Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkolo-kantoreppu kokemuksia?

Vierailija
30.03.2010 |

Olen iskenyt silmäni Pikkolo-kantoreppuun, on niin siron ja sievän näköinen. Onko kenelläkään kokemuksia Pikkolosta? Toimiiko reppu ison lapsen kanssa? Entä pukeminen ja käyttö muuten, plussia ja miinuksia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut Pikkolo kohta kolme kuukautta aktiivikäytössä kaksivuotiaan tyttömme kanssa. Pidän siitä todella paljon! Plussia saa keveydestä ja miellyttävistä olkahihnoista sekä istuma-asennon oikeaoppisuudesta. Miinuksia ei ole vielä tullut eteen :D Lapsemme oikein pyytää päästä "kyytiin", kun Pikkolo on näkyvillä. Lomamatkallamme se oli suorastaan korvaamaton, kun rattailla ei olisi päässyt mukulakivillä hyvin eteenpäin. Näillä Suomen sohjokeleillä olen käyttänyt sitä toppatakin päälläkin ja hyvin on toiminut. Suosittelen siis erittäin lämpimästi - todella hyvä ja toimiva reppu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi