Lue keskustelun säännöt.
onko paha juttu?
30.03.2010 |
oikea hartia ollut kipeä toista viikkoa. nyt iho tuntuu puutuneelta ja jääkylmältä. tuosta olkapään päältä vihloo välillä.
tämä alkoi huonosti nukutusta yöstä. lavan alta juili aluksi, muttahierominen auttoi, kunnes kipu lopulta kääntyi hartialle ja tuohon olkapäähän.
onko vaarallista jos veri ei kunnolla kieerä olkapäässä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla