ei vanhempien nenän alla voinut...
rautatieaseman viereisessä "puistikossa".. jalkapallostadionilla..
hautausmaalla
yökerhon miestenhuone
leikkipuisto
kaupungissa, kerrostalon seinää vasten
lääkäreiden päivystyskämpässä kollegan kanssa ;)
Pitäis varmaan seuraavalla kerralla vähän tuota kolleegaa herätellä...
Miksi ei? - seksihän on luonnollista. Mutta paikkoihin palatakseni niin parasta lienee kun erään suht tunnetun ravintolan omistajatar otti suihin valomerkin jälkeen. Seuraavana iltana sulkemisen jälkeen panin häntä samassa raflassa takaa päin alakerran ruokasalissa - seuraavana päivänä huvitti kun kävin siellä syömässä niin tajusin että pöytäliinaa ei oltu vaihdettu aktin jälkeen..., pöydässä söi joku paskan tärkeä parempiosainen rouvineen!
...miesystävän kanssa. Kylmää kyytiä tuli parinkymmenen asteen pakkasessa laavulla, kertaalleen on pysähdytty metsään keväthangelle. On rakasteltu uidessa, laiturilla, saunassa, marjaretkillä ja metsästysreissuilla.
kodassa, auton etu- sekä takapenkillä, urheilukentän selostuskopissa, exän siskon poikia oltiin vahtimassa-pojat päiväunilla-heidän varasängyssään ym... en ees muista enää kaikkia..
Ehkäpä ford mustangin konepellillä Lapppeenrannan satamassa.