Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on oudoin paikka jossa olet HARRASTANUT SEKSIÄ

Vierailija
14.02.2010 |

TAI MASTURBOINUT ? Mulla on ainaskin auto ja vene

Kommentit (229)

Vierailija
21/229 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboinut olen jäätelökioskilla töissä ollessani...oli vähän hiljaista, kun sataa tihuutti vettä ja taisin lukea jotain Reginan tarinoitakin siihen tylsyyteen...niin piti vähän enimpiä paineita purkaa ;)

Kiva tulla jäätelölle!

Vierailija
22/229 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junan vessassa

Purjeveneen hytissä kun muu seurue ohuen seinän takana

Rantakalliolla ihanasti auringonlaskua ihaillen

Kerrostalon katolla (10.kerroksessa eikä katolla mitään turvakaiteita!)

Kaisaniemen puistossa pensaan alla

Baarissa mutta suojaisan nurkan takana sekä baarin kellarissa (miehen työpaikalla)

Kotitalon edessä ottanut suihin naapurilta :-)

Metsässä ja muuten luonnossa lukemattomat kerrat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/229 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrosparisängyn yläpedissä kun koko kaveriporukka oli samaisessa huoneessa sekä sen mökin ulkohuusissa.

Vierailija
24/229 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lekurin tutkimuspöydällä nuoren komean mieslääkärin kanssa. Ja oli mun lääkäri. (Ei mieheni) :)

Vierailija
25/229 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäreiden päivystyskämpässä kollegan kanssa ;)

Vierailija
26/229 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä erikoisimmat ovat: mökin laituri ja koulun aulan sohva :) oman mieheni kanssa.

Vierailija
27/229 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai Jyväskylän sataman nurmikko

Vierailija
28/229 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

biologisella asemalla, masturboinut yhden museon kokoelmakellarissa.

Ja tietty tavallisia paikkoja seksissä kuten ruokapöytä, sohva, ruokapöydän tuoli, nojatuoli, suihku, amme, sauna, kesken bileiden poikaystävän kotona jne jne.

Vierailija
29/229 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrostalon rappukäytävässä ja vintillä, pusikossa vieressä pyörätie, h&m:n pukukopissa ja kivaa oli...

varmasti oli kivaa myös niillä jotka naureskelivat teille kun nauhalta katsoivat :)

Vierailija
30/229 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä löytyy vielä ainakin treeltä.

Oli pitkäaikainen fantasia ja pakko sanoa että vähän ahdasta oli vaikka ollaan miehen kanssa hoikkia molemmat :D

Vierailija
31/229 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junan vessassa Purjeveneen hytissä kun muu seurue ohuen seinän takana Rantakalliolla ihanasti auringonlaskua ihaillen Kerrostalon katolla (10.kerroksessa eikä katolla mitään turvakaiteita!) Kaisaniemen puistossa pensaan alla Baarissa mutta suojaisan nurkan takana sekä baarin kellarissa (miehen työpaikalla) Kotitalon edessä ottanut suihin naapurilta :-) Metsässä ja muuten luonnossa lukemattomat kerrat

eihän siellä löyhkässä voi käydä edes hädällä, miten ihmeessä siellä tekee mieli seksiä?

Vierailija
32/229 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän siellä löyhkässä voi käydä edes hädällä, miten ihmeessä siellä tekee mieli seksiä?

Vierailija
33/229 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrostalon rappukäytävässä ja vintillä, pusikossa vieressä pyörätie, h&m:n pukukopissa ja kivaa oli...

varmasti oli kivaa myös niillä jotka naureskelivat teille kun nauhalta katsoivat :)

ONKO PUKUKOPEISSA VIDEO VALVONTA? MÄ OLEN MYÖS HÄSSINYT PUKUKOPISSA TOSIN ANTTILAN.

Vierailija
34/229 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin vastarakastuneita ja juuri oltu kuukausi erossa, kun mies oli työmatkalla toisella puolella maailmaa. Hän oli edellisenä iltana palannut eikä "pientä" jetlagia edes huomannut, kun vietettiin ensimmäinen kiihkeä matkan jälkeinen yö yhdessä. Aamulla lähdettiin ulkomaille (ei Suomesta, vaan asuinmaastamme) ja siellä käytiin aikaa tappaaksemme erotiikkamuseossa - tämän jälkeen oli edessä 3 tunnin junamatka määränpäähämme. Ei oikeasti olis mitenkään voinut kestää odottaa niin kauaa! Se kuukauden ero ja erotiikkamuseo... Onneksi Tanskassa on siistit vessat ja inva-vessassa riittävästi tilaa vaikka mihin ;-)

Vierailija
35/229 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONKO PUKUKOPEISSA VIDEO VALVONTA? MÄ OLEN MYÖS HÄSSINYT PUKUKOPISSA TOSIN ANTTILAN.

Vierailija
36/229 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

masturboin.

Seksiä serkun sängyssä. (tylsiä molemmat)

Vierailija
37/229 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska hais, mutta panettiin niin että koko laatikko heilui metsän laidalla.

Vierailija
38/229 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden sohvalla, kavereiden puuhatessa vieressä... ulkona kerran, mutta suojaisassa paikassa. Uimahallissa yritin, mutta avokki ei antanut! Ehkä vielä joskus.

Ehkä vielä joskus myös Prisman vessassa!

Vierailija
39/229 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin molemmat kesä kotona, puolisot molemmilla töissä. Lapset katosivat uimarannalle ja siinä juteltiin niitänäitä orapihlaja-aidan yli.

Yhtäkkiä vaan juttu pysähty, katseet kohtasivat ja valtava panetus iski päähän. Leikkimökki oli 3 metrin päässä, minä aidasta läpi ja sinne. Oli vielä pieni, 1,20m leveä ja ehkä 1,50m pitkä koppi, tehty ohuesta laudasta. Ovi oli herralla auki, muuten ei mahduttu makuulle...

Vierailija
40/229 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntää meressä hotellin edustalla, Kiinanmuurilla.

Mies tyydytellyt sormillaan mua lentokoneessa, auton takapenkillä keskellä Manhattania, kaveri miehensä kanssa etupenkeillä.

Luxenburgin puistoissa jne.

Mies antanut mulle suuseksiä lentokoneessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme