Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joillekin töissäkäynti on oletusarvo?

Vierailija
28.06.2026 |

Sitä varten tuet on olemassa, että halukkaat voivat elää niillä ja ne jotka haluaa tehdä töitä voi niitä tehdä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi tukia, elleivät jotkut kävisi töissä ja maksaisi veroja, joilla tuet rahoitetaan.

Yhteiskunta ei pyöri elleivät jotkut käy töissä. Jos sossun ja Kelan virkailijat menisivät lakkoon tai lopettaisivat työnteon, kukaan ei maksaisi sinunkaan tukiasi, ääliö.

Jos teollisuus, maanviljelys ja maahantuonti lopetettaisiin, koska työläiset eivät viitsi tehdä työtään, et saisi mistään röökiä etkä kaljaa.

Vierailija
2/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole sitä varten, tyhmä pälli 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samasta syystä kuin työttömien elättäminen on itseisarvo. Laiskoista työkykyisistä en sano mitään, koska tiedät sen itsekin.

Vierailija
4/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee 🥳

Vierailija
5/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuet ei ole mikään kansalaispalkka.

Vierailija
6/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukien leikkaukset ovat vasta alussa... Odottakaapa ensi vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi tukia, elleivät jotkut kävisi töissä ja maksaisi veroja, joilla tuet rahoitetaan.

Yhteiskunta ei pyöri elleivät jotkut käy töissä. Jos sossun ja Kelan virkailijat menisivät lakkoon tai lopettaisivat työnteon, kukaan ei maksaisi sinunkaan tukiasi, ääliö.

Jos teollisuus, maanviljelys ja maahantuonti lopetettaisiin, koska työläiset eivät viitsi tehdä työtään, et saisi mistään röökiä etkä kaljaa.

Se jämpti näin, kyä niin vaan on!

Vierailija
8/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

öööööööh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että on turha vikistä kun ei rahat riitä ja kaikki on kallista. 

Vierailija
10/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että on turha vikistä kun ei rahat riitä ja kaikki on kallista. 

En valita? Minulla jää työttömänä joka kuukausi 400€ säästöön.

 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen työtön säästäjä. 300 euroa kk. 

Vierailija
12/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei HALUKKAAT, vaan sellaiset ihmiset, jotka ovat kyvyttömiä pitämään huolta itsestään, esim. sairaat ja vammaiset. Se, että kaltaisesi terveet ihmiset käyttävät tukia hyväkseen, on pois niiltä, jotka eivät ole kykeneväisiä huolehtimaan itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva on halukas elämään ankeaa elämää tuilla. Aika moni haluaa elämältä niitä asioita, joita kustannetaan palkalla. Esim. omistusasunto ja riittävä eläke.

Vierailija
14/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa👴🏻👴🏻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva on halukas elämään ankeaa elämää tuilla. Aika moni haluaa elämältä niitä asioita, joita kustannetaan palkalla. Esim. omistusasunto ja riittävä eläke.

Noita tiettyjä, haluttuja asioita olisi hyvä alkaa halajamaan jo nuorempana - myöhemmin on yhä vaikeampaa niitä saavuttaa tässä rajallisessa maailmassa.

Mitä tapahtuu, kun nuo ns. pilvet karkaavat yhä kauemmas ulottumattomiin? Milloin on hyvä todeta "ettei se kannata"?

Vierailija
16/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuet ei ole mikään kansalaispalkka.

Käytännössä on.

Vierailija
17/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harva on halukas elämään ankeaa elämää tuilla. Aika moni haluaa elämältä niitä asioita, joita kustannetaan palkalla. Esim. omistusasunto ja riittävä eläke.

Noita tiettyjä, haluttuja asioita olisi hyvä alkaa halajamaan jo nuorempana - myöhemmin on yhä vaikeampaa niitä saavuttaa tässä rajallisessa maailmassa.

Mitä tapahtuu, kun nuo ns. pilvet karkaavat yhä kauemmas ulottumattomiin? Milloin on hyvä todeta "ettei se kannata"?

Lampaat eivät halua ajatella noin monimutkaisia, vaan polkevat käskyjen mukaan oravanpyörässä, kunnes kuukahtavat.

Vierailija
18/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuet ei ole mikään kansalaispalkka.

Pitäisi olla, koska palkkatöitä ei enää riitä kaikille. 

Vierailija
19/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäistetty orjuus 100/10 , ei pystytä edes haaveilemaan jostain muusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi